Ogłoszenie z dnia 2020-01-14
Ogłoszenie nr 510007511-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej "Senior": Zakup i dostawa pieluchomajtek, wkładek anatomicznych, majtek chłonnych, cewników, worków stomijnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior" w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624748-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej "Senior", Krajowy numer identyfikacyjny 10892260000000,
ul. Parkowa
14,
22-200
Włodawa, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
825 718 116, e-mail
dps@senior.com.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.senior.com.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.senior.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pieluchomajtek, wkładek anatomicznych, majtek chłonnych, cewników, worków stomijnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior" w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAG.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieluchomajtek, wkładek anatomicznych, majtek chłonnych, cewników i worków do zbiórki moczu, worków stomijnych, do siedziby Zamawiającego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 3.2 Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego, czyli o wszystkich parametrach/ cechach nie gorszych niż te określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1a do SIWZ. 3.3 Wielkość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawiera "formularz oferty przetargowej" stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3.4 Oferowany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2017 poz. 211 z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
211057.93
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDICUS Marzena Gołofit
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
237223.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
- Rozbudowa drogi leśnej Energetyczna od km 0+585,00 do km 1+733,94.
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mikrokuwet wraz z materiałami zużywalnymi niezbędnymi do wykonywania badań poziomu hemoglobiny we krwi oraz przeglądami i walidacjami posiadanych urządzeń lub dzierżawą nowych hb
- Zakup medycznego sprzętu jednorazowego i akcesoriów medycznych- 6 części
- Dostawa łączników kompatybilnych z posiadanym urządzeniem TSCD II
- Zakup i sukcesywną dostawę wyrobów jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Wolskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa materiałów jednorazowych - rękawiczki
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.