eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Żołnierza Wojsk Ochrony Pogranicza w Darłowie..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Darłowo: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Żołnierza Wojsk Ochrony Pogranicza w Darłowie..
Numer ogłoszenia: 508110 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 467168 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3142223 do 26, faks 94 3142333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Żołnierza Wojsk Ochrony Pogranicza w Darłowie...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu multimedialnegp i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pt.: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III w Szkole Podstawowej nr 3 im.: Żołnierza Wojsk Ochrony Pogranicza w Darłowie , realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie noszący śladów http://b2pO.portal.u2p. gov.pl/index.pnp?ogloszeiue=show&? uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości. W cenie oferty należy uwzględnić transport towaru do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz załadunek i rozładunek przedmiotu umowy. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: Część l Zakup sprzętu multimedialnego w ramach cross-financing: 1 komputer typu laptop z oprogramowaniem i myszką, tablica interaktywna z oprojektowaniem - szt. 1, projektor multimedialny - szt. 2, szczegółowy opis w załączniku nr 5 a do SIWZ. Część II Zadanie 1. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania oraz zagrożeniem ryzykiem dysleksji.: 131 pozycji wymienionych i szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 b do SIWZ. Zadanie 2. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z uczniami mającymi trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych, 60 pozycji wymienionych i szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 c do SIWZ. Zadanie 3 Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z uczniami z zaburzeniami rozwoju wymowy:36 pozycji wymienionych i szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 d do SIWZ. Zadanie 4. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z uczniami z zaburzeniami komunikacji społecznej; 32 pozycji wymienionych i szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 e do SIWZ.. Zadanie 5. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z uczniami o zainteresowaniach artystyczne - plastycznych.53 pozycji wymienionych i szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 f do SIWZ. Zadanie 6. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z uczniami o zainteresowaniach artystyczne - teatralnych; 14 pozycji wymienionych i szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 g do SIWZ. Zadanie 7. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z uczniami o zainteresowaniach matematyczno - przyrodniczych; 38 pozycji wymienionych i szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 h do SIWZ. Zadanie 8. Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć z uczniami o zainteresowaniach sportowych:54 pozycji wymienionych i szczegółowo opisanych w załączniku nr 5i do SIWZ. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie sprzętu i pomocy dydaktycznych nie sadła wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie nazw, Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych, gdzie produkt równoważny oznacza, taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze co wskazany w opisie konkretny z nazwy lub pochodzenia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Szkoły Podstawowej nr 3 Darłowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 39.29.23.00 - Przybory do rysowania 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III w Szkole Podstawowej nr 3 im.: Żołnierza Wojsk Ochrony Pogranicza w Darłowie , realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejs.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. SKA, ul. Graniczna 46; 93-428 Łódż, 93-428 Łódż, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81155,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68953,19

  • Oferta z najniższą ceną: 68953,19 / Oferta z najwyższą ceną: 68953,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.