eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Zakup paliw płynnych w 2019 roku do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-29

Ogłoszenie nr 510018404-N-2019 z dnia 29-01-2019 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku: Zakup paliw płynnych w 2019 roku do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 664955-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -, ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. -, e-mail zdpelblag@zdpelblag.pl , faks -.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup paliw płynnych w 2019 roku do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DM.252.28.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup paliw płynnych w 2019 roku do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, w ilościach szacunkowych: 1) Oleju napędowego [ON] - 60000 litrów, 2) benzyny bezołowiowej 95 [PB 95] - 6000 litrów lub w ilości skutkującej wcześniejszym wyczerpaniem kwoty umowy. 2. Zamawiający dokona rozliczenia w oparciu o faktycznie zakupioną ilość paliwa, cenę jednostkową paliwa oraz rabat cenowy podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 3. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe względem Zamawiającego w przypadku zakupu mniejszych ilości paliw. 4. Sposób realizacji: a) tankowaniu paliw na stacji paliw Wykonawcy, na zasadzie doraźnych tankowań, do zbiorników pojazdów i sprzętu, w ilościach detalicznych, nie przekraczających jednorazowo 400 dm3, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji (bez stosowania zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.). b) Stacje paliw (min. 1 stacja) muszą być czynne w godzinach min. od 6:00 do 18:00 lub dłużej, 7 dni w tygodniu oraz znajdować się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (Pasłęk ul. Dworcowa 6), c) Wykonawca zobowiązuje się tankować na stacjach paliw będących w jego dyspozycji tylko pojazdy i sprzęt Zamawiającego wymieniony w przekazanym wykazie dla Wykonawcy (załącznik do umowy) i posiadających wystawioną przez niego kartę drogową lub raport dzienny pracy sprzętu, d) Każdorazowe tankowanie (sprzedaż) paliwa będzie potwierdzane przez sprzedawcę Wykonawcy pieczątką i wpisem do "karty drogowej pojazdu" lub wpisem do "raportu dziennego pracy sprzętu" tankowanego pojazdu lub sprzętu. Zamawiający (uprawnieni pracownicy) zakup paliwa od Wykonawcy potwierdzają podpisem w prowadzonym przez Wykonawcę wykazie pobranego paliwa. e) Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane (zakupione) paliwo na zasadach określonych w umowie przy zapewnieniu Wykonawcy, że fakturowana cena paliwa będzie zgodna z cenami obowiązującymi u Wykonawcy w momencie dokonywania zakupu z uwzględnieniem zaoferowanego rabatu cenowego, f) Rozliczenie dokonanych zakupów odbywać się będzie co tydzień (co najmniej 4 razy w miesiącu), przelewem bankowym płatnym w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Wykonawcę, przy czym za dzień zapłaty będzie uznany dzień uznania rachunku Zamawiającego. Wraz z prawidłowo wystawioną fakturą VAT Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz pobranego paliwa stanowiący podstawę jej wystawienia. Faktury VAT wystawione w miesiącu grudniu 2019 roku Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty przelewem na wskazane w niej konto Wykonawcy w terminie do 31.12.2019r. g) Sprzedaż paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zamawiającego realizowana będzie bezgotówkowo za pośrednictwem asygnaty sprzedaży. 5. Poszczególne paliwa ciekłe muszą spełniać wymagania jakościowe, określone w: a) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680) 6. Stacje paliw muszą spełniać wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1853). 7. Zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważnym opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać , ze oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Zamawiający dopuszcza dostawy paliw płynnych spełniających wymagania wg innych niż wskazane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015rr. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015r. poz. 1680), przy czym parametry w nich zawarte muszą co najmniej spełniać wymagania określone przez Zamawiającego a zawartych w ww. rozporządzeniu. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, w szczególności określonymi w pkt. 5 niniejszej SIWZ. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściciela w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustalonym przedstawicielem Wykonawcy. 9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 09.13.41.00-8 - olej napędowy (ON), - 09.13.21.00-4 - benzyna bezołowiowa 95 (Pb 95).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 262873.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe HEOPS Henryk Orłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bohaterów Westerplatte 56
Kod pocztowy: 14-400
Miejscowość: Pasłęk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 338875.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 338875.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 338875.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.