To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-26
Ogłoszenie nr 510058445-N-2019 z dnia 26-03-2019 r.
Muzeum Narodowe we Wrocławiu: Zmiana aranżacji księgarni, szatni oraz holu głównego w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu, obejmująca roboty budowlane wraz z dostawą i instalacją wyposażenia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512234-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Narodowe we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 27846800000000,
ul. Pl. Powstańców Warszawy
5,
50-153
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
071 3435643, 3433308, e-mail
przetargi@mnwr.art.pl, faks
713 725 159.
Adres strony internetowej (url): www.mnwr.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana aranżacji księgarni, szatni oraz holu głównego w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu, obejmująca roboty budowlane wraz z dostawą i instalacją wyposażenia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem umowy jest wykonanie zadania pn. "Zmiana aranżacji księgarni, szatni oraz holu głównego w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu, obejmująca roboty budowlane wraz z dostawą i instalacją wyposażenia". 2.Celem wykonania przedmiotu umowy jest zmiana aranżacji architektonicznej pomieszczeń księgarni i szatni oraz holu głównego, zapewniająca poprawę funkcjonalności, a także ujednolicenie wystroju pomieszczeń w nawiązaniu do istniejącego wyposażenia Muzeum. 3.Budynek, w którym przewidziano modernizację pomieszczeń jest obiektem użyteczności publicznej- siedzibą Muzeum Narodowego we Wrocławiu- a jednocześnie obiektem zabytkowym i podlega ochronie konserwatorskiej. Muzeum Narodowe we Wrocławiu, jest obiektem położonym na działce 10/1, AM-28, obręb Stare Miasto, której inwestor jest użytkownikiem. Budynek został wzniesiony w latach 80-tych XIX w. Budynek muzeum jest obiektem średniowysokim, z jedną kondygnacją podziemną, trzema nadziemnymi kondygnacjami ekspozycyjnymi i poddaszem zaadoptowanym również na sale ekspozycyjne. Modernizowane pomieszczenia znajdują się na poziomie parteru. 4.Przedmiot umowy opisuje dokumentacja projektowa tj.: Projekt wyposażenia księgarni, szatni oraz holu głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, opracowaną przez "Sowa-Szenk" s.c. Agnieszka Sowa-Szenk, Tomasz Szenk ul. kardynała Augusta Hlonda 2/4 lok.6, 50-329 Wrocław, stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. Na dokumentację składają się następujące opracowania: 1)Projekt wyposażenia pomieszczeń księgarni, szatni oraz holu głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu. Projekt budowlany księgarni, szatni oraz holu głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu. Branża: Architektura wnętrz. 2)Projekt wyposażenia pomieszczeń księgarni, szatni oraz holu głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu. STWiOR. Branża: Architektura wnętrz. 5.Zamawiający załączył do dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej, przedmiary robót, lecz tylko w celach pomocniczych i mogą one nie obejmować całości zakresu robót i prac. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja projektową, o której mowa powyżej w ust. 4. Jeżeli w dokumentacji technicznej lub technologii wykonania robót, wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od wskazanych w przedmiarach to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w całkowitej cenie oferty. 6.Przedmiot umowy obejmuje roboty opisane w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej, w następującym zakresie: 1)Wykonanie natynkowej skrzynki rozdzielczej zasilania szatni i księgarni, 2)Doprowadzenie zasilania przewiertem z piwnicy do skrzynki rozdzielczej, 3)Wykonanie podtynkowej instalacji oświetlenia, 4)Montaż opraw oświetleniowych zwieszanych, 5)Wykonanie włącznika oświetlenia architektonicznego na istniejącym obwodzie, 6)Dostosowanie istniejącego oświetlenia architektonicznego wymiana źródeł światła, 7)Wykonanie podtynkowej instalacji gniazd 230V z doprowadzeniem zasilania do ZK1, 8)Montaż gniazd podwójnych podtynkowych 230V 9) Wykonanie podtynkowej instalacji 400V, 10)Montaż gniazd podtynkowych 400V, 11)Wykonanie podtynkowej instalacji zasilającej monitory LCD w holu głównym 230V, 12)Wykonanie przyłącza monitorów do sieci LAN w holu głównym, 13)Przebudowa ścianki GK w holu głównym pod zabudowy multimedialne, 14)Oczyszczenie i malowanie kolumn żeliwnych, 15)Przygotowania ścian i sufitów księgarni i szatni do malowania - naprawy, gruntowanie itp. 16)Malowanie ścian i sufitów księgarni, szatni, korytarza oraz ścian holu głównego, 17)Wymiana grzejnikowych zaworów dolotowych na zawory z głowicami termostatycznymi, 18)Wykonanie i montaż wyposażenia wnętrz, 19)Zakup i dostawa wyposażenia, w tym min. ruchomego, multimedialnego, oświetleniowego, oraz wszystkie niezbędne roboty tymczasowe, towarzyszące oraz roboty demontażowe i montażowe. 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji wskazanej w załączniku nr 5 do SIWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 8. Wizja lokalna, sprawdzenie dokumentów. Z uwagi na wyjątkowy charakter obiektu (czynny obiekt muzealny), Zamawiający zaleca złożenie oferty po dokonaniu wizji lokalnej. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu: 13.02.2019 r. oraz 15.02.2019 r. w godz. 10:00 - 12:00. Zamawiający informuje, że nie przeprowadzenie wizji lokalnej nie spowoduje odrzucenia oferty. Wykonawcy zgłaszają swój udział w wizji lokalnej pisemnie do Zamawiającego na adres: przetargi@mnwr.pl podając datę i godzinę odpowiadającą Wykonawcy oraz dane do kontaktu (numer telefonu, adres e-mail) w celu wskazania terminu wizji lokalnej. Każdy z wykonawców otrzyma odpowiedź od Zamawiającego ze wskazaniem terminu. Każdy z wykonawców będzie zobowiązany do pisemnego potwierdzenia odbycia wizji lokalnej. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień, a wszelkie zapytania należy kierować do Zamawiającego w trybie przewidzianym ustawą. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 10.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez wykonawcę. 11.W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonywane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowalne lub usługi. Wykonawca zawiadamia o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 12.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 13.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz.1502, z późn.zm), w następującym zakresie realizacji zamówienia: 1)roboty instalacyjne elektryczne, 2)roboty budowlane wykończeniowe. 14.Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na realizację przedmiotu zamówienia 36 miesięcy. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w paragrafie 12 wzoru umowy - załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji. 15.Warunki realizacji określa wzór umowy - załącznik nr 8 SIWZ. Zamawiający szczególnie zwraca uwagę na konieczność koordynacji robót z innymi Wykonawcami prac zatrudnionymi bezpośrednio przez Zamawiającego do wykonania regeneracji/naprawy posadzki z lastrika w pomieszczeniu księgarni i szatni. Regeneracji dokona firma wyłoniona w innym postępowaniu. W związku z powyższym, Wykonawca jest zobowiązany w terminie ustalonym z Zamawiającym, ale nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia podpisania Umowy do zdemontowania szklanych ścian pomiędzy słupami w pomieszczeniu księgarni oraz zdemontowania mebli w pomieszczeniu księgarni i szatni i złożenia w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Po zakończeniu prac demontażowych rozpocznie się naprawa posadzki. Termin na regenerację posadzki określa się na około 7 dni roboczych. Po zakończeniu prac posadzkarskich Wykonawca rozpocznie prace aranżacyjne w księgarni. Wykonawca będzie zobowiązany do dokładnego zabezpieczenia posadzki w trakcie dalszego wykonywania robót budowlanych. 16.Zamawiający zastrzega na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy PZP, że może unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45313100-5
Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45420000-7, 45450000-6, 31500000-1, 32322000-6, 39150000-8, 31500000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
247056.95
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Tartaczno-Stolarskich Robert Śliwiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
303880.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Rewitalizacja linii kolejowej nr 308 na odcinku od Mysłakowic w km 29+588 do Kowar w km 25+223
- Dostawa mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Wyk. audytu rozliczeń przewozów za 2023 r.
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Remont drogi wojewódzkiej nr 351 odcinkami pomiędzy m. Jagodzin oraz m. Stojanów w km 5+200 - 5+700, 6+100 - 7+060, 7+320 - 7+780, gmina Węgliniec
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego poprzez budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Stefana Batorego w Ludwikowicach Kłodzkich
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
- Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w budynkach Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze i Kłodzku, w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Termomodernizacja drugiego budynku Szkoły Podstawowej w Luboszycach zlokalizowanego w miejscowości Biadacz w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby punktu pomocy przedmedycznej i potrzeby socjalne pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 MCUS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.