eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Ograniczenie problemów społecznych, gospodarczych i przestrzennych w gminie Lubaczów poprzez rewitalizację zdegradowanych obiektów pokolejowych i poprzemysłowych wraz z zagospodarowaniem otoczenia - roboty budowlane

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-01

Ogłoszenie nr 510057993-N-2020 z dnia 01-04-2020 r.

Gmina Lubaczów: Ograniczenie problemów społecznych, gospodarczych i przestrzennych w gminie Lubaczów poprzez rewitalizację zdegradowanych obiektów pokolejowych i poprzemysłowych wraz z zagospodarowaniem otoczenia - roboty budowlane

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VI. Spójność Przestrzenna i Społeczna Działanie 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502322-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540014371-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubaczów, Krajowy numer identyfikacyjny 65090065400000, ul. ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 632 16 84, e-mail przetargi@lubaczow.com.pl, faks 017 717 36 55.
Adres strony internetowej (url): www.gminalubaczow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ograniczenie problemów społecznych, gospodarczych i przestrzennych w gminie Lubaczów poprzez rewitalizację zdegradowanych obiektów pokolejowych i poprzemysłowych wraz z zagospodarowaniem otoczenia - roboty budowlane

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IKR.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pod nazwą: Ograniczenie problemów społecznych, gospodarczych i przestrzennych w gminie Lubaczów poprzez rewitalizację zdegradowanych obiektów pokolejowych i poprzemysłowych wraz z zagospodarowaniem otoczenia, z podziałem na następujące zadania: 1) Zadanie Nr 1: Rozbudowa i przebudowa budynku stacji Basznia - Galeria Kolejnictwa. Przedmiotem zadania będzie rozbudowa i przebudowa budynku stacji w Baszni oraz obiektów gospodarczych znajdujących się w jej bezpośrednim otoczeniu, w celu utworzenia galerii kolejnictwa. Zakres robót obejmuje również budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (wodno-kanalizacyjnej). Na roboty składają się następujące elementy: 1. Rozbudowa i przebudowa budynków byłej stacji PKP z przeznaczeniem na galerię kolejnictwa 2. Zagospodarowanie terenu. 2) Zadanie Nr 2: Konserwacja obiektów mostowych. Zadanie dotyczy konserwacji dwóch żelaznych mostów z linii kolejowej 101, tj.: 1. Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej mostu z Lubaczowa. 2. Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej mostu z Nowej Grobli. 3) Zadanie Nr 3: Przebudowa stacji Basznia Dolna na zaplecze socjalno-sanitarne obserwatorium astronomicznego. Przedmiotem zadania będzie przebudowa, nadbudowa i rozbudowa istniejącego budynku gospodarczego stacji Basznia Dolna ze zmianą sposobu użytkowania na zaplecze socjalno-sanitarne związane z obsługą obserwatorium astronomicznego ujętego w Zadaniu 4 - Wieża ciśnień w Tymcach. Zakres robót obejmuje również zagospodarowanie otoczenia, budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (wodno-kanalizacyjnej) dla obiektu. Na roboty składają się następujące elementy: 1. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej stacji PKP z przeznaczeniem na zaplecze socjalno - sanitarne związane z obsługą obserwatorium astronomicznego. 2. Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku gospodarczego ze zmianą sposobu użytkowania na zaplecze socjalno - sanitarne związane z obsługą obserwatorium astronomicznego (zaplecze warsztatowo - rekreacyjne). 3. Zagospodarowanie terenu. 4. Sieć wodociągowo - kanalizacyjna. 4) Zadanie Nr 4: Przebudowa wieży ciśnień w Tymcach i budynku hydroforni. Przedmiotem zadania będzie przebudowa i nadbudowa budynku pokolejowej wieży ciśnień w Tymcach z przeznaczeniem na obserwatorium astronomiczne, wraz ze stworzeniem tarasu widokowego, przebudową byłej hydroforni z przeznaczeniem na budynek szkoleniowo-edukacyjny oraz zagospodarowanie otoczenia i instalację zewnętrznych urządzeń edukacyjnych. Zakres robót obejmuje również budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (wodno-kanalizacyjnej) dla obiektu. Na roboty składają się następujące elementy: 1. Przebudowa i nadbudowa istniejącej wodnej wieży ciśnień z przeznaczeniem na obserwatorium astronomiczne. 2. Przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku hydroforni ze zmianą sposobu użytkowania na budynek szkoleniowo - edukacyjny związany z obsługą obserwatorium. 3. Zagospodarowanie terenu. 4. Oświetlenie terenu. 5. Sieć wodociągowa. 5) Zadanie Nr 5: Przebudowa i nadbudowa budynku byłej Zlewni Mleka w Baszni Dolnej. Przedmiotem zadania będzie przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej zlewni mleka z przeznaczeniem na budynek do prowadzenia działalności gospodarczej wraz z zagospodarowaniem przyległego otoczenia. Na roboty składają się następujące elementy: 1. Roboty przygotowawcze. 2. Roboty stanu surowego zamkniętego. 3. Roboty wykończeniowe. 4. Zagospodarowanie terenu. 5. Roboty instalacyjne sanitarne. 6. Instalacje elektryczne. 6) Zadanie Nr 6: Rozbudowa i przebudowa zabytkowej plebanii na Izbę Pamięci. Przedmiotem zadania będzie zachowanie, konserwacja, udostępnienie, roboty konserwatorskie i restauratorskie budynku byłej plebanii w Baszni Dolnej z przeznaczeniem na utworzenie Lokalnej Izby Pamięci poświęconej historii Baszni Dolnej i okolic. Budynek został wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-1544 decyzją Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z/s w Przemyślu z dnia 15.06.2018 r., dla obiektu została też wydana w dniu 16.08.2018 r. przez Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z/s w Przemyślu decyzja zezwalającą i określająca warunki prowadzenia prac remontowo - konserwatorskich. Decyzją tą nałożono m.in. wymóg kierowania pracami konserwatorskimi przez osobę posiadającą kwalifikacje zgodne z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - t.j. Dz.U. z 2018 r., poz.2067, ze zm. (osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury) oraz dokonywania protokolarnych uzgodnień wszelkich prac związanych z wymianą elementów konstrukcji i wyposażenia w ramach komisji konserwatorskich. Na roboty składają się następujące elementy: 1. Roboty remontowo - budowlane. 2. Zagospodarowanie terenu. 3. Instalacje sanitarne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45212350-4, 45221110-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie Nr 2: Konserwacja obiektów mostowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 481111.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych BUDEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Sikory 40A
Kod pocztowy: 34-453
Miejscowość: Ochotnica Górna
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 612761.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 612761.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 898884.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie Nr 5: Przebudowa i nadbudowa budynku byłej Zlewni Mleka w Baszni Dolnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 401007.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KNAP BUDEX Paweł Knap
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gen. Józefa Kustronia 30A
Kod pocztowy: 37-630
Miejscowość: Oleszyce
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 517986.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 517986.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 572073.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie Nr 1: Rozbudowa i przebudowa budynku stacji Basznia - Galeria Kolejnictwa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie złożono 2 oferty: Usługi Budowlane R. P. Zawitkowscy S.C., ul. Dojazdowa 33, 37-500 Jarosław - cena brutto 2 460 553,50 zł, okres gwarancji 36 miesięcy. Zakład Remontowo - Budowlany Robert Polak, ul. Kopernika 48, 37-600 Lubaczów - cena brutto 2 886 000,65 zł, okres gwarancji 36 miesięcy. Cena najkorzystniejszej złożonej oferty - 2 460 553,50 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 2 231 955,42 zł. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w oparciu o art.93 ust.1 pkt 4 powołanej wyżej ustawy, którego brzmienie jest następujące: "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty", gdyż sytuacja finansowa Zamawiającego nie pozwala na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie Nr 3: Przebudowa stacji Basznia Dolna na zaplecze socjalno-sanitarne obserwatorium astronomicznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie złożono 4 oferty: KNAP BUDEX Paweł Knap, ul. Gen. Józefa Kustronia 30A, 37-630 Oleszyce - cena brutto 1 794 541,38 zł, okres gwarancji 36 miesięcy. Usługi Budowlane BUD-MONT Tadeusz Bednarczyk, ul. Handlowa 7, 37-600 Lubaczów - cena brutto 1 877 779,20 zł, okres gwarancji 36 miesięcy. Usługi Budowlane R. P. Zawitkowscy S.C., ul. Dojazdowa 33, 37-500 Jarosław - cena brutto 1 778 589,00 zł, okres gwarancji 36 miesięcy. Zakład Remontowo - Budowlany Robert Polak, ul. Kopernika 48, 37-600 Lubaczów - cena brutto 1 821 002,70 zł, okres gwarancji 36 miesięcy. Cena najkorzystniejszej złożonej oferty - 1 778 589,00 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 1 567 934,97 zł. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w oparciu o art.93 ust.1 pkt 4 powołanej wyżej ustawy, którego brzmienie jest następujące: "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty", gdyż sytuacja finansowa Zamawiającego nie pozwala na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie Nr 4: Przebudowa wieży ciśnień w Tymcach i budynku hydroforni

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie złożono 1 ofertę: Usługi Budowlane R. P. Zawitkowscy S.C., ul. Dojazdowa 33, 37-500 Jarosław - cena brutto 2 463 522,24 zł, okres gwarancji 36 miesięcy. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 2 301 442,71 zł. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w oparciu o art.93 ust.1 pkt 4 powołanej wyżej ustawy, którego brzmienie jest następujące: "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty", gdyż sytuacja finansowa Zamawiającego nie pozwala na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie Nr 6: Rozbudowa i przebudowa zabytkowej plebanii na Izbę Pamięci

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie złożono 1 ofertę: Usługi Budowlane R. P. Zawitkowscy S.C., ul. Dojazdowa 33, 37-500 Jarosław - cena brutto 852 329,15 zł, okres gwarancji 36 miesięcy. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 699 979,22 zł. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w oparciu o art.93 ust.1 pkt 4 powołanej wyżej ustawy, którego brzmienie jest następujące: "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty", gdyż sytuacja finansowa Zamawiającego nie pozwala na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.