eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maziarnia Strzelecka › Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Strzelce w 2019 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-08

Ogłoszenie nr 510044926-N-2019 z dnia 08-03-2019 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce: Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Strzelce w 2019 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516079-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce, Krajowy numer identyfikacyjny 11001690600000, ul. Maziarnia Strzelecka 17, 22-135 Maziarnia Strzelecka, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 683 210, e-mail strzelce@lublin.lasy.gov.pl, faks 825 683 225.
Adres strony internetowej (url): strzelce.lublin.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Strzelce w 2019 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2019 roku winna być wykonana według wzorów określonych w: a)Rozporządzeniu Ministra z dnia 19 grudnia 2017 roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2017 r., poz. 2466), b)Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. z 2014 poz. 1876) c)Zarządzeniu nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, d)Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, e)Zarządzeniu nr 44 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, f)Zarządzeniu nr 54 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, g)Zarządzeniu nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 62 DGLP z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. 1).1). Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo- Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: http:bedon.lasy.gov.pl 1).2).Wymienione opracowania stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie - znaki towarowe, patentów lub pochodzenie, materiały (wyroby), należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy PZP, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych, tj. o jakości nie gorszej niż opisana w Dokumentacji. 2)Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2019 roku wykonanych zgodnie z: a)Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r., Nr 259, poz. 2173) b)Protokołem dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 styczeń 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 25 listopada 2014 roku. c)Szczegółowy opis odzieży BHP zawierają Polskie Normy: odzież ochronna (ubrania): wymagania ogólne PN-EN 340:2006; środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012;obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008; odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007;Dyrektywy Rady Wspólnot Europejskich 89/686/EWG. 2).1) Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika. 2).2) Każdy rodzaj asortymentu musi posiadać etykietę informującą, co najmniej o: nazwie i rodzaju produktu, składnikach użytych do produkcji, rozmiarze, przepisach dotyczących konserwacji, prania i czyszczenia oraz nazwę i adres producenta. 2.Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania zawiera SIWZ. 3. Łączna ilość zamówienia na sorty bhp zawiera SIWZ. 4.Zamawiający informuje, że przy dostawie elementów umundurowania i odzieży bhp, będących przedmiotem zamówienia, stosuje się prawo opcji. Oznacza to, że ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych sortów będzie zależeć od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Określone w formularzu cenowym (załącznik nr 2 SIWZ) ilości poszczególnych sortów są ilościami szacunkowymi i stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zgodnie z prawem opcji Zamawiający może zamówić towary w dowolnej konfiguracji, w zależności od swojego bieżącego zapotrzebowania. Ilości poszczególnych rodzajów elementów umundurowania będą realizowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników Zamawiającego, w ramach wartości zamówienia i przy zastosowaniu cen jednostkowych elementów (sortów) umundurowania, określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Podana w kosztorysie ofertowym łączna ilość elementów umundurowania ma posłużyć jedynie Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej, która będzie stanowić podstawę umownego zobowiązania Zamawiającego. Istnieje możliwość, w zależności od indywidualnych potrzeb pracowników Zamawiającego, iż ilość ta może ulec zmianie i nie będzie to podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych lub zwiększonych dostaw.5.Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia do 50 %. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu przy uwzględnieniu stawek jednostkowych wymienionych w ofercie Wykonawcy. Ograniczenie przedmiotu umowy na zasadach wyżej określonych nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania i nie jest w związku z tym podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 6.Wykonawca zapewni minimum 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania i środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze (bhp) [dalej w skrócie: "sorty bhp"] na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. 7.Wykonawca musi posiadać dokumentację z warunkami technicznymi surowców materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji elementów umundurowania leśnika. 8.Realizacja dostaw odbywać się będzie w ilościach, rozmiarach, rodzajach sortów, w terminach - każdorazowo indywidualnie uzgadnianych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dostawy elementów umundurowania i odzieży roboczej będą realizowane do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 9.Wykonawca, niezależnie od obowiązku określonego w pkt 8 powyżej, umożliwi Zamawiającemu odbiór przedmiotu zamówienia w punkcie sprzedaży (magazynie), czynnym w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej w godzinach od 800 do 1400 gwarantującym możliwość przymiarki i odbioru upoważnionym pracownikom Zamawiającego. 10.Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania leśnika i sortów bhp dla osób o sylwetce nietypowej. 11.W przypadku, gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów np.: nazwy określające produkty konkretnych firm (konkretnych marek) takie jak: ,,SYMPATEX", ,,GORE-TEX", ,,THINSULATE", ,,WINDSTOPER" itp. dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zmówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych produktów. Zamawiający informuje, iż dopuszcza zaoferowanie produktów innych firm/ innych marek, jakościowo równoważnych produktom wskazanym przez Zamawiającego. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrze tym samym lub lepszym, od określonego dla danego produktu w dokumentacji techniczno-technologicznej. Pod pojęciem ,,parametr" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosowanie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych produktów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto produkty zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub w załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". 12.Zamawiający zastrzega, że zapłata należności będzie dokonywana tylko za rzeczywiście odebrane ilości, a realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. 13.Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18200000-1


Dodatkowe kody CPV: 18220000-7, 18300000-2, 18400000-3, 18800000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 137986
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IRMAK P.P.H.U. Ireneusz Kapłan
Email wykonawcy: irmaksport@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Czechowska 4A
Kod pocztowy: 22-950
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169722.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169722.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169722.78
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.