To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-24
Ogłoszenie nr 510053013-N-2020 z dnia 24-03-2020 r.
Gmina Jaktorów: Przebudowa i rozbudowa ul. Błotnej i Ostatniego Tura w Jaktorowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511190-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540033187-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jaktorów, Krajowy numer identyfikacyjny 75014825900000,
ul. ul. Warszawska
33,
96-313
Jaktorów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
046 8564026, 8564069, e-mail
gmina@jaktorow.pl, faks
(046) 855 21 88.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jaktorow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa ul. Błotnej i Ostatniego Tura w Jaktorowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ID.271.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i rozbudowę ul. Błotnej i Ostatniego Tura w Jaktorowie wraz z przebudową istniejącej sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, gazowej i kanalizacji podciśnieniowej, częściowo kanalizacji deszczowej, zgodnie z dokumentacją techniczną wraz z budową chodnika, wjazdów na posesje, odwodnieniu, wymianę lamp oraz obsługę geodezyjną tj. wytyczenie geodezyjne, a po wykonaniu robót inwentaryzację powykonawczą. Zamówienie obejmuje również wykonanie Tymczasowego projektu organizacji ruchu, oznakowanie robót, organizację placu budowy, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Projekty budowlane 2) Projekty wykonawcze 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne 4) Przedmiary robót Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się ww. Dokumentacją projektową oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. Zamawiający potwierdza, że załączył całą dokumentację projektową i techniczną oraz wszystkie niezbędne uzgodnienia i warunki potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że dokumentacja ta jest kompletna i odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia. Zamawiający posiada prawo do dysponowania wszystkimi działkami, na których będzie realizowana niniejsza inwestycja. W formularzu ceny - załącznik nr 2 do SIWZ znajduje się pozycja pod nazwą ,,obsługa geodezyjna´´ oraz ,,tymczasowa organizacja ruchu´´. W kosztorysach branżowych nie ma takich działów, z których bezpośrednio można by było wpisać żądane wartości. W związku z tym, Zamawiający zapisał pozycje ,,obsługa geodezyjna´´ oraz ,,tymczasowa organizacja ruchu´´, aby Wykonawca miał możliwość dokonać rzetelnej wyceny oferty w oparciu o własną kalkulację. UWAGA!!! 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące poniżej wymienione czynności były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy(Dz. U. z 2017 r. poz. 459) tj.: operatorzy koparek, operatorzy walców, brukarze, operatorzy układarki mas bitumicznych, telemonterzy instalacji teletechnicznych, operatorzy zgrzewarek rur gazowych, monterzy sieci i instalacji wodociągowych. 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera zapis w Projekcie umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na który składają się: Projekty budowlane, Projekty wykonawcze, Przedmiary robót, Szczegółowe specyfikacje techniczne, stanowiące załączniki do SIWZ . 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących Opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację wg wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. 9. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. 10. W przypadku wystąpienia nieujawnionych różnic w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy Projektem budowlanym a przedmiarem robót przyjmuje się, że opis zamówienia zawarty jest w Projekcie budowlanym. Przedmiar robót udostępnia się jako dokument pomocniczy w celu ułatwienia określenia ceny oferty. 11. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentami mają pierwszeństwo Projekty budowlane, Projekty wykonawcze, Szczegółowe specyfikacje techniczne. Tabela formularza cenowego i przedmiar robót, mają jedynie charakter pomocniczy, a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie Dokumentacji projektowej, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych, wizji lokalnej terenu oraz sprawdzeń dokonanych przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45111100-9, 45233100-0, 45233300-2, 45233100-0, 45233253-7, 45233142-6, 45112730-1, 45233280-5, 45233000-1, 45231100-6, 45231300-8, 45231220-3, 45231400-9, 45316110-9, 45232310-8, 45314000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4218761.36
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FAL-BRUK Sp. z o.o., Sp. Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4142000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.