eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipusz › Remont dróg leśnych wywozowych na terenie Nadleśnictwa Lipusz oraz rozbiórka tymczasowej składnicy na drewno w leśnictwie Glinowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-01

Ogłoszenie nr 510039794-N-2019 z dnia 01-03-2019 r.

Skarb Państwa-Lasy Państwowe-Państwowe Gospodarstwo Leśne-Nadleśnictwo Lipusz: Remont dróg leśnych wywozowych na terenie Nadleśnictwa Lipusz oraz rozbiórka tymczasowej składnicy na drewno w leśnictwie Glinowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504409-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa-Lasy Państwowe-Państwowe Gospodarstwo Leśne-Nadleśnictwo Lipusz, Krajowy numer identyfikacyjny 19003673700000, ul. ul. Brzozowa 2, 83-424 Lipusz, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 680 07 80, 58 680 07 81, e-mail bozena.lipinska@gdansk.lasy.gov.pl, faks 58 680 07 99.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_lipusz

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg leśnych wywozowych na terenie Nadleśnictwa Lipusz oraz rozbiórka tymczasowej składnicy na drewno w leśnictwie Glinowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont dróg leśnych wywozowych na terenie Nadleśnictwa Lipusz oraz rozbiórka tymczasowej składnicy na drewno w leśnictwie Glinowo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr 1-Remont dróg leśnych wywozowych na terenie Nadleśnictwa Lipusz. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg leśnych wywozowych na terenie Nadleśnictwa Lipusz, obejmujący miejscowe doziarnianie oraz równanie za pomocą równiarki samojezdnej i wałowanie dróg uszkodzonych podczas wywozu drewna (wiatrołomów i wiatrowałów). Remonty dróg będą wykonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego, potwierdzone pisemnym zleceniem prac w formie e-maila z załączonym przedmiarem robót. Zlecenie określać będzie zakres prac do wykonania, lokalizację, a w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, również szczególne wymagania co do sposobu wykonania prac. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zlecenia w terminie 21 dni od daty zlecenia prac. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączony do SIWZ kosztorys ślepy. Zakresy rzeczowe zestawione w kosztorysie ślepym mają charakter szacunkowy. Przy wykonywaniu wyżej wskazanych prac, Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania technologii zgodnej z kartami technologicznymi nr 3 i 6 załączonymi do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zadanie częściowe nr 2-Rozbiórka tymczasowej składnicy na drewno w leśnictwie Glinowo. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejącej, tymczasowej składnicy na drewno położonej w leśnictwie Glinowo w Gminie Parchowo w obrębie ewidencyjnym Sylczno, działki nr 297, 310, 296, 309, 308 z zeskładowaniem płyt na poboczu sąsiadującej drogi leśnej. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączony do SIWZ przedmiar robót. Do rozbiórki płyt należy zastosować dźwig. Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu (ładowarki, koparki) o ile przystosowane są do zamontowania zawiesi. Rozbiórkę należy prowadzić w/w sprzętem w sposób zapobiegający uszkodzenie płyt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: Dla zadania częściowego nr 1 - wymagających obsługi koparko spycharki oraz walca; Dla zadania częściowego nr 2 - rozebrania nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych. Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zadaniu częściowym nr 1, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo-ekonomiczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w kosztorysie ślepym opisującym przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji, kosztem zmniejszenia ilości prac w innej lokalizacji - w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. Wskazana w SIWZ ilość robót wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy w zadaniu częściowym nr 1 ma charakter szacunkowy. Ilość robót zleconych do wykonania w trakcie realizacji Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres robót mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 50 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust. 1 wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45230000-8, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont dróg leśnych wywozowych na terenie Nadleśnictwa Lipusz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 969416.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Ziemnych Transportowych i Elektromechanika Mirosława i Kazimierz Laska
Email wykonawcy: firmalaska@wp.eu
Adres pocztowy: ul. Wyspiańskiego 19/1
Kod pocztowy: 83-400
Miejscowość: Kościerzyna
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 636080.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 636080.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 964154.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Rozbiórka tymczasowej składnicy na drewno w leśnictwie Glinowo.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28803.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa Mirosław Ruszkowski
Email wykonawcy: wyburzenia-ruszkowski@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 16/5
Kod pocztowy: 64-915
Miejscowość: Jastrowie
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18007.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18007.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42398.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.