eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa drukowania ulotek informacyjnych orazreklamy typu roll-up dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-23

Kielce: Usługa drukowania ulotek informacyjnych orazreklamy typu roll-up dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 50796 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19116 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania ulotek informacyjnych orazreklamy typu roll-up dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania i dostawy 5 (pięciu) rodzajów ulotek informacyjnych, tj.: a) ulotki pn. Mocna strona regionu - w nakładzie 10 000 egzemplarzy, b) ulotki promującej Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach - w nakładzie 10 000 egzemplarzy, c) ulotki promującej Portal Wrota Świętokrzyskie - w nakładzie 10 000 egzemplarzy, d) ulotki promującej telewizję internetową I-TV- w nakładzie 5 000 egzemplarzy, e) ulotki w formie pocztówki reklamowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego -w nakładzie 10 000 egzemplarzy, a takSe opracowanie graficzne i wykonanie reklamy typu roll-up z pojedynczym panelem graficznym. 2. Zadaniem wykonawcy w ramach niniejszej usługi będzie: opracowanie graficzne, łamanie, korekta, naświetlanie i druk pięciu rodzajów ulotek, a także graficzne opracowanie panela reklamy typu roll - up oraz ich dostawa i rozładunek w siedzibie zamawiającego. 3. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć złoSone i wydrukowane ulotki oraz rozładować je w siedzibie Zamawiającego, a także dostarczyć reklamę typu roll-up. Siedziba zamawiającego mieści się w Kielcach, przy Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. 5 dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże wykonawcy wyłonionemu do realizacji zamówienia materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. informacje tekstowe, zdjęcia, wzory herbu oraz logo na płycie CD. 6. Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości. 7. Wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji ostateczną wersję 5 rodzajów ulotek oraz panela graficznego reklamy typu roll-up w wersji elektronicznej. Zamawiający dokona jej akceptacji lub w przypadku poprawek przekaże je wykonawcy, który będzie zobowiązany do ich naniesienia (czas niezbędny do dokonania akceptacji nie będzie wliczany do 21- dniowego okresu realizacji). 8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, tzn. pełnowartościowy, kompletny, wykonany przy zachowaniu należytej staranności. 9. W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na wolny od wad. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji wykonawcy na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 3 dni, licząc od chwili zgłoszenia w/w faktu przez zamawiającego drogą telefoniczną lub mailową...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRUKARNIA ARTPRESS.pl, ul. Mydlnicka 2, 30-120 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7170 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3843

  • Oferta z najniższą ceną: 3843 / Oferta z najwyższą ceną: 14134,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.