eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › "BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W M. WYSKOKI"



Ogłoszenie z dnia 2020-03-09

Ogłoszenie nr 510042828-N-2020 z dnia 09-03-2020 r.

Gmina Stryków: "BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W M. WYSKOKI"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625933-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540260212-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Stryków, Krajowy numer identyfikacyjny 47205783300000, ul. ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427 198 002, e-mail strykow@strykow.pl, faks 427 198 193.
Adres strony internetowej (url): www.bip.strykow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W M. WYSKOKI"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.57.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Budowa świetlicy wiejskiej w m .Wyskoki" na potrzeby sołectwa Wyskoki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ (opublikowanej na stronie BIP Zamawiającego). Podstawą do realizacji robót budowlanych jest ostateczna i prawomocna decyzja Starosty Zgierskiego Nr 863/2017 z dnia 19 lipca 2017 r. Obiekt zostanie wybudowany w oparciu o zatwierdzony ww. decyzją projekt budowalny a także o zamierzone zmiany nieistotne (wg kwalifikacji głównego projektanta) wyszczególnione w "projekcie zamiennym z maja 2019 r". Obiekt budowlany który ma powstać zaliczony został do IX kategorii obiektów budowlanych, więc zamiar rozpoczęcia robót budowlanych przy jego realizacji wymaga zgłoszenia w organie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zgierzu, a do użytkowania obiektu można przystąpić po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zakres robót przewidzianych do wykonania: - rozbiórka urządzeń istniejącego tymczasowego placu zabaw kolidującego z projektowaną inwestycją. Charakterystyka placu zabaw: utwardzenia terenu z koszem do koszykówki, sześciokątna altanka drewniana, zestaw zabawowy w postaci wieży drewnianej, betonowy grill ogrodowy, huśtawka ze zjeżdżalnią drewnianą, piaskownica drewniana oraz dwa urządzenia fitness, - budowa budynku w technologii tradycyjnej (fundamenty żelbetowe, ściany zewnętrzne z pustaków szczelinowych gr. 25 cm ocieplone styropianem gr. 15 cm, ścianki działowe karton-gips, stropodach w postaci kratownicy drewnianej systemowej wraz z instalacjami wewnętrznymi), - budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej, - budowa lokalnej kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki, - budowa wewnętrznej linii zasilającej enn, - wykonanie utwardzonych dojść, utwardzeń terenu z trzema miejscami postojowymi dla samochodów osobowych. Teren działki na której realizowane będą roboty budowlane jest częściowo zagospodarowany , dlatego w zależności od potrzeb Wykonawca w ramach zamówienia musi zabezpieczyć istniejące obiekty, lub w przypadku kolizji dokonać ich rozbiórki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w dokumentacjach z 2017 roku i z 2019 roku, będących w posiadaniu Zamawiającego, w tym: projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentami . Oferta musi uwzględniać koszty związane z: organizacją placu budowy, z obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem zgodnego z obowiązującymi przepisami kierownictwa budowy we wszystkich branżach, zakupem, dostawą i zabudową wszystkich niezbędnych materiałów (nowych), wykonaniem wszystkich sprawdzeń i prób, rozruchem instalacji i zgromadzeniem dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwalającej na użytkowanie obiektu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie wydanej przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zgierzu. Oznaczenie zakresu robót wg CPV: 45000000-7- roboty budowlane, 45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych. 45210000-2 - roboty budowlane w zakresie budynków 45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 - tynkowanie 45450000- 6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45110000 -1 - roboty w zakresie rozbiórki obiektów budowlanych i roboty ziemne. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Ogólne wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Roboty muszą zostać wykonane z zachowaniem wymagań i zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, przy dołożeniu należytej staranności w ich wykonaniu, dobrą jakością i zachowaniem właściwej organizacji pracy. 2) Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca przedstawia niezwłocznie Zamawiającemu, na jego żądanie. Dokumentacja ta musi zostać przekazana Zamawiającemu najpóźniej z dniem zgłoszenia ostatecznego odbioru robót. 3) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wykonywane roboty przed normalnymi skutkami warunków atmosferycznych. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone zamawiającemu przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca winien zorganizować sobie zaplecze robót w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. 6) Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia wykonawcy robót. 7) Przed rozpoczęciem robót, Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu robót. Za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać teren robót w należytym porządku i czystości. Odpady Wykonawca będzie gromadził w jednym miejscu i wywoził na bieżąco, a po zakończeniu robót jest zobowiązany do całkowitego uporządkowania terenu. Usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia nastąpi zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi w przepisach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.). 8) Sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. 9) Zamówienie należy wykonać z materiałów własnych, nowych i wolnych od wad.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45400000-1, 45410000-4, 45450000-6, 45310000-3, 45000000-0, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 492881.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOM-BUD Tomasz Mroczkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sosnowa 3
Kod pocztowy: 99-434
Miejscowość: Domaniewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 487063.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 487063.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 761999.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.