eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podkowa Leśna › Wykonywanie usługi konserwatora sieci kanalizacyjnej i urządzeń kanalizacyjnych na terenie Miasta Podkowa Leśna



Ogłoszenie z dnia 2020-01-07

Ogłoszenie nr 510001724-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.

Miasto Podkowa Leśna: Wykonywanie usługi konserwatora sieci kanalizacyjnej i urządzeń kanalizacyjnych na terenie Miasta Podkowa Leśna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621296-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Podkowa Leśna, Krajowy numer identyfikacyjny 01326933800000, ul. ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 759 21 00, e-mail urzadmiasta@podkowalesna.pl, faks 22 758 90 03.
Adres strony internetowej (url): www.bip.podkowalesna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie usługi konserwatora sieci kanalizacyjnej i urządzeń kanalizacyjnych na terenie Miasta Podkowa Leśna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem Umowy jest zapewnienie realizacji wszelkich prac/czynności, których wykonanie jest związane z wymogiem zapewnienia prawidłowego działania i utrzymania w sprawności Urządzeń poprzez wykonanie czynności wymaganych przepisami technicznymi, przepisami prawa oraz poniżej opisanymi postanowieniami Umowy: Eksploatacja, konserwacja, utrzymanie w sprawności sieci kanalizacyjnej i urządzeń kanalizacyjnych: 1. utrzymywanie w sprawności sieci wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej do pierwszej studzienki od strony sieci, utrzymywanie w sprawności przepływomierza służącego do rozliczeń ze ZWiK Grodzisk Mazowiecki, 2. utrzymywanie w sprawności skrzynki przyłączeniowo - licznikowej, urządzeń pompowych wraz z automatyką zainstalowaną w pompowniach oraz urządzeń w zbiornikach przepompowni, 3. utrzymanie przepompowni, w przypadku stanu nie zapewniającego bezpieczeństwa na dostatecznym poziomie doposażenie w wymagane dla prawidłowego i bezpiecznego działania elementy, koszty zakupu części ponosi Zamawiający, 4. do 15 października każdego roku, obowiązkowe wykonanie badań przeciwporażeniowych ze sporządzeniem protokołów stwierdzających skuteczność ochrony przeciwporażeniowej, protokół powinna podpisać osoba posiadająca uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe w zakresie pomiarów elektrycznych działające po stronie Wykonawcy, 5. poinformowanie Zamawiającego o kradzieży elementów sieci, ich zniszczeniu, uszkodzeniu nie później niż w ciągu 6 godzin od pozyskania wiedzy o zdarzeniu, oraz sporządzanie protokołów z wizji lokalnych tych miejsc w związku z tymi zdarzeniami. Koszty zakupu części celem usunięcia skutków tych zdarzeń ponosi Zamawiający w przypadku, kiedy Wykonawca podjął wszelkie działania w celu zabezpieczenia miejsca w którym doszło do kradzieży, zniszczenia. W przypadku kiedy do kradzieży, zniszczenia doszło na skutek nienależytego zabezpieczenia Urządzeń przez Wykonawcę, koszty zakupu części i montażu obciążają Wykonawcę. Nowe części Wykonawca zamontuje w terminie do 30 dni od uzyskania akceptacji ich zakupu przez Zamawiającego. 6. w przypadku braku zasilania energetycznego, awarii, która spowoduje napływ ścieków do przepompowni bez możliwości ich odpływu, Wykonawca zobowiązuje się do wywozu tych ścieków ze studni zbiornikowo - tłocznych i pompowni do najbliższej czynnej studzienki kanalizacyjnej, co odbywać się będzie, po uprzednim zgłoszeniu tego Zamawiającemu. W koszt wykonania Umowy należy wliczyć wywóz 400 m3 ścieków, koszt wywozu przekraczający wskazaną ilość pokrywa Zamawiający, 7. opiniowanie projektów budowlanych i wydawanie warunków technicznych dla przyłączy kanalizacji sanitarnej dla wniosków od inwestorów prywatnych, w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty złożenia wniosku/dokumentów. 8. nadzór nad wykonawstwem i odbiór nowo wykonanych przyłączy kanalizacji sanitarnej przez inwestorów prywatnych z jednoczesnym przejęciem odebranych sieci i Urządzeń do konserwacji i eksploatacji, 9. natychmiastowe tj. w terminie do 3 dni poinformowanie Zamawiającego o wykryciu nielegalnych przyłączy kanalizacyjnych oraz o odprowadzaniu do sieci kanalizacyjnej wód deszczowych z posesji mieszkańców, sprawdzanie wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji w celu określenia istnienia/bądź nieistnienia nielegalnego podłączenia do sieci (ok. 30 w trakcie trwania Umowy), 10. na wniosek Zamawiającego odcinanie nielegalnych przyłączy kanalizacyjnych, w terminie 14 dni od chwili zgłoszenia, 11. na wezwanie Zamawiającego uczestniczenie w odbiorach robót drogowych w celu sprawdzenia, czy w trakcie robót nie został utrudniony dostęp do studzienek kanalizacyjnych usytuowanych na odbieranym odcinku drogi, 12. uczestnictwo w komisyjnym pobraniu przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Grodzisku Mazowieckim próbek do badań fizyko-chemicznych ścieków, 13. kontrolowanie stężeń zanieczyszczeń w ściekach i ich porównywanie z wartościami dopuszczalnymi (obowiązek pobrania próbek i wykonania badań ścieków przez konserwatora sieci kanalizacyjnej z miejsca wskazanego przez Referat Infrastruktury Komunalnej i Zamówień Publicznych) nie częściej niż cztery razy w roku, 14. natychmiastowe zawiadamianie ZWiK w Grodzisku Mazowieckim i Zamawiającego o przypadkach przedostania się substancji mogących spowodować zagrożenie dla pracowników oczyszczalni, a także substancji stwarzających zagrożenie dla środowiska naturalnego, określonych w przepisach prawa jako "substancje niebezpieczne", 15. dokonywanie odczytu stanu przepływomierza ścieków w porozumieniu z ZWiK w Grodzisku Mazowieckim, 16. bieżące prowadzenie książki konserwacji sieci, w której odnotowywać należy w szczególności: awarie, konserwacje, przeglądy urządzeń pompowych i automatyki zainstalowanej w pompowniach i urządzeniach zbiornikowo-tłocznych, demontaż i montaż części i inne, 17. dostarczenie do dnia 10 dnia każdego miesiąca sprawozdania z wykonanych prac (np. czytelna kserokopia z książki konserwacji sieci podpisana przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy za konserwację sieci oraz/lub urządzeń kanalizacyjnych), 18. każdorazowo, informowanie o miejscu montażu zakupionych przez Wykonawcę (lub pobranych z depozytu Zamawiającego) części i elementów, Zamawiający ma być obecny przy ich montażu, 19. sporządzenie aktualnego wykazu pomp (wielkość, typ, lokalizacja) z wyszczególnieniem pomp najstarszych (powyżej 10-cioletnich) do końca maja każdego roku (w wersji elektronicznej) oraz uaktualnienie tego wykazu i dostarczenie go Zamawiającemu do dnia 15 grudnia każdego roku, 20. sporządzenie do dnia 20 grudnia każdego roku wykazu sprzętu i urządzeń pozostających w depozycie, 21. usuwanie awarii - Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie później niż 4h od wskazań systemu (system sms) lub pozyskania informacji. Usuwanie awarii ma się odbywać w trybie ciągłym tj. bez przerw sobotnio-niedzielnych, świątecznych aż do czasu jej usunięcia. O zaistnieniu awarii Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego, 22. montaż wszelkich części zakupionych zarówno przez Wykonawcę jak i Zamawiającego w celu usprawnienia działania Urządzeń jak i też w każdym innym celu, na żądanie Zamawiającego oraz demontaż zniszczonych i uszkodzonych części, na koszt Wykonawcy. 23. zapewnienie przez Wykonawcę sprawności funkcjonowania systemu automatyki, w tym systemu sms. 24. zakupu nowych części wskazanych przez Wykonawcę w "Wykazie przewidzianych części zamiennych" i każdych innych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Urządzeń (sieci lub obiektu) dokona Wykonawca. Aby dokonać zakupu Wykonawca zwróci się z prośbą do Zamawiającego o dokonanie akceptacji zakupu. Akceptacja zakupu przez Zamawiającego zostanie dokonana przez wystawienie formularza Zamówienia opatrzonego podpisem osoby upoważnionej. Części zostaną zakupione po cenach nie wyższych niż uśrednione ceny obowiązujące na rynku lokalnym w danym okresie. Do rozliczenia Wykonawca przedstawi fakturę zakupu VAT lub innym dokumentem potwierdzi, że część została zakupiona za cenę wykazaną do rozliczenia. Czynność montażu zostanie odnotowana w książce konserwacji. Zakupy powinny być dokonane dopiero w sytuacji, kiedy remont Urządzenia lub jego części nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Drobne części do wartości 200,00 zł. brutto (miesięcznie), nabywać będzie sam Wykonawca, na koszt własny. 25. wykonawca będzie się stosował do wskazań i zaleceń zawartych w dokumentach określających sposób konserwacji Urządzeń oraz będzie informował Zamawiającego o wszelkich problemach mogących wyniknąć w trakcie wykonywania Przedmiotu Zamówienia. 26. w przypadku stwierdzenia, że Przedmiot Zamówienia wykonywany jest niezgodnie z obowiązującymi przepisami lub zobowiązaniami wynikającymi z postanowień Umowy, Zamawiający może odmówić zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia i żądać jego ponownego wykonania w tym zakresie przez Wykonawcę lub odstąpić od Umowy z winy Wykonawcy. Strony oświadczają, że za wszelki sprzęt, urządzenia, narzędzia itd. pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca od dnia podpisania Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50000000-5


Dodatkowe kody CPV: 90480000-5, 50800000-3, 45232410-9, 45330000-9, 45231300-8, 50511000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 276000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodno-Ściekowej "GEA-NOVA" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśna 1, Józefów
Kod pocztowy: 05-860
Miejscowość: Płochocin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 298080.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 298080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 298080.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.