eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część pierwsza dotycząca budynków A i B.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-24

Ogłoszenie nr 510014794-N-2020 z dnia 24-01-2020 r.

Zarząd Powiatu Legnickiego: Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część pierwsza dotycząca budynków A i B.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635293-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Legnickiego, Krajowy numer identyfikacyjny 39064720000000, ul. Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 243 560, e-mail amin@starostwo.legnica.pl, faks 767 243 406.
Adres strony internetowej (url): http://bip.sp-legnica.dolnyslask.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa efektywności energetycznej obiektów DPS "Prząśnik" w Brenniku. Część pierwsza dotycząca budynków A i B.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZ.272.1.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje: 1) Roboty budowlane polegające na: a) przebudowie systemu grzewczego (montaż m.in. pomp ciepła glikol-woda z wymiennikiem gruntowym) oraz przebudowie instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej w budynkach A i B - etap I realizacji, b) termomodernizacji i wymianie stolarki okiennej w budynku B - etap II realizacji; 2) Zakres rzeczowy zamówienia określają: -dokumentacja projektowa, -opis przedmiotu zamówienia wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) Roboty budowlane obejmują pełny zakres robót budowlano-montażowych niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym branży: a) sanitarnej, w szczególności w zakresie demontażu starej i budowy nowej sieci c.o. i c.w.u. łączącej bud. A i B, demontażu starej i budowy nowej instalacji c.o. i c.w.u. w budynkach A i B, budowy sieci ciepłowniczej pompy ciepła, wykonania dolnego źródła ciepła (tj. odwiertów wraz z wszystkimi koniecznymi formalnościami, instalacji sond gruntowych i przyłączy do pompy ciepła), montażu urządzeń centrali cieplnej, w tym pompy ciepła, zasobników pojemnościowych, pomp obiegowych i cyrkulacyjnych oraz pozostałej armatury centrali cieplnej, b) elektrycznej, w szczególności w zakresie wymiany, zgodnie z projektem, tablic rozdzielczych w budynku A i wykonania nowych instalacji elektrycznych dla potrzeb centrali cieplnej w tym podłączenia i rozruchu automatyki sterowniczej centrali, c) konstrukcyjno-budowlanej, w szczególności robót rozbiórkowych i budowlanych dotyczących adaptacji pomieszczeń w budynku A dla potrzeb centrali cieplnej, robót termomodernizacyjnych i dekarskich związanych z dociepleniem stropu i połaci dachowej budynku B, wymiany stolarki okiennej w budynku B oraz robót wykończeniowych pomieszczeń po realizacji robót instalacyjnych, w tym odtworzeniowych w zakresie okładzin z płyt G-K, okładzin z płytek ceramicznych i robót malarskich w budynkach A i B, d) drogowej w zakresie robót związanych z rozbiórką istniejących nawierzchni i robót odtworzeniowych dróg wewnętrznych i parkingu po robotach związanych z wykonaniem odwiertów pod sondy gruntowe i montażu sieci oraz urządzeń, e) innych branż w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45215214-0, 45261000-4, 45315000-8, 45332200-5, 45332400-7, 45400000-1, 45421130-4, 45442100-8, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162122470
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Jerzy Naglak
Email wykonawcy: naglak@wp.pl
Adres pocztowy: Osiek, ul. Makowa 6
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1963494.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1963494.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1987447.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 70%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.