eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Dostawę lekkiego oleju opałowego do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Konarach oraz do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ostrołęce gm. Warka na rok 2013-2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Warka: Dostawę lekkiego oleju opałowego do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Konarach oraz do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ostrołęce gm. Warka na rok 2013-2014
Numer ogłoszenia: 509086 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach , Konary 20, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 48 667 61 18, faks 48 667 61 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę lekkiego oleju opałowego do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Konarach oraz do kotłowni olejowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ostrołęce gm. Warka na rok 2013-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 spełniającego wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011 o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Tabeli 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup (sprzedaż zamawiającemu) lekkiego oleju opałowego wraz z dostarczeniem do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej w Ostrołęce oraz do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej w w Konarach gm. Warka i zatankowaniem do zbiorników. Ilość oleju przewidzianego w dostawie - do 89 000 L. W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do wystawiania osobnych faktur za dostawę oleju opałowego do poszczególnych zbiorników zlokalizowanych w PSP w Konarach -dane do faktur: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach; Konary 20 ;05-660 Warka NIP 797-17-73-636 , olej dostarczany do PSP w Ostrołęce faktura dane: Publiczna Szkoła Podstawowa im. St. Czarnieckiego w Ostrołęce; 05-660 Warka NIP 797-17-73-613. Tabela1: Parametr Jednostka Wartość Gęstość w temp. 150C (nie wyższa niż) kg/m3 860 Lepkość kinematyczna w temp. 200C (nie większa niż) mm2/s 6 Temperatura płynięcia (max.) 0C - 20 Temperatura zapłonu (min.) 0C 56 Zawartość wody (nie wyższa niż) mg/kg 200 Zawartość siarki (nie więcej niż) % m/m 0,2 Wartość opałowa (nie mniejsza niż) MJ/kg 42,6 Barwa czerwona Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymogi jakościowe Polskiej Normy PN-C-96024:2011. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych z dnia 25 sierpnia 2006r. (Dz. U. Nr 169 poz. 1200 ze zm.) Dostawa realizowana sukcesywnie w miarę potrzeb - od 01.01.2013 do 31.12.2014 r.Realizacja zamówienia następować będzie każdorazowo na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień częściowych (pisemne zamówienie, e-mail, fax, telefon), określających zapotrzebowanie na ilość oleju opałowego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zamówiony olej opałowy na własny koszt w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (pisemne zamówienia, e-mail, fax, telefon). Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu dostaw. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości dostaw, niż te które zostały określone w przedmiocie zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej: www.psp-konary.edupage.org.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielania zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z zastrzeżeniem, że wielkość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami ciekłymi (wymagana na podstawie art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U z 2010r. Nr 220 poz. 1447 ze zm. oraz ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne Dz. U. z 2012r poz. 1059 j.t.);wg kryterium spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2. Oferta wg wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pspkonanary.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach; Konary 20; 05-660 warka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Publiczna Szkoła podstawowa im. Zygmunta Nowickiego w Konarach; Konary 20; 05-660 Warka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.