eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powodowo › Zakup wyposażenia pracowni zawodowych, z podziałem na 9 części. Część II. Zakup oprogramowania do projektowania terenów zielonych - Pracownia architektury krajobrazu - 1 sztuka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-03-19

Ogłoszenie nr 510052694-N-2019 z dnia 19-03-2019 r.

Zespół Szkół Rolniczych i Technicznych : Zakup wyposażenia pracowni zawodowych, z podziałem na 9 części. Część II. Zakup oprogramowania do projektowania terenów zielonych - Pracownia architektury krajobrazu - 1 sztuka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Podniesienie jakości kształcenia poprzez nowoczesną edukację zawodową w Powodowie", projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Rolniczych i Technicznych , Krajowy numer identyfikacyjny 97077909600000, ul. - 1, 64-200 Powodowo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 68 384 36 75, 663665676, e-mail dulce@op.pl, aneta_kazmierczak@interia.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zsritpowodowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka budżetowa - szkoła

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wyposażenia pracowni zawodowych, z podziałem na 9 części. Część II. Zakup oprogramowania do projektowania terenów zielonych - Pracownia architektury krajobrazu - 1 sztuka

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pracowni zawodowych.Część II. Zakup oprogramowania do projektowania terenów zielonych - Pracownia architektury krajobrazu - 1 sztuka

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 43800000-1


Dodatkowe kody CPV: 48300000-1, 38300000-8, 31700000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup oprogramowania do projektowania terenów zielonych - Pracownia architektury krajobrazu - 1 sztuka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 406.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gardenphilia.com spółka z.o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sarmacka 10B lok. 23
Kod pocztowy: 02-972
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone w Bazie Konkurencyjności o numerze 1145988, którego przedmiotem był: "Zakup wyposażenia pracowni zawodowych, z podziałem na 9 części.Część II Zakup oprogramowania do projektowania terenów zielonych - Pracownia architektury krajobrazu - 1 sztuka, do drugiej części postępowania wpłynęła oferta, która podlegała odrzuceniu, w związku z czy Zamawiający był zmuszony unieważnić część II postępowania na podst. art. 93 ust.1 pkt.1. Zgodnie z "Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020", rozdział 6.5 pkt.8a możliwe jest niestosowanie procedury zasady konkurencyjności w sytuacji kiedy,w wyniku przeprowadzenia procedury zasady konkurencyjności, nie wpłynęła żadna oferta, lub wpłynęły tylko oferty podlegające odrzuceniu, albo wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania lub nie spełnili warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z tym, iż do przeprowadzonej procedury zgodnej z zasadą konkurencyjności do części II wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu, ponieważ jej treść nie odpowiadała treści zapytania ofertowego oraz opisowi przedmiotu zamówienia, Zamawiający do części II zastosował procedurę zamówienia z wolnej ręki zgodą z rozdziałem 6.5 pkt. 8a Wytycznych oraz z art. 67 ust 1 pkt. 4 Ustawy Pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.