eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych i dróg wewnętrznych asfaltowych oraz gruntowych nieutwardzonych na terenie Gminy Piaski w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-24

Ogłoszenie nr 510000731-N-2022 z dnia 2022-01-24 r.
Urząd Miejski w Piaskach:

Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych i dróg wewnętrznych asfaltowych oraz gruntowych nieutwardzonych na terenie Gminy Piaski w 2022 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Piaskach, krajowy numer identyfikacyjny 54910500000000, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 815 821 020
faks: 815 821 020
e-mail: um@piaski.pl
www: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych i dróg wewnętrznych asfaltowych oraz gruntowych nieutwardzonych na terenie Gminy Piaski w 2022 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Ir.271.44.2021.EP

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Bieżące remonty dróg gminnych i wewnętrznych oraz elementów im towarzyszących (tj. chodniki, pobocza, rowy odwadniające, przepusty, parkingi)
2. Profilowanie równiarką dróg gminnych wymagających naprawy.
3. Mieszanie, załadunek i transport kruszywa oraz innych materiałów naprawczych we wskazane miejsce oraz ich właściwe zagospodarowanie.
4. Uzupełnianie oznakowania poziomego i pionowego dróg oraz ewentualny montaż wiat przystankowych.
5. Prace adaptacyjno-porządkowe na terenie dróg gminnych i wewnętrznych będących własnością Gminy Piaski.
6. Każdorazowej weryfikacji zgłoszenia o konieczności dokonania naprawy drogi otrzymanej od radnych, sołtysów, mieszkańców oraz pracowników Urzędu Miejskiego w Piaskach poprzez dokonanie wizji lokalnej.
7. Przeprowadzenie wszystkich prac będzie wymagało każdorazowo akceptacji kierownictwa bądź pracowników Urzędu Miejskiego w Piaskach.
8. Koszty przeprowadzenia poszczególnych prac będą rozliczane na bieżąco na podstawie stosownych protokołów odbioru oraz wystawionych faktur.
9. Minimalne wymagania dla Wykonawcy dotyczące wyposażenia w sprzęt obejmują:
a) równiarka z pługiem czołowym i pługiem środkowym (1 sztuka)
b) ciągniki z przyczepami (2 sztuki)
c) koparko – ładowarka (1 sztuka)
10. Materiały do naprawy dróg (tj. kruszywo różnych frakcji) będą zapewnione przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2022

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 400000.00 PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 2
Kod pocztowy: 21-050
Miejscowość: Piaski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 492000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 492000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 492000.00
Waluta: PL
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający zawarł umowę z Zakładem Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o. na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1pkt 11 ustawy Pzp.
Udzielenie zamówienia w oparciu o w/w art. było możliwe z uwagi na fakt, iż wszystkie przesłanki z tego art. zostały spełnione.

Zamawiający sprawuje nad Zakładem Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o. kontrolę, odpowiadającą kontroli nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarzadzania sprawami tej osoby prawnej. Ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego sprawującego kontrolę. W okresie ostatnich trzech lat Zakład Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o. uzyskał przychody z tytułu usług, dostaw lub robót budowlanych w zakresie wykonywanych zadań powierzonych przez Gminę Piaski na poziomie 90,83% w stosunku do całkowitej wartości przychodów z tytułu usług, dostaw lub robót budowlanych. W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Mając na uwadze powyższe udzielenie zamówienia z wolnej ręki było uzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.