eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Przebudowa, rozbudowa i remont budynku Centrum Kultury "Scena to dziwna" w Gnieźnie, przy ul. Roosevelta 42, wraz z zagospodarowaniem terenu, małą architekturą i infrastrukturą techniczną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-27

Ogłoszenie nr 510055319-N-2020 z dnia 27-03-2020 r.

Centrum Kultury "Scena to dziwna": Przebudowa, rozbudowa i remont budynku Centrum Kultury "Scena to dziwna" w Gnieźnie, przy ul. Roosevelta 42, wraz z zagospodarowaniem terenu, małą architekturą i infrastrukturą techniczną

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
projekt WRPO 2014 + dla działania 4.4 "Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego", Poddziałanie 4.4.1 "Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu" Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, dla zadania rzeczowego projektu, mianowicie "Przebudowa, rozbudowa i remont budynku Centrum Kultury wraz z zagospodarowaniem terenu, małą architekturą, infrastrukturą techniczną dla innowacyjnego projektu" "Zwiększenie atrakcyjności instytucji kultury powiatu gnieźnieńskiego Centrum Kultury "Scena to dziwna" ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503907-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kultury "Scena to dziwna", Krajowy numer identyfikacyjny 30116188800000, ul. ul. Roosevelta 42, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 424 07 72, e-mail ckestede@powiat-gniezno.pl, faks 61 424 07 72.
Adres strony internetowej (url): www.scenatodziwna.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa, rozbudowa i remont budynku Centrum Kultury "Scena to dziwna" w Gnieźnie, przy ul. Roosevelta 42, wraz z zagospodarowaniem terenu, małą architekturą i infrastrukturą techniczną

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CK.212.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie i remoncie budynku Centrum Kultury Centrum Kultury "Scena to dziwna" w Gnieźnie, przy ul. Roosevelta 42, wraz z zagospodarowaniem terenu, małą architekturą i infrastrukturą techniczną, zgodnie z zatwierdzonym w dniu 13 stycznia 2017 r., (AB.6740.7.604.m.Gn.2017) projektem budowlanym. 2. Zakres prac obejmuje, w szczególności: a) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe b) Roboty ziemne c) Kształtowanie terenów zielonych d) Roboty betonowe e) Zbrojenie konstrukcji f) Roboty murarskie g) Prace związane z montażem konstrukcji stalowych h) Obróbki blacharskie i) Pokrycia dachowe j) Chodniki z kostki betonowej k) Termoizolacja ścian l) Hydroizolacje m) Instalacje wod-kan, co, elektryczne oraz niskoprądowe n) Roboty tynkarskie o) Instalowanie stolarki i ślusarki p) Pokrywanie podłóg i ścian q) Roboty wykończeniowe z płyt gipsowych r) Roboty malarskie 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera załączona dokumentacja techniczna: a) Projekt budowlany i wykonawczy- załącznik nr 11do Siwz b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Budowlanych - załącznik nr 9 do Siwz c) Przedmiar robót - załącznik nr 10 do Siwz d) Inwentaryzacja powykonawcza - załącznik nr 12 do Siwz e) Rysunki (inwentaryzacyjne) - załącznik nr 13 do Siwz f) Prace do wykonania w pierwszym okresie rozliczeniowym: tj. w terminie 60 dni od przejęcia placu budowy przez Wykonawcę - załącznik nr 14 do Siwz. 4. Przedmiary robót powinny być odczytywane łącznie ze wszystkimi innymi częściami dokumentacji projektowej. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem a projektami należy przyjmować, że wiążącymi są ilości i warunki wykonania robót wynikające z projektów. Wykonawcy są zobowiązani do wykonania pełnego zakresu robót budowlanych określonych w dokumentacji. 5. Oferta musi uwzględniać koszty zakupu wszystkich materiałów i urządzeń, organizację i zabezpieczenie placu budowy. 6.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zastosowanie ma określenie "lub równoważne", co oznacza, że Wykonawca może zaoferować inne przedmioty niż określone w dokumentacji projektowej i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, pod warunkiem, że użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w wymienionych dokumentach. Ewentualne użycie w opisie przedmiotu zamówienia określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu pożądanego standardu i jakości przeznaczonych do wbudowania materiałów. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych, uznaje się, iż kalkulacja obejmuje materiały wskazane w dokumentacji przetargowej. 7. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot "lub równoważne". 8.Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 9. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 9.1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040, ze zm.) wykonujące w szczególności następujące rodzaje prac:prace fizyczne związane z robotami budowlanymi (przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, betonowe, murarskie blacharsko-dekarskie, izolacyjne, instalacyjne (elektryczne, c.o., sanitarne), tynkarskie, montażowe, ślusarskie, wykończeniowe, malarskie).W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji niniejszego zamówienia, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, dostawców materiałów budowlanych. 9.2. Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, Wykonawca, w terminie 7 dni od zawarcia umowy, przedkłada Zamawiającemu "wykaz osób", które wykonywać będą czynności określone w pkt 9.1, wraz z oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę. Wykaz zawiera: a) liczbę pracowników wykonujących określony rodzaj czynności, b) rodzaj wykonywanych przez nich czynności, c) okres, w którym planowane jest wykonywanie pracy przez tych pracowników, d) wymiary etatów, na których zatrudnieni są pracownicy. Dane w wykazie powinny być na bieżąco, nie później niż w terminie 3 dni od zaistnienia stosownych okoliczności, aktualizowane przez Wykonawcę, Podwykonawcę i przedkładane Zamawiającemu na piśmie. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9.3. W trakcie realizacji przedmiotu Umowy na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu weryfikacji złożonego wykazu i oświadczenia, o którym mowa w pkt 9.2 powyżej; Wykonawca zobowiązany jest wówczas do uzyskania pisemnych zgód pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych: a) oświadczenie Wykonawcy, o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy, (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres trwania Umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie budowlanym, obejmujące między innymi: 1) spowodowanie śmierci lub uszkodzenia ciała (zawinione jak i niezawinione), 2) roszczenia osób trzecich związane z realizacją Umowy (szkody osobowe, rzeczowe). Suma ubezpieczenia na jedno i wszystkie zdarzenia nie może być niższa niż wartość łącznego wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 Umowy. W terminie 7 dni od dnia podpisania Umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wraz z dowodem opłacenia składki. 11. Zamawiający nie później niż w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy przekaże teren budowy. 12. Rozliczenia i płatności: Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie z umową. 13. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego w terminie 7dni od dniazawarcia umowy szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy.Wykonawca jest zobowiązany ująć w harmonogramie rzeczowo-finansowym prace, które powinny być wykonane w pierwszym okresie rozliczeniowym, o którym jest mowa w § 7 ust. 3 litera a) umowy. 14. Wykonawca udzieli gwarancji za wady na wykonane roboty budowlanei zainstalowane urządzenia na okres minimum 60miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Przedłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonania zamówienia nie jest obowiązkowe.Termin dokonania wizji miejsca wykonywania robót, Wykonawca winien wcześniej uzgodnić z osobą uprawnioną do porozumiewania się w zakresie merytorycznym. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej, zostaną poinformowanie-mailem, a także informacja o wyznaczonym terminie wizji zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na zadane pytania do treści SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212300-9


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45453000-7, 45111291-4, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3242524.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany Grinbud Jarosław Sieszchuła
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Olsztyńska 15
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Gniezno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5264410.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5264410.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6219295.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.