eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Promocja miasta Mielca w rozgrywkach drużynowych dyscyplin sportowych na poziomie centralnym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-05

Ogłoszenie nr 510021357-N-2020 z dnia 05-02-2020 r.

Gmina Miejska Mielec: Promocja miasta Mielca w rozgrywkach drużynowych dyscyplin sportowych na poziomie centralnym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550014225-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny 690581867, ul. ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 888 500, e-mail sekretariat@um.mielec.pl, faks 177 888 505.
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Promocja miasta Mielca w rozgrywkach drużynowych dyscyplin sportowych na poziomie centralnym

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest promocja miasta Mielca w rozgrywkach drużynowych dyscyplin sportowych na poziomie centralnym poprzez: 1. Utrzymanie nazwy "Mielec" w oficjalnej nazwie Wykonawcy. 2. Udzielenie Zamawiającemu upoważnienia do wykorzystywania, bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy, wizerunku logotypu Wykonawcy oraz wizerunku zawodników Wykonawcy, do celów promocji Zamawiającego, w każdy wybrany przez Zamawiającego sposób; 3. Kreowanie pozytywnego wizerunku miasta Mielca w mediach, jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu - poprzez aktywność sportową i marketingową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79341000-6


Dodatkowe kody CPV: 79342200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 341463.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stowarzyszenie Kultury Fizycznej FKS Stal Mielec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Solskiego 1
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 341463.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 341463.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 341463.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. art.67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, b) z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. W ostatnich latach znacznie zwiększa się rola sportu w promocji miast. Coraz mocniej doceniany jest potencjał jaki niesie ze sobą połączenie marketingu sportowego z terytorialnym. Obie dziedziny czerpią wzajemne korzyści wykorzystując swój potencjał. Standardem stało się wykorzystywanie do celów promocyjnych znanych i lubianych sportowców oraz rodzimych drużyn, które gromadzą wokół siebie rzeszę fanów. Popularność, jaką przynosi organizowanie zawodów w rozgrywkach drużynowych na poziomie centralnym, komentowanych w mediach przyczynia się do budowania dobrej marki "miasta - gospodarza". Wydarzenia sportowe w mieście przede wszystkim wpływają na lepszą integrację społeczeństwa oraz budowanie relacji z najbliższym otoczeniem ale również przyciągają inwestorów i reklamodawców co jest istotne dla budowania marki miasta nowoczesnego, dynamicznego i odnoszącego sukcesy. Miasto Mielec w swoich działaniach promocyjnych przywiązuje duża wagę do reklamy poprzez sport. Wydarzenia sportowe z udziałem drużyn sportowych gromadzą wielotysięczna publiczność na trybunach, przed odbiornikami telewizyjnymi, radiowymi i internetowymi, co daje duże możliwości do promowania marki miasta Mielca. Zgodnie z ustalonym zakresem przedmiotu zamówienia Zamawiający planuje zlecić wykonanie usług promocyjnych miasta Mielca w rozgrywkach drużynowych dyscyplin sportowych na poziomie centralnym poprzez: 1. Utrzymanie nazwy "Mielec" w oficjalnej nazwie Wykonawcy. 2. Udzielenie Zamawiającemu upoważnienia do wykorzystywania, bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy, wizerunku logotypu Wykonawcy oraz wizerunku zawodników Wykonawcy, do celów promocji Zamawiającego, w każdy wybrany przez Zamawiającego sposób; 3. Kreowanie pozytywnego wizerunku miasta Mielca w mediach, jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu - poprzez aktywność sportową i marketingową, co najmniej w następujących formach: a) wykorzystywanie nazwy Wykonawcy wraz ze wzmianką o Mielcu; b) zamieszczanie relacji z meczów, zdjęć, migawek, po każdym przeprowadzonym spotkaniu w następujących mediach: - przynajmniej jeden raz w gazecie regionalnej, - przynajmniej jeden raz w regionalnym portalu internetowym o charakterze informacyjnym, 4. Udostępnianie wszystkim lokalnym mediom (Korso, Wieści Regionalne, Nowiny, Super Nowości, Radio Leliwa, Radio Rzeszów, Radio RDN, TVP Rzeszów itp.) oraz portalom internetowym (korso.pl,wcj24.pl, promocja.mielec.plitp.); również udostępnianie lokalnym i ogólnopolskim portalom internetowym zajmującym się piłką nożną - relacji i zdjęć z meczów po każdym przeprowadzonym spotkaniu; 5. Zamieszczenie logo Zamawiającego na wszystkich dostępnych nośnikach reklamowych będących w dyspozycji Wykonawcy, w tym zamieszczenie na strojach zawodników treści i znaków określonych przez Zamawiającego po wcześniejszym zatwierdzeniu projektów graficznych przez Zamawiającego; 6. Rozłożenie na terenie obiektów sportowych będących w dyspozycji Wykonawcy banerów, roll-upów, promujących Zamawiającego podczas wszystkich rozgrywek ligowych oraz innych imprez sportowych z udziałem zawodników Wykonawcy, z treścią podaną przez Zamawiającego. Materiały dostarczane zostaną Wykonawcy przez Zamawiającego; 7. Eksponowanie pełnej nazwy Zamawiającego "Gmina Miejska Mielec lub Miasto Mielec" podczas wywiadów, publikacji, informacji prasowych oraz wydarzeń medialnych i promocyjnych; Umieszczenie herbu Gminy Miejskiej Mielec na tle ścianki konferencyjnej; 8. Kilkakrotne informowanie publiczności w trakcie meczów o współpracy drużyny i Wykonawcy z Gminą Miejską Mielec; 9. Gotowość uczestnictwa zawodników Wykonawcy w spotkaniach promujących miasto Mielec na wezwanie Biura Promocji i Sportu Urzędu Miejskiego w Mielcu, nie częściej niż trzy razy w trakcie trwania umowy; 10.Zgoda na bezpłatne wykorzystanie wizerunku zawodników na potrzeby marketingowe Zamawiającego; 11. Umieszczenie logo Gminy Miejskiej Mielec na ściance konferencyjnej; 12. Zamieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy oraz profilach mediów społecznościowych logotypu miasta Mielca wraz z linkiem na stronę internetową miasta Mielca; 13. tworzenie pozytywnego wizerunku Miasta Mielca w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter itp.); 14. Zainicjowanie i przeprowadzenie w okresie trwania umowy przynajmniej trzech wydarzeń związanych z 550-leciem Kolacji Miasta Mielca w terminach uzgodnionych z Zamawiającym; 15. Odwiedzenie 5 miejskich szkół podstawowych i przeprowadzenie zajęć podczas lekcji wychowania fizycznego; 16. Zapewnienie wskazanym przez Zamawiającego pracownikom Urzędu Miejskiego w Mielcu, bezpłatnego wstępu na wszystkie mecze drużyn Wykonawcy, celem kontroli wywiązywania się przez Wykonawcę z postanowień umowy; 17. Przekazywanie Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej z przebiegu rozgrywek, potwierdzającej wywiązywanie się z postanowień umowy; 18. Rozegranie co najmniej 4 meczów na obiekcie o pojemności minimum 4000 osób z czego minimum dwa muszą być transmitowane przez telewizję ogólnopolską; 19. Umożliwienie Zamawiającemu dystrybucji materiałów promocyjno-informacyjnych Gminy Miejskiej Mielec podczas wszystkich rozgrywek ligowych oraz innych imprez sportowych; 20. Przekazanie Zamawiającemu co najmniej 10 wejściówek na każdy mecz rozgrywany przez Wykonawcę. Realizacja usługi w powyższym kształcie jest możliwa tylko przez wykonawców, którzy są najmocniej związani z Mielcem, wykazują realną tożsamość z miastem i dysponują narzędziami do należytego wykonania powierzonej usługi. Aby wykonać nałożone przez Zamawiającego obowiązki wykonawca musi posiadać uprawnienia do m.in. dysponowania powierzchnią reklamową na strojach zawodników, powierzchnia reklamową na obiektach sportowych na których odbywać się będą rozgrywki, bandach elektronicznych, banerach wokół boiska, stronie internetowej, materiałach poligraficznych itp. Ponadto aby realnie zwiększyć wartość marki miasta Mielca wykonanie usługi musi odbywać się przede wszystkim w trakcie meczów rozgrywanych na terenie miasta Mielca. W mieście Mielec działa tylko jeden podmiot, który rozgrywa zawody (mecze piłki nożnej) w rozgrywkach drużynowych dyscyplin sportowych na poziomie centralnym tj. FKS STAL Mielec. Piłka nożna od kilku dziesięcioleci wpisuje się w historie sportową miasta Mielca. Obiekty sportowe, które powstały w Mielcu w latach 60-tych i 70-tych należały do najnowocześniejszych w Polsce. Stadion piłkarsko-lekkoatletyczny z unikalnymi piętrowymi trybunami, który mieścił około 30 tysięcy widzów na którym piłkarze Stali Mielec grali z Realem Madryt i na którym mecze rozgrywała reprezentacja Polski w piłce nożnej. Piłkarze FKS Stali Mielec w latach siedemdziesiątych tworzyli historię polskiego futbolu. Dwukrotnie w roku 1973 i 1976 zostali mistrzami Polski. Tacy piłkarze jak król strzelców Mistrzostw Świata w piłce nożnej z roku 1974 Grzegorz Lato oraz wielokrotni reprezentanci Polski - Henryk Kasperczak, Andrzej Szarmach czy Zygmunt Kukla - rozsławiali Mielec na sportowych arenach całego świata. Fabryczny Klub Sportowy Stal Mielec był przez kilka dziesięcioleci i w dalszym ciągu niezaprzeczalnie jest wizytówką miasta Mielca. Piłkarze nożni FKS Stali Mielec po upadku klubu przebyli długą drogę od V ligi do I ligi i z powodzeniem grają na zapleczu ekstraklasy na przebudowanym nowym stadionie miejskim gromadząc na trybunach wielotysięczne rzesze kibiców. W sezonie 2016/2017 I ligi piłki nożnej drużyna z Mielca jako debiutant na tym szczeblu rozgrywkowym zajęła wysoki 10 miejsce będąc w rundzie wiosennej rewelacją rozgrywek. w kolejnych dwóch sezonach 2017/2018 i 2018/2019 drużyna Stali Mielec należała do ścisłej czołówki drużyn I ligi walcząc o awans do ekstraklasy. Podobnie jest w sezonie 2019/2020. Druzyna Stali Mielec od początku rozgrywek jest wymieniana w gronie faworytów, drużyn które walczą o awans do ekstraklasy. Towarzyszy temu ogromne zainteresowanie występami drużyny Stali Mielec w rozgrywkach Fortuna I ligi. Zespół z Mielca stał się wizytówką całego Podkarpacia. Regularnie do klubu w Mielcu trafiają badania tak zwanej medialności, wykonywane również na zlecenie Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Raporty opisują zasięg medialnych publikacji o klubach i wyliczają tak zwaną wartość ekwiwalentu reklamowego - czyli wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. jest stosowany jako indeks oceny efektywności działań PR. Ekwiwalent promocyjny wypracowany przez FKS Stal Mielec rośnie z miesiąca na miesiąc. FKS Stal Mielec ciągle należy do najbardziej medialnych klubów spośród drużyn występujących w I lidze. Stal jest drużyną, której mecze najchętniej transmituje telewizja Polsat Sport. Średnia frekwencja na mieleckim stadionie należy do najwyższych w I lidze i wynosi ponad 4 tysiące widzów na mecz. Mając powyższe na uwadze zasadne jest zlecenie zamówienia w trybie z wolnej ręki i zaproszenie Stowarzyszenie Kultury Fizycznej FKS STAL Mielec do negocjacji warunków umowy. Stowarzyszenie Kultury Fizycznej FKS STAL Mielec jest dysponentem i decydentem w zakresie drużyny piłki nożnej mężczyzn, posiada prawo do dysponowania i kreowania wizerunku piłkarzy, ich strojów. Ponadto na dzień rozpoczęcia procedury o udzielenie zamówienia, posiada wyłączność w zakresie dysponowania miejskim stadionem w trakcie rozgrywanych meczy w ramach rozgrywek ligowych i tym samym jako jedyny ma wpływ na decydowanie o umieszczanych materiałach reklamowych i marketingowych, a także informacji kierowanych do mediów. Ponadto poprzez niewątpliwą tożsamość zespołu piłkarzy nożnych z miastem, współpraca w ramach realizowanych usług będzie bardziej efektywna. Także działania realizowane wśród dzieci i młodzieży mieleckich szkół z udziałem piłkarzy piłki nożnej i przy współpracy miasta w ramach realizowanych usług wpłynie na jeszcze większe zainteresowanie dzieci i młodzieży dyscypliną sportową i tym samym miastem. Wskazane względy techniczne o obiektywnym charakterze oraz ochrona praw wyłącznych decydują o podjęciu negocjacji w zakresie usług promocyjnych poprzez sport ze Stowarzyszeniem Kultury Fizycznej FKS STAL Mielec.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.