To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-19
Ogłoszenie nr 510053123-N-2019 z dnia 19-03-2019 r.
Gmina Zagórz: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Czaszyn, Brzozowiec i Tarnawa Dolna"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 dla zadania pn. "Natura bez granic" - zachowanie wspólnego dziedzictwa naturalnego w gminach: Dobromil (Ukraina) i Zagórz (Polska)" ("Nature without borders - maintaining a common natural heritage in Dobromyl (Ukraine) and Zagorz (Poland) communes"), realizowanego w ramach celu tematycznego DZIEDZICTWO, priorytet 1.2 Promocja i zachowanie dziedzictwa naturalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502875-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zagórz, Krajowy numer identyfikacyjny 37044077800000,
ul. ul. 3 Maja
2,
38-540
Zagórz, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 622 062, e-mail
zp@zagorz.pl, faks
134 622 062.
Adres strony internetowej (url): www.zagorz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Czaszyn, Brzozowiec i Tarnawa Dolna"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IKF.271.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czaszyn, Brzozowiec oraz Tarnawa Dolna" w branżach: sanitarnej, elektrycznej i konstrukcyjno-budowlanej. Jako branżę wiodącą przewiduje się branżę sanitarną. W zakres zadania wchodzi również doradztwo, koordynacja, współpraca przy zakończeniu i rozliczeniu całej inwestycji. Inwestycja obejmuje budowę kanalizacji grawitacyjno-ciśnieniowej, w szczególności: 1)budowę kanału sanitarnego z rur PCV; 2)budowę kanału sanitarnego z rur PE;3)montaż kompletnych sieciowych przepompowni ścieków - zbiornik z polimerobetonu, wyposażonych w dwie pompy;4)montaż przydomowych przepompowni ścieków - zbiornik z PEHD, wyposażone w jedną pompę;5)budowę zasilania energetycznego przepompowni ścieków;6)montaż studzienek z tworzywa sztucznego;7)montaż studzienek w terenie zalewowym;8)montaż studzienek z klapą zwrotną burzową;9)montaż studzienek z kręgów betonowych;10)wykonanie przekroczeń rzeki Osława rurociągiem tłocznym w rurze ochronnej PE metodą przewiertu sterowanego;11) wykonanie przekroczeń potoku bez nazwy rurociągiem grawitacyjnym w rurze ochronnej PE, rurociągiem tłocznym w rurze ochronnej PE, metodą przewiertu sterowanego;12)wykonanie przekroczeń drogi wojewódzkiej Nr 892 Zagórz-Komańcza rurociągiem grawitacyjnym w rurze ochronnej, rurociągiem tłocznym w rurze ochronnej, metodą przewiertu sterowanego; 13)wykonanie przekroczeń dróg gminnych publicznych rurociągiem grawitacyjnym w rurze ochronnej PE, metodą przewiertu sterowanego;14)wykonanie przekroczeń linii kolejowej Nr 107 Nowy Zagórz-Łupków rurociągiem grawitacyjnym PCV w rurze ochronnej stalowej metodą przewiertu sterowanego;15)wykonanie kanalizacji sanitarnej na terenie kolejowym zamkniętym;16)wykonanie umocnienia lewego brzegu rzeki Osława oraz umocnień brzegów i dna potoku bez nazwy za pomocą koszy kamienno-siatkowych;17)wykonanie zabezpieczeń kolizji projektowanej sieci z istniejącą infrastrukturą techniczną;18)budowę ogrodzeń przepompowni ścieków wraz z bramą wjazdowa oraz furtką. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór nad całym procesem inwestycyjnym. Jako branżę wiodącą przewiduje się branżę sanitarną z zapewnieniem nadzoru w branży elektrycznej oraz konstrukcyjno-budowlanej.Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego www.zagorz.pl (baner "Przetargi gminne - Dostawy, usługi, roboty budowlane - Dostawy, usługi, roboty budowlane 2018"), lub pod bezpośrednim linkiem:http://umig-zagorz.ires.pl/25185,25188,27626/27626/art25254.html W zakres obowiązków wchodzi kompleksowa obsługa realizacji inwestycji, organizowanie i koordynacja robót budowlanych, wykonywanie wszelkich obowiązków wynikających z wypełniania funkcji inspektora nadzoru jakie dla Inspektora Nadzoru przewidują art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.) wraz z uwzględnieniem wymagań wynikających z umowy o dofinansowanie zadania ze współfinansowanego ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 dla zadania pn. "Natura bez granic" - zachowanie wspólnego dziedzictwa naturalnego w gminach: Dobromil (Ukraina) i Zagórz (Polska)" ("Nature without borders - maintaining a common natural heritage in Dobromyl (Ukraine) and Zagorz (Poland) communes"), realizowanego w ramach celu tematycznego DZIEDZICTWO, priorytet 1.2 Promocja i zachowanie dziedzictwa naturalnego, i ponadto: 1)kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę i zgłoszeniem robót, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także zasadami wiedzy technicznej, 2)akceptowanie w formie pisemnej zaproponowanych przez Wykonawcę Robót materiałów budowlanych, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, 3)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 4)koordynacja robót poszczególnych branż, 5)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych, 6)przedkładanie nie rzadziej niż raz w miesiącu dokumentacji fotograficznej o min. rozdzielczości zdjęć 12 Mpx wraz z opisem w wersji elektronicznej z postępu wykonanych robót budowlanych, 7)dokumentowanie przebiegu robót m.in. poprzez dokonywanie wpisów w dzienniku budowy oraz sporządzanie innych dokumentów opisujących przebieg budowy, itp., 8)nadzorowanie terminowego wykonania robót przez Wykonawcę Robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót, 9)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 10)potwierdzanie gotowości do obiorów częściowych i odbioru końcowego, sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę Robót do odbiorów (np. certyfikatów, deklaracji zgodności i atestów na wbudowane materiały, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbiorowych, sprawdzanie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów), 11)przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą Robót, a w szczególności czynności kontrole i weryfikacja faktur, 12)uczestniczenie w pracach rozruchowych, 13)na wezwanie Zamawiającego składanie pisemnych raportów o stanie zaawansowania inwestycji (postępie robót), uzyskiwanym poziomie jakości robót, postępie finansowym oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót, 14)uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę Robót lub Zamawiającego oraz sporządzenie protokołów z tych spotkań (rad budowy), 15)współpraca z projektantem w zakresie nadzoru autorskiego, 16)współpraca z późniejszym użytkownikiem sieci, tj. Zakładem Usług Technicznych Sp. z o.o. w Zagórzu, 17)prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach, w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia, 18)ustalanie w porozumieniu z Zamawiającym zakresu ewentualnych robót zamiennych i dodatkowych, opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego, 19)dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę Robót uczestniczenie w przeprowadzeniu przeglądów pogwarancyjnych, nadzorowanie i egzekwowanie usuwania wad przez Wykonawcę Robót, 20)doradztwo i opiniowanie, uzgadnianie dokumentów oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania - zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Zamawiającego, 21)prowadzenie polubownych uzgodnień w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Zamawiającym, a osobami uczestniczącymi w realizacji zadania w tym w szczególności osobami i podmiotami, na których terenie będzie realizowany projekt oraz osobami i podmiotami, które będą przyłączane do kanalizacji sanitarnej 22)inne czynności i zadania nie wymienione powyżej, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty budowlane, a wynikające z Prawa budowlanego, 23)pobyt na budowie w trakcie realizacji robót nie rzadziej niż 3 (trzy) razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Inspektor nadzoru zobligowany będzie do dokonywania wpisów na liście znajdującej się w biurze Zamawiającego potwierdzając w ten sposób swoją obecność na budowie. Wizyty na placu budowy odbyte w ciągu tego samego dnia, niezależnie od ich ilości, traktowane będą jako jedna wizyta, 24)w przypadku nieobecności kierownika budowy na placu budowy dłuższej niż jeden dzień roboczy, stwierdzonej przez Zamawiającego i Inspektora, odnotowanie w dzienniku budowy nieobecności kierownika, 25)udzielanie pomocy we wszystkich działaniach Zamawiającego związanych z realizacją i rozliczeniem wniosku o dofinansowanie podyktowanych wymogami Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020 (w szczególności dokumentów związanych z przebiegiem robót oraz ich rozliczeniem). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. Wykonawca w przypadku podpisania umowy będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Szczegółowe uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157818.33
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jacek Szuma Usługi Budowlano-Elektryczne
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52275.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji inżyniera kontraktu dla następujących zadań w formule zaprojektuj i wybuduj:1)Budowa pkt selektywnego zbierania odpadów(..),2)Budowa pkt selektywnego zbierania odpadów(..)
- Remont placu apelowego i ciągów komunikacyjnych przy budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Kraj.
- Kompl. odpł. pełnienie obowiązków inspektora nadz. inw. podczas realizacji inwestycji pn.: "Budowa bramy skalnej do ogrodów sensorycznych w dzielnicy uzdrowiskowej Zapopradzie w mieście Muszyna".
- Przebudowa nawierzchni Rynku w Lewinie Brzeskim wraz z elementami towarzyszącymi i małą architekturą
- "Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad roboty budowlanymi pn.: "Modernizacja budynku przy ul. Słowackiego 58/60 na potrzeby Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty - II etap""
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: "Rozbudowa istniejącej stacji wodociągowej w Jeleniu."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.