eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Robota budowlana polegająca na konserwacji budynku nr 15 na terenie kompleksu wojskowego JW. 2098 w Bemowie Piskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-26

Ogłoszenie nr 510058702-N-2019 z dnia 26-03-2019 r.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Robota budowlana polegająca na konserwacji budynku nr 15 na terenie kompleksu wojskowego JW. 2098 w Bemowie Piskim.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511147-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 28060211800000, ul. ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 335 922, e-mail 24wog.zam@wp.mil.pl, faks 261 335 641.
Adres strony internetowej (url): www.24wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowy Oddział Gospodarczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Robota budowlana polegająca na konserwacji budynku nr 15 na terenie kompleksu wojskowego JW. 2098 w Bemowie Piskim.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

7/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są: Roboty konserwacyjne budynku nr 15 na terenie Kompleksu Wojskowego JW 2098 w Bemowie Piskim. Opis budynku nr 15 Budynek wybudowany w 1937 roku, piętrowy, fundamenty betonowe, ściany budynku murowane z cegły ceramicznej, strop nad piwnicą żelbetowy , pozostałe drewniane, dach drewniany pokryty dachówką ceramiczną . Budynek wyposażony w instalacje: wod-kan. elektryczną, odgromową. c o . dane techniczne budynku nr 15: - kubatura budynku m³; - 6404,00 - powierzchnia użytkowa m²; - 736,00 Ogólny zakres robót do wykonania: - częściowa wymiana stolarki drzwiowej - wymiana drzwi wewnętrznych aluminiowych(kolor brąz) - wymiana drzwi wewnętrznych aluminiowych do pom.nr 6(kolor wzór i kształt uzgodnić z użytkownikiem) - wykonanie ścianek działowych - wykucie otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych wraz z opracowaniem dokumentacji i uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień - obsadzenie nadproży stalowych - montaż naświetli PCV - naprawa posadzek cementowych, ułożenie płytek terakotowych, panelowych. - uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych i cienkowarstwowych - gładzie gipsowe na ścianach - malowanie emulsyjne i olejne tynków wewnętrznych - naprawa schodów zewnętrznych i wewnętrznych - montaż rolet okiennych i wertykali - montaż odbojnic drewnianych pod oparcia krzeseł - lakierowanie desek boazeryjnych - częściowa wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu - częściowa wymiana grzejników żeberkowych na stalowe płytowe 2. Warunki realizacji zadania: 1. Zamawiający informuje, iż w dniu o godzinie 14.02.2019r. o godz. 12.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Jan SULŻYCKI tel. 261 333 221. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca 2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) 3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę, po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki Wojskowej). 4. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (na terenie czynnego zakładu). 5. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy dostarczenie wniosku (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do kontaktów. 6. Wykonawca (Podwykonawcę), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 - 5 (rozdział VI), Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017r w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (DZ. Urz. MON 2017, poz. 18) 7. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 9. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP p................... tel............, który będzie współpracował z Inspektorem BHP: p. Joanna KOŁAKOWSKA, tel.727040457 10. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 11. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie "Planu przekazywania w 2017 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych" sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 12. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawienia 13. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem , zabrudzeniem drzwi oraz inne elementy , których przedmiotowy zakres robót nie obejmuje 14. Po zakończeniu prac budynek należy kompleksowo posprzątać, pomieszczenia muszą nadawać się od razu do użytkowania ( należy pozmywać stolarkę okienną i drzwiową , podłogi , etc...) 15. Realizacja przedmiotowego zadania związana jest z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli " ZASTRZEŻONE". 16. Od wykonawcy, któremu powierzone zostanie wykonanie zadania wymagane jest posiadanie przez jego pracowników dokumentów potwierdzających zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" oraz odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zorganizowanego przez pełnomocnika Zamawiającego ds. Ochrony Informacji Niejawnych. 17. Wymaganymi dokumentami potwierdzającymi zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" związanych z wykonaniem usługi są: a) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" wydane przez ABW lub SKW lub b) upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEZONE" wydane przez Kierownika Zamawiającego na czas realizacji umowy pracownikom Wykonawcy nieposiadającym poświadczeń bezpieczeństwa, oraz c) zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych zorganizowanym przez Pełnomocnika Zamawiającego ds. Ochrony Informacji Niejawnych przed przystąpieniem do realizacji umowy. 18. Warunki określone w pkt 16 i 17 stosuje się także do Podwykonawców, jeżeli zatrudnienie Podwykonawców przewidziane jest w umowie. 19. W niniejszym postępowaniu Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót (art. 29 ust. 3a Ustawy pzp) Wymagania dotyczące zatrudnienia osób realizujących zamówienie na umowę o prace - art. 29 ust. 3a pzp. 1. Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Organizacja pracy i zarządzanie podległymi pracownikami, zapewnianie niezbędnego sprzętu i materiałów do prowadzenia prac w określonym i konkretnym asortymencie, dozór nad stosowaniem materiałów i technologii zgodnych z zakresem zamówienia, w ramach przedmiotu umowy. 2. Dokumentowanie zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 1 przez Wykonawcę/Podwykonawcę na umowę o pracę: a) Oświadczenie zawierające wykaz osób o których mowa w pkt 1 (załącznik nr 9 do SIWZ), z którymi zawarto umowę o pracę. b) Terminy na dostarczenie powyższego dokumentu: o W dniu podpisania umowy. o 3 dni robocze - po dokonaniu zmiany niniejszego pracownika w trakcie realizacji zamówienia 3. Sposób prowadzenia kontroli przez Zamawiającego w zakresie spełnienia warunku zatrudnienia osób na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zgodnie z § 4 ust. 58 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Sankcje za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności o których mowa w pkt. 1 a) W przypadku, gdy Wykonawca/Podwykonawca nie dochowa któregokolwiek z terminów, o których mowa w pkt 2 ppkt b, Zamawiający obciąży Wykonawcę/Podwykonawcę karami umownymi za każdy dzień opóźnienia w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto zawartego kontraktu. b) Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca/Podwykonawca nienależycie wykonuje umowę, a w szczególności, gdy opóźnienie w wykonaniu obowiązków, o których mowa w pkt 2 ppkt b, przekroczy 3 dni robocze. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonania utylizacji materiałów rozbiórkowych należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 197692.31
Waluta złotówki

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROB-BUD Robert Krasiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tarachy 5
Kod pocztowy: 19-230
Miejscowość: Szczuczyn
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 231612.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 231612.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 399663.57
Waluta: złotówki

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.