eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › DOSTAWA PIASKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-20

Ogłoszenie nr 510032659-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach: DOSTAWA PIASKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502741-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540006919-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000, ul. ul. Składowa , 24-100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 8863163, 8864103, e-mail rdw.pulawy@zdw.lublin.pl, faks 818 863 163.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.lublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA PIASKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R6.ST.3721.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę piasku do zimowego oraz bieżącego utrzymania dróg wraz z transportem i rozładunkiem do siedziby Obwodu Drogowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach, zlokalizowanego w Annopolu (ul. Skały 24) w maksymalnej ilości 1 900 Mg . 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w ilościach zamawianych telefonicznie i potwierdzanych faksem lub pocztą elektroniczną przez upoważnionych pracowników. O potrzebie dostawy Wykonawca będzie informowany co najmniej 3 dni przed planowanym terminem dostawy. 3. Dostarczany piasek musi spełniać następujące wymagania: 1) Powinien być dobrej jakości, być zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005 r.) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. 2) Posiadać wskaźnik piaskowy powyżej 65 %, uziarnienie do 2 mm, ilość nadziarna nie więcej niż 15 %, nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren większych niż 4 mm, zawartość ziaren drobniejszych niż 0,075 mm - nie więcej niż 5 %, nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń ilastych i gliniastych, nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak trawa, szczątki korzeni, konarów, itp.. 4. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy aktualne orzeczenie o przydatności materiału do zimowego utrzymania dróg, które potwierdzi jego zgodność z wymogami, o których mowa w pkt. 4 ust. 1) oraz dokument potwierdzający spełnianie właściwości zgodnych z zapisami w pkt. 4 ust. 2). 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania kontroli wybranych partii dostaw celem sprawdzenia, czy dostarczany piasek spełnia wymagania, o których mowa w pkt. 4.. 6. W przypadku, gdy dostarczona partia piasku będzie budziła zastrzeżenia co do jakości, Zamawiający dokona kontroli dostawy. Przedstawiciele Zamawiającego przy udziale przedstawiciela Wykonawcy pobiorą 2 próbki dostarczonego piasku o masie 6 kg każda, z przeznaczeniem po 1 szt. dla każdej ze stron oraz sporządzą protokół z dostawy. Połowa piasku z próbki Zamawiającego dostarczona zostanie do badania w laboratorium specjalizującym się w wykonywaniu badań dla potrzeb drogownictwa. Druga połowa próbki pozostawiona będzie u Kierownika Obwodu Drogowego do czasu otrzymania wyników badań z laboratorium. Jeżeli wykonane badanie wykaże, że dostarczony materiał nie spełnia wymagań, o których mowa w pkt. 4.1) i 4.2) kosztem badania zostanie obciążony Wykonawca. 7. Partie dostaw, co do których w wyniku badań laboratoryjnych stwierdzono, że nie spełniają wymagań określonych przez Zamawiającego zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. Za dostawy te, tj. materiał, transport, rozładunek Zamawiający nie zapłaci Wykonawcy wynagrodzenia. 8. Zakwestionowany piasek Wykonawca zobowiązany jest zabrać we własnym zakresie z magazynu Zamawiającego i wymienić go na właściwy w ciągu 7 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o dostawie piasku niewłaściwej jakości. Po tym terminie Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami składowania i dozorowania piasku w magazynie Zamawiającego w wysokości 1% wartości netto zakwestionowanej partii dostawy za każdy dzień. 9. Dostarczenie trzech partii piasku niespełniającego wymogów Zamawiającego może spowodować wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego w trybie natychmiastowym, nie dając Wykonawcy podstaw dochodzenia roszczeń z tego tytułu 10. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej partii dostawy. Ważenie winno zostać dokonane w obecności przedstawiciela Zamawiającego i będzie stanowiło podstawę do wydania dowodu Wz, sporządzenia protokołu odbioru dostawy i wystawienia faktury. Koszty ważenia ponosi Wykonawca. 11. Pojazdy samochodowe użyte do realizacji zamówienia muszą spełniać wymagania zawarte w art. 40 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U z 2007 r. nr 19 poz. 115) tj. nacisk na oś nie może przekraczać 8 ton. W przypadku stwierdzenia niezastosowania się do tych wymagań Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14.21.10.00 - Piasek


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CEGIELNIA Kazimierz Grot, Jarosław Bierut, Anna Bierut
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chwałowice
Kod pocztowy: 37-455
Miejscowość: Radomyśl nad Sanem
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39729.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39729.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65436.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.