To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-20
Ogłoszenie nr 510053922-N-2019 z dnia 20-03-2019 r.
Gmina Kruszwica: Przebudowa drogi gminnej nr 150806C Polanowice - Chrosno na odcinku Sukowy - Słabęcin etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512530-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kruszwica, Krajowy numer identyfikacyjny 92350777000000,
ul. ul. Nadgoplańska
4,
88-150
Kruszwica, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 515 010, e-mail
monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl, faks
523 516 021.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/?app=przetargi
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 150806C Polanowice - Chrosno na odcinku Sukowy - Słabęcin etap II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PIFZ-Z.271.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Zamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: do 28.06.2019r. 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 150806C Polanowice Chrosno na odcinku od km 0+000 do km 0+300,57 zgodnie przyjęta kilometracją roboczą. W ciągu odcinka drogi objętego opracowaniem nie występują skrzyżowania z innymi drogami publicznymi. W obrębie objętym opracowaniem równolegle do pasa drogi gminnej zlokalizowano sieć wodociągową z której wyprowadzono przyłącza wodociągowe biegnące w poprzek drogi oraz sieć telekomunikacyjną z przyłączami w poprzek drogi. Ponadto w obrębie skrzyżowania z drogą gminną nr 150807C występuje sieć energetyczna. Droga gminna nr 150806C na odcinku objętym opracowaniem, posiada nawierzchnię z podwójnego utrwalenia emulsją asfaltową z grysami ułożoną na podbudowie z kruszywa łamanego szerokości 3,5 ÷ 4,0m. Na wcześniejszym odcinku od miejscowości Polanowice posiada nawierzchnię gruntową. Na dalszym odcinku w kierunku miejscowości Chrosno na drodze również wykonano powierzchniowe utrwalenie. Wzdłuż drogi lokalnie występują jednostronne i obustronne rowy przydrożne, przy czym rowy nie posiadają ciągłości oraz możliwości odpływu. W pasach zieleni i na rowach występuje roślinność trawiasta oraz drzewa o zróżnicowanych gatunkach i wieku, lokalnie występują siejki i drobna roślinność krzewiasta. Na całej długości drogi nr 150806C w jej sąsiedztwie występują pola uprawne oraz zabudowa zagrodowa. Wzdłuż odcinka objętego opracowaniem, w pasie drogi gminnej, wykonano fragment sieci wodociągowej, głównie przebiega ona jednak poza pasem drogowym. Brak jest w pasie drogowym podziemnych elementów sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej i kanalizacyjnej. Wzdłuż pasa drogowego przebiega sieć telekomunikacyjna z której wyprowadzono przyłącza biegnące w poprzek pasa drogowego. Wzdłuż drogi występuje napowietrzna linia energetyczna z poprzecznymi, napowietrznymi przyłączami oraz w obrębie skrzyżowania z drogą nr 150807C przyłączem podziemnym. W ciągu drogi występują zjazdy na pola oraz do gospodarstw i budynków. Wszystkie zjazdy posiadają nawierzchnię gruntową. Całość drogi przebiega w obszarze objętym oznakowaniem "teren zabudowany". Podczas przeprowadzonych oględzin pod warstwą humusu stwierdzono występowanie glin piaszczystych wymagających wzmocnienia. Warunki gruntowe określono jako przeciętne, grupa nośności podłoża nawierzchni G3. W związku z występowaniem gruntów gliniastych (grunty wątpliwe) zaprojektowano warstwę gruntu stabilizowanego cementem, żeby doprowadzić do grupy nośności G1. Drogę zaprojektowano zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi inwestora, z zachowaniem ograniczeń wynikających z warunków terenowych. Przyjęto następujące parametry projektowe: - kategoria ruchu KR1 - prędkość projektowa - 40 km/h - szerokość jezdni bitumicznej 4,0 ÷ 5,0m z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym - odwodnienie za pomocą spadków poprzecznych na przyległe istniejące i projektowane rowy odwadniające - zapewnienie możliwości swobodnego dojazdu do posesji oraz pól uprawnych - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej i wykorzystaniem istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego jako część nowej podbudowy drogi. Roboty rozbiórkowe obejmują: - Rozbiórkę istniejącej nawierzchni na łuku łączącym drogi gminne nr 150806C i 150807C. - Frezowanie istniejącej nawierzchni z emulsji asfaltowej z grysami. Zakres robót ziemnych obejmuje: - usunięcie warstwy humusu - wykonanie wykopów - w tym korytowanie poszerzeń drogi, wykonanie rowów i profilowanie istniejących, - wykonanie nasypów wraz z formowaniem poboczy gruntowych - wykonanie korytowania pod zjazdy - ułożenie warstwy humusu gr. 10 cm wraz z obsiewem trawą Humusowanie należy wykonać wzdłuż poboczy gruntowych oraz na projektowanych rowach przydrożnych. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zgłosić zamiar ich rozpoczęcia gestorom urządzeń zgodnie z uzgodnieniami branżowymi oraz zapoznać się z naniesieniami tych urządzeń. Roboty ziemne wykonać zgodnie z tabelą robót ziemnych i przekrojami poprzecznymi. Odcinek drogi nr 150806C objęty opracowaniem oznaczono w projekcie jako A-B. Długość tego odcinka przewidzianego do realizacji wynosi 300,57 mb tj. od km 0+000 do km 0+300,57. W planie występują załamania oraz jeden łuk poziomy. Projektowana jezdnia na całej długości trasy szer. 4m z mijanką w km 0+236,50 ÷ 0+271,50 na której szerokość jezdni wynosi 5m. Spadki poprzeczne jezdni jednostronne o wartości 2% o zmiennym kierunku spadku. Profil podłużny drogi odwzorowuje stan istniejący, wyniesiony na wysokość umożliwiającą wykonanie warstwy profilowej z kruszywa łamanego o grubości minimalnej w przekroju 5cm, przy jednoczesnym zapewnieniu płynności przebiegu oraz prawidłowego odwodnienia drogi, placu i zjazdów. Zjazdy na posesję i pola zaprojektowano w następującej konstrukcji: - 5cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2. - 15 cm - podbudowa z kruszywa C90/3 stabilizowanego mechanicznie, frakcji 0/31,5 wg WT-4 - 15cm - warstwa odcinająca z piasku lub pospółki Na odcinkach gdzie przewidziano rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej i podbudowy z kruszywa łamanego (połączenie dróg gminnych nr 150806C i 150807C w km 0+000,00 ÷ 0+028,88) zaprojektowano wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni: - 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2. - 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W wg WT-2. - 20 cm - podbudowa z kruszywa C90/3 stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT-4 - 22 cm - warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C1,5/2 wg WT5. (Warstwa wzmacniająca podłoże o E_2 = 80MPa, pełniąca również rolę warstwy mrozoochronnej). Na odcinkach istniejącej nawierzchni bitumicznej z emulsji asfaltowych z grysami w km 0+000 ÷ 0+300,57 zaprojektowano frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej i wykorzystanie jej podbudowy z kruszywa jako części podbudowy nowej nawierzchni. Zaprojektowano nawierzchnię o następującej konstrukcji: - 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S wg WT-2. - 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W wg WT-2. - śr. 10 cm (min. 5cm w przekroju) - warstwa profilowa z kruszywa C90/3 stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT-4 - istniejąca nawierzchnia z kruszywa łamanego Po sfrezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej istniejącą podbudowę z kruszywa łamanego przewidziano do poszerzenia umożliwiającego wykonanie nawierzchni jezdni szer. 5m z odsadzkami w kolejnych warstwach konstrukcyjnych (łączna szerokość podbudowy 5,3m). Poszerzenia jezdni należy wykonać w konstrukcji analogicznej jak nawierzchnia jezdni na odcinkach o nowej nawierzchni. Na całości opracowania zaprojektowano obustronne pobocza szerokości 0,75m o spadkach poprzecznych 8% wzdłuż dolnej krawędzi jezdni oraz spadek jak na jezdni od strony wyższej krawędzi jezdni. Pobocza należy wykonać z warstwy 15cm kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT-4. Pobocze na odcinku przylegającym do wewnętrznej krawędzi łuku łączącego drogi gminne nr 150806C i 150807C zaprojektowano do wykonania z warstwy destruktu asfaltowego gr. 8cm szer. 25cm i prefabrykowanych korytek trójkątnych szer. 50cm. Łączna szerokość pobocza 75cm. Na całym odcinku drogi objętym opracowaniem odwodnienie drogi powierzchniowe, za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejących i projektowanych rowów przydrożnych gł. 60cm ze skarpami o spadkach 1:1,5. Szerokość dna rowu 40cm, głębokość rowu 60cm. Z uwagi występujący w pasach zieleni drzewostan, oraz brak rowów melioracyjnych w sąsiedztwie drogi umożliwiających odprowadzenie wód, nie przewidziano nadania ciągłości rowom przydrożnym. Na odcinku w km 0+003,35 ÷ 0+032,80 wzdłuż wewnętrznej krawędzi łuku poziomego zaprojektowano wykonanie ścieku z prefabrykowanych korytek trójkątnych szerokości 50cm. Korytka ułożyć na 5cm warstwie podsypki cementowo - piaskowej 1:4 i ławie piaskowej gr. 5cm. Pod konstrukcją ścieku korytkowego wykonać warstwę gruntu stabilizowanego cementem, wspólną z konstrukcją jezdni. Wylot ścieku do rowu w obrębie pobocza i skarp rowu umocnić narzutem kamiennym gr. 15cm układanym na podkładzie z betonu C8/10. 2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a) Projekt wykonawczy "Przebudowa drogi gminnej nr 150806C Polanowice - Chrosno na odcinku Słabęcin - Sukowy" opracowany przez Zakład Inżynierii Komunikacyjnej Andrzej Piasecki z siedzibą w Inowrocławiu przy Al. Kopernika 5/71. b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót "Przebudowa drogi gminnej nr 150806C Polanowice - Chrosno na odcinku Słabęcin - Sukowy" opracowane przez Zakład Inżynierii Komunikacyjnej Andrzej Piasecki z siedzibą w Inowrocławiu przy Al. Kopernika 5/71. c) Projekt stałej organizacji ruchu "Przebudowa drogi gminnej nr 150806C Polanowice - Chrosno na odcinku Słabęcin - Sukowy" opracowane przez Zakład Inżynierii Komunikacyjnej Andrzej Piasecki z siedzibą w Inowrocławiu przy Al. Kopernika 5/71. 3. Wytyczne dla oferenta: a) Szczegółowe informacje zawierają projekt budowlany oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt stałej organizacji ruchu natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. b) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno-kanalizacyjnej, opłaty za zajęcie pasa drogowego na gruncie nie należącym do inwestora, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia dokumentacji czasowej organizacji ruchu drogowego przed rozpoczęciem robót. c) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. d) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. e) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ruchu pieszego. f) Do obowiązków Wykonawcy należy informowanie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac Zamawiającego, mieszkańców o utrudnieniach. Komunikat należy podać w formie ogłoszeń lub obwieszczeń. g) W przypadku braku możliwości dojazdu pojazdu do odbioru odpadów komunalnych wykonawca będzie zobowiązany udzielić pomocy sprzętowej celem przetransportowania pojemników w miejsce ich odbioru przez specjalistyczne pojazdy. h) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci gazowej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii. i) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: 1) pracownik budowy - prace drogowe jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w § 18 projektu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
199695.91
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TRANS-POM Piotr Pomagier
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
194534.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KRUSZWICA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej nr 150806C Polanowice-Chrosno na odcinku od miejscowości Sukowy do miejscowości Chrosno etap I-dokumentacja
- Remont dachu na zabytkowym dworze w miejscowości Gocanówko
więcej: przetargi KRUSZWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
- Przebudowa drogi wew. przy posesji nr 31 i 32 w m. Tupadły
- Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie
- "Przebudowa brukowanych dróg w Kurzętniku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.