To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-09
Ogłoszenie nr 510042244-N-2020 z dnia 09-03-2020 r.
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: "Obsługa serwisowa sprężarek dołowych Kopalni Soli "Wieliczka"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503683-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 00004168300000,
ul. Park Kingi
1,
32-020
Wieliczka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 278 71 11, 12 278 71 36, e-mail
maciej.trabka@kopalnia.pl, faks
122 787 110.
Adres strony internetowej (url): https://kopalniawieliczka.eu; https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Obsługa serwisowa sprężarek dołowych Kopalni Soli "Wieliczka"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KSW/2019/TEM/148
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego za wynagrodzeniem usług serwisowych dołowych agregatów sprężarkowych używanych w Kopalni Soli "Wieliczka" (dalej jako: "usługi serwisowe"), mających na celu zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania. 1.2. W skład urządzeń przewidzianych do serwisowania (dalej jako: "sprężarki") wchodzą następujące sprężarki: 1) agregat sprężarkowy MAS typu AST-45G - 1 sztuka, 2) agregat sprężarkowy MAS typu AST-75G - 2 sztuki. 1.3. Świadczenie usług serwisowych winno być realizowane zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową przedmiotowych sprężarek, którą Zamawiający jest zobowiązany udostępnić Wykonawcy do wglądu, na każde jego żądanie. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji umowy ważnej oceny zdolności do świadczenia usług serwisowych maszyn/urządzeń w odniesieniu do maszyn i urządzeń budowy przeciwwybuchowej, w zakresie przedmiotu umowy, wydanej przez jednostkę notyfikowaną. 1.5. Naprawa sprężarek powinna być wykonywana przez wymianę uszkodzonych części lub podzespołów na fabrycznie nowe znajdujące się w wykazie części zamiennych danej sprężarki, zawartym w dokumentacji techniczno-ruchowej. 1.6. Wykonywane usługi serwisowe, prócz zapewnienia naprawy sprężarek mają także na celu zapobieganie awarii sprężarek, co w konsekwencji powinno zapewnić wyeliminowanie sytuacji, w których drobna awaria pociąga za sobą naprawę większą, bardziej kosztowną i wymagającą dłuższego okresu na jej usunięcie. W efekcie winno to ograniczyć do minimum czas przestoju sprężarki i koszty jej serwisowania. 1.7. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania serwisu winien złożyć stosowne oświadczenie o zapoznaniu się z aktualną budową i aktualnym stanem technicznym sprężarek. Na żądanie Wykonawcy, Zamawiający każdorazowo udostępni mu posiadaną dokumentację do wglądu. 1.8. Wykonawca nie odpowiada za uszkodzenia sprężarek dokonane z winy umyślnej Zamawiającego, pracowników Zamawiającego lub przez osoby trzecie. Wykonawca nie odpowiada także za uszkodzenia sprężarek wynikające z niezgodnego z instrukcją używania lub obsługi sprężarki. 2. Zakres usług serwisowych. Usługi serwisowe obejmują: 1) wykonywanie okresowych przeglądów serwisowo - konserwacyjnych sprężarek oraz diagnostykę stanu technicznego sprężarek - na zasadach określonych w pkt 5, 2) wykonywanie napraw sprężarek - na zasadach określonych w pkt 6 i 7, 3) pełnienie gotowości serwisowej - na zasadach określonych w pkt 8, 4) udzielanie konsultacji i porad z zakresu obsługi i funkcjonowania sprężarek - na zasadach określonych w pkt 9, 5) dokonywanie zapisów wykonanych prac w książce serwisowej - na zasadach określonych w pkt 10. 3. Okresowe przeglądy serwisowo - konserwacyjne sprężarek. 3.1. W ramach realizacji usług serwisowych Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania okresowych przeglądów sprężarek, zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową i instrukcjami obsługi urządzeń, w terminach uzgodnionych każdorazowo z Zamawiającym oraz na zasadach określonych poniżej: Lp. Nazwa urządzenia Częstotliwość przeglądów Max. ilość przeglądów w ciągu obowiązywania umowy 1) Agregat sprężarkowy MAS typu AST-45G - po 1500 godzinach pracy, nie mniej niż 1 raz w ciągu roku - 8, 2) Agregat sprężarkowy MAS typu AST-75G - po 1500 godzinach pracy, nie mniej niż 1 raz w ciągu roku - 16, 3) Przegląd i konserwacja Aktywnej Linii Samogaszącej agregatów - raz w roku - 6. 3.2. Zamawiający może zrezygnować z części przeglądów agregatów sprężarkowych w zależności od swoich potrzeb (prawo opcji) w zakresie przekraczającym: 1) dwa przeglądy agregatu sprężarkowego MAS typu AST-45G, 2) cztery przeglądy agregatu sprężarkowego MAS typu AST-75G. 3) dwa przeglądy i konserwacje Aktywnej Linii Samogaszącej. 3.3. Pierwsze przeglądy serwisowo - konserwacyjne po zawarciu umowy zostaną przeprowadzone zgodnie z aktualnie prowadzoną dla urządzeń dokumentacją eksploatacyjną. 3.4. W ramach realizacji przeglądów serwisowo - konserwacyjnych sprężarek Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt części zamienne oraz materiały eksploatacyjne wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.5. Szczegółowy zakres okresowych przeglądów serwisowo - konserwacyjnych sprężarek określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonywanie napraw sprężarek. 4.1. W ramach realizacji usług serwisowych Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług polegających na usuwaniu wszelkich uszkodzeń lub nieprawidłowości w pracy sprężarek w ilości maksymalnej 800 godzin pracy jednego serwisanta. 4.2. Powyższe usługi będą sprawowane na zlecenia Zamawiającego. Zamawiający zleci świadczenie usług polegających na wykonywaniu napraw sprężarek w zależności od potrzeb. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru tych usług (prawo opcji). 4.3. W razie wystąpienia nieprawidłowości w pracy lub zatrzymania pracy sprężarki (awarii), pracownik dozoru Zamawiającego dokona zgłoszenia awarii do Wykonawcy. 4.4. Zgłoszenie awarii nastąpi faxem lub za pośrednictwem poczty email i jednocześnie zostanie potwierdzone telefonicznie. 4.5. Niezwłocznie, po przekazaniu zgłoszenia awarii, Wykonawca potwierdza przyjęcie zgłoszenia drogą elektroniczną, faksem lub telefonicznie. Pracownik Wykonawcy przyjmujący zgłoszenie jest zobowiązany podać zgłaszającemu swoje imię i nazwisko. 4.6 Reakcja serwisowa Wykonawcy nastąpi w ciągu 4 godzin od momentu przekazania zgłoszenia serwisowego awarii przez Zamawiającego. Zamawiający udokumentuje dokładną datę i czas reakcji serwisowej. 4.7. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii w jak najkrótszym czasie, jednak nie w dłuższym niż w ciągu 72 godzin od momentu przekazania zgłoszenia serwisowego przez Zamawiającego. 4.8. Termin, o którym mowa w pkt 4.7 może ulec wydłużeniu na wniosek Wykonawcy ze względu na wymogi techniczne naprawy. Wniosek winien zostać złożony Zamawiającemu w formie pisemnej pod rygorem nieważności oraz zawierać uzasadnienie. Warunkiem wydłużenia powyższych terminów jest pisemna akceptacja wniosku przez Zamawiającego, wyrażona wedle zasad reprezentacji, pod rygorem nieważności. W szczególności wydłużenie terminów jest uzasadnione jeżeli ich zachowanie jest niemożliwe ze względu na terminy dostarczenia części zamiennych, wyznaczone przez dostawców tych części. 4.9. Odbiór usunięcia wady awarii odbywać się będzie zgodnie z następującymi zasadami: 1) po wykonaniu przez Wykonawcę naprawy, Wykonawca zgłasza jej wykonanie, 2) w trakcie odbioru Wykonawca wraz z Zamawiającym sporządzą stosowny zapis w książce serwisowej, potwierdzający wykonanie naprawy, zawierający w szczególności wszystkie ustalenia poczynione w toku podjętych czynności, datę i czas podejmowanych czynności, ilość godzin pracy serwisantów oraz zakres wykonanej naprawy, 3) w przypadku braku odbioru naprawy, Wykonawca zobowiązany jest do kontynuacji naprawy oraz do ponownego zgłoszenia wykonania naprawy. Po ponownej naprawie postanowienia ppkt 1 - 2 stosuje się odpowiednio. Czas od braku odbioru naprawy do ponownego zgłoszenia wykonania naprawy wlicza się do czasu naprawy. 4) czynności odbioru ze strony Zamawiającego przeprowadza upoważniona osoba wskazana w wykazie o którym mowa w pkt 6.2. 4.10. Odbiór usunięcia awarii obejmować będzie również odbiór części zamiennych dostarczonych przez Wykonawcę w ramach realizacji tych usług. 4.11. Postanowienia pkt 4.9 stosuje się odpowiednio do odbioru wykonanych przeglądów serwisowo - konserwacyjnych, o których mowa w pkt 3. 5. Części zamienne. 5.1. W ramach realizacji usług serwisowych polegających na naprawie sprężarek Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia części, podzespołów oraz materiałów niezbędnych do wykonania napraw sprężarek, zgodnie z cennikiem zawartym z zestawieniu części zamiennych stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, stosownie do potrzeb serwisowych, w zakresie nie przekraczającym maksymalnych ilości określonych w tym zestawieniu. 5.2. O potrzebie zastosowania części, podzespołów oraz materiałów niezbędnych do wykonania obsługi serwisowej, które nie znalazły się w zestawieniu części zamiennych stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ lub w zakresie przekraczającym maksymalne ilości określone w tym zestawieniu, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 5.3. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu wszelkich dokumentów gwarancyjnych, atestów, certyfikatów, znaków jakości producenta, aprobat technicznych oraz deklaracji zgodności dotyczących zakupionych i dostarczonych części, podzespołów oraz materiałów niezbędnych do wykonania usług serwisowych, jeżeli takie dokumenty zostały wydane. 5.4. Niezależnie od gwarancji producenta oraz praw przysługujących Zamawiającemu z tytułu rękojmi za wady rzeczy, Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wymienione części sprężarek, na okres 12 miesięcy od chwili podpisania protokołu odbioru usługi obejmującej wymianę danej części. W przypadku ujawnienia się wad zainstalowanych części we wskazanym okresie, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany lub naprawy wadliwych części. 6. Gotowość serwisowa. 6.1. W ramach świadczenia usług serwisowych Wykonawca jest zobowiązany do gotowości serwisowej, w tym: 1) pełnienia dyżurów serwisowych, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, 2) utrzymywania systemów łączności umożliwiających telefoniczny, faksowy lub przy użyciu poczty elektronicznej kontakt z Wykonawcą przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. 6.2. Wykaz upoważnionych pracowników Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą oraz upoważnionych pracowników Wykonawcą do kontaktu z Zamawiającym, a także numery telefonów, faksów, adresy poczty elektronicznej, na które będą kontaktować się te osoby, zostaną ustalone przez Zamawiającego i Wykonawcę niezwłocznie po zawarciu umowy. Zmiana danych teleadresowych Wykonawcy może nastąpić wyłącznie po uprzednim poinformowaniu o tym Zamawiającego na piśmie. 7. Udzielanie konsultacji i porad z zakresu obsługi i funkcjonowania sprężarek. 7.1. W ramach świadczenia usług serwisowych Wykonawca jest zobowiązany do udzielania telefonicznych konsultacji i porad z zakresu obsługi i funkcjonowania sprężarek. W tym celu Wykonawca zapewnia, iż osoba pełniąca dyżur serwisowy lub inna osoba wskazana przez Wykonawcę, będzie dysponowała kompetencjami niezbędnymi do bieżącego udzielania odpowiedzi na skierowane do niej zapytania dotyczące obsługi i funkcjonowania serwisowanych sprężarek. 7.2. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego może zgłaszać zapytania telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. 7.3. W przypadku gdy z uwagi na złożoność problemu udzielenie odpowiedzi na zapytanie lub poinformowanie o sposobie rozwiązania problemu w sposób określony w pkt 7.1 nie będzie możliwe, Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na zapytanie lub poinformowania o sposobie rozwiązania problemu w udokumentowanej formie /mail, faks, pisemnie/ nie później niż w terminie do 72 godzin od momentu dokonania zgłoszenia zapytania. 8. Książka serwisowa. 8.1. W ramach świadczenia usług serwisowych Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia książki serwisowej. 8.2. W książce serwisu Wykonawca jest zobowiązany zamieszczać między innymi informacje o dokonanych przeglądach, stwierdzonych awariach i usterkach, a także podjętych czynnościach mających na celu ich usunięcie. W książce serwisowej winien być również podany wymiar godzinowy podjętych działań w zakresie usuwania awarii. 8.3. Zamawiający ma prawo prowadzić kontrolę prawidłowości prowadzenia książki serwisowej oraz dokonywać wpisów dotyczących wszelkich działań Wykonawcy, podjętych w ramach usług serwisowych. 8.4. Książka serwisowa przechowywana będzie u Zamawiającego. 8.5. Wykonawca, w uzgodnieniu z Zamawiającym, opracuje wzór książki serwisowej. 9. Obowiązek zatrudniania przez Wykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób wykonujących usługi serwisowe wyłącznie na podstawie umów o pracę (szczegółowe zapisy zostały zawarte w § 17 wzoru umowy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.53.13.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprężarek
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
486000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAS Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
587988.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych w podziemnej części Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Outsorcing druku"
- "Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych na powierzchni Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie naprawy oraz remontu budynku Warzelni na terenie Kopalni Soli "Wieliczka."
- Rozbudowa kanalizacji w Sułkowie w ramach zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wieliczka
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.