To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-23
Ogłoszenie nr 510051716-N-2020 z dnia 23-03-2020 r.
Zakład Usług Komunalnych w Radomiu: DOSTAWA BYLIN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519101-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Usług Komunalnych w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 14125686500000,
ul. ul. Sucha
15,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483 310 273, e-mail
sekretariat@zuk.radom.pl, faks
483 310 274.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zuk.radom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA BYLIN
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DA.26.5.2020.JP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 225 szt bylin(Liliowiec `Mary Tous´) niezbędnych do nasadzenia na terenach parków skwerów i innych terenów miasta Radomia obsługiwanych przez Zakład Usług Komunalnych w Radomiu w roku 2020. Wymagania jakościowe dla materiału roślinnego Materiał roślinny powinien być w I wyborze i spełniać następujące wymagania zgodnie z zaleceniami jakościowymi określonymi przez Związek Szkółkarzy Polskich oraz spełniać poniższe wymagania jakościowe: 1. Wszystkie rośliny muszą być zgodne z gatunkami i odmianami podanymi w specyfikacji, posiadać cechy charakterystyczne dla odmiany oraz spełniać bez zastrzeżeń wymagania dotyczące wielkości. 2. Dostarczone rośliny muszą być oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską oraz łączną ilość sztuk w partii. 3. Rośliny w kontenerach mogą być uprawiane w tym samym pojemniku nie dłużej niż przez dwa lata. 4. Wielkość kontenera musi być proporcjonalna do wielkości i gatunku rośliny. Podłoże w kontenerze musi być dobrze przerośnięte korzeniami. 5. Bryła korzeniowa powinna być wilgotna i nieuszkodzona. 6. Byliny powinny być odpowiednio nawożone 7. Byliny muszą posiadać odpowiedni pokrój, dobrze wykształcone pąki liściowe i odpowiednio duży system korzeniowy. Korzenie nie mogą być zbyt zbite (sfilcowane), pojemnik zaś musi mieć wielkość proporcjonalną do rozmiarów rośliny. 2.2. Wady niedopuszczalne: 1. Silne uszkodzenia mechaniczne łodyg, pąków i korzeni. 2. Korzenie skręcone w spiralę. 3. Objawy będące skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki. 4. Ślady żerowania szkodników. 5. Oznaki chorobowe. 6. Uszkodzenia lub przesuszenia bryły korzeniowej(luźna bryła). 7. Dostarczanie roślin sadzonych bezpośrednio przed wysyłką lub w takim okresie, że rośliny nie miały przed wysyłką możliwości utworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze. 8. Listwa mrozowa. 9. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. 2.3. Warunki dostawy 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt w 1 partii . Zamawiający dokona odbioru przedmiotu dostawy we własnej siedzibie, tj. : Radom Zakład Usług Komunalnych ul. Sucha 15. 2. Zamawiający dokona rozładunku bylin we własnym zakresie. 3. Zamawiający w chwili odbioru dostawy dokona szczegółowej kwalifikacji dostarczonego materiału roślinnego (podda losowo co najmniej jedną roślinę kontroli jakości systemu korzeniowego, nawet jeśli będzie to oznaczać zniszczenie rośliny np. przez celowe usunięcie podłoża z korzeni). Zamawiający nie ma obowiązku zapłacić Wykonawcy za rośliny zniszczone. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obejrzenia roślin u Wykonawcy przed dostawą.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 03.12.11.00 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1350
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROMAN CZWARNO
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1458
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawę materiałów medycznych i drobnego sprzętu jednorazowego użytku
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 15,36 kWp na dachu budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3 wraz z magazynem energii o pojemności 30 kWh.
- P-32-2024 Zakup i dostawa odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawy gazu ziemnego
- Wykonanie utwardzenia ulicy Nowacia w Radomiu
- P-36/2024: Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.