eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa bezzałogowych statków powietrznych (drony), kamery wielospektralnej oraz oprogramowania do przetwarzania danych fotogrametrycznych dla nadleśnictw i biura RDLP w Toruniu



Ogłoszenie z dnia 2019-02-06

Ogłoszenie nr 510024142-N-2019 z dnia 06-02-2019 r.

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu: Dostawa bezzałogowych statków powietrznych (drony), kamery wielospektralnej oraz oprogramowania do przetwarzania danych fotogrametrycznych dla nadleśnictw i biura RDLP w Toruniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 656975-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu, Krajowy numer identyfikacyjny 87052998800000, ul. ul. Mickiewicza 9, 87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 6584348, 6564334, e-mail infrastruktura@torun.lasy.gov.pl, faks 566 224 407.
Adres strony internetowej (url): www.torun.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa bezzałogowych statków powietrznych (drony), kamery wielospektralnej oraz oprogramowania do przetwarzania danych fotogrametrycznych dla nadleśnictw i biura RDLP w Toruniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZI.270.1.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa bezzałogowych statków powietrznych (drony), kamery wielospektralnej oraz oprogramowania do przetwarzania danych fotogrametrycznych dla nadleśnictw i biura RDLP w Toruniu" Z przeznaczeniem dla: 5 zestawów o max masie startowej do 1,5 kg: 1. Nadleśnictwo Bydgoszcz, 2. Nadleśnictwo Gniewkowo, 1. Nadleśnictwo Runowo, 2. Nadleśnictwo Włocławek, 3. Biuro RDLP w Toruniu. 5 zestawów o masie startowej do 7 kg 1. Nadleśnictwo Gołąbki, 2. Nadleśnictwo Brodnica, 3. Nadleśnictwo Szubin, 4. Nadleśnictwo Żołędowo, 5. Biuro RDLP w Toruniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna. I. PRZEZNACZENIE SPRZĘTU 1. Bezzałogowe statki powietrzne przeznaczone do pozyskiwania zdjęć oraz filmów wykorzystywanych, przez nadleśnictwa podlegające Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych, do następujących celów: 1) tworzenia ortofotomapy służącej do określania stopnia i powierzchni uszkodzeń drzewostanu w wyniku sił nadzwyczajnych (nawałnic, pożarów, gradacji), 2) wykonywania bieżącej inwentaryzacji zasobów przyrodniczych, 3) szacowania dużych powierzchni szkód łowieckich, 4) określenia zasięgu widoczności dla nowych punktów obserwacji przeciwpożarowej, 5) inwentaryzacji stanu urządzeń technicznych (np. dostrzegalni pożarowych), 6) kontroli granic oraz naruszeń stanu posiadania, 7) wykonania zdjęć i filmów służących do sporządzania materiałów promocyjnych. 2. Kamera wielospektralna przeznaczona do wykonywania zdjęć w różnych kanałach spektralnych, pozwalająca ocenić stan zdrowotny drzewostanu i stopień uszkodzenia aparatu asymilacyjnego oraz potrzebę wykonania zabiegów chemicznych. 3. Oprogramowanie pozwalające przetwarzać dane pozyskane przy użyciu urządzeń opisanych w pkt. 1.i 2. II. WYMAGANIA TECHNICZNE Parametry techniczne określone zostały w pkt. 1, 2, 3 i 4 wymagań technicznych działu 3.2 SIWZ. 5. Określone w pkt. 1, 2, 3 , 4 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi, dopuszcza się sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności przedstawionych zestawów. 6. Wymagania dodatkowe - urządzenia 1) urządzenia użytkowane zgodnie z instrukcją obsługi producenta nie mogą stwarzać zagrożenia dla użytkownika, 2) na dostarczony sprzęt zostanie udzielona gwarancja - minimum 24 miesiące. 7. Wymagania dodatkowe - wykonawca 1) wykonawca musi posiadać udzieloną mu przez producenta lub producentów sprzętu, stanowiącego przedmiot zamówienia (dla punktów 1, 2, 3, 4), autoryzację do sprzedaży w Polsce. Zamawiający wymaga aby , na jego wezwanie, wykonawca przedstawił dokumenty / certyfikaty potwierdzające wymaganą autoryzację, 2) wykonawca musi posiadać certyfikację producenta lub producentów na prowadzenie autoryzowanego wsparcia technicznego i serwisu oferowanego sprzętu (dla punktów 1, 2, 3, 4), poświadczone stosownymi dokumentami. Zamawiający wymaga aby , na jego wezwanie, wykonawca przedstawił dokumenty / certyfikaty potwierdzające wymaganą autoryzację, 3) wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do siedziby zamawiającego skonfigurowany sprzęt, a także przeprowadzić szkolenie z obsługi zamówionego sprzętu w ilości odpowiadającej ilości zamawianych urządzeń, które obejmować będzie startowanie, lot, lądowanie, wymianę baterii, wymianę śmigieł oraz obsługę kamery i urządzeń mobilnych. 4) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia z obsługi dostarczanej kamery wielospektralnej i oprogramowania do przetwarzania danych pozyskanych w wyniku nalotów fotogrametrycznych. 5) wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić w trakcie trwania okresu gwarancyjnego co najmniej 2 nieodpłatne przeglądy techniczne dostarczanych urządzeń - pierwszy przed upływem 1-go roku użytkowania, drugi przed upływem 2-ego roku eksploatacji. Czas każdego przeglądu nie może przekroczyć 5 dni roboczych - za wyjątkiem braku dostępności części zamiennych. 5) wykonawca zapewni bezpłatne wsparcie techniczne (telefoniczne i mailowe) minimum w okresie trwania gwarancji urządzeń. 6) serwis dla całości sprzętu musi znajdować się na terenie Polski.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34711200-6


Dodatkowe kody CPV: 38651600-9, 48120000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 299950
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NAVIGATE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wadowicka 8a
Kod pocztowy: 30-415
Miejscowość: Karków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 368938.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 368938.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 368938.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.