Ogłoszenie z dnia 2005-09-28
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Olsztyn: Wykonywanie kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej w Olsztynie i pobieranie opłat dodatkowych wraz z prowadzeniem windykacji egzekucji i należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu w okresie 1.11.2005 r. do 31.10.2008 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o., do kontaktów: Bogdan Skoneczny, ul. Kołobrzeska, 10-434 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5330161, fax 089 5331689, 5331623, e-mail: mpk@mpkolsztyn.pl, www.mpkolsztyn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. Kategoria usług: 27. Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: Tak. 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.32.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej w Olsztynie i pobieranie opłat dodatkowych wraz z prowadzeniem windykacji egzekucji i należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu w okresie 1.11.2005 r. do 31.10.2008 r. 5) Krótki opis: j.w. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): do 750000 euro
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 80% liczba kontroli (średnio miesięcznie) 10 % liczba kontrolerów 10%
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 4 Agencja Ochrony Osób i Mienia ARSEN, do kontaktów: Tomasz Kurasiński, ul. Przybyszewskiego 99, 93- 1 Łódź, woj. Polska, tel. 042 6826903, fax 042 6826905. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 20 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 4/NR/2005. 3) Data udzielenia zamówienia: 01.11.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 2 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: Nie. 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: Cena zamówienia określona została wskaźnikowo w=0,2 (20 %) zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 8) Data wysłania ogłoszenia: 20.09.2005
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
- Naprawa elewacji budynków Urzędu Skarbowego w Giżycku przy ul. T. Kościuszki 15 i 17 wraz z malowaniem budynku garażowego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadnia: pn. Remont i dostosowanie istniejącego budynku biurowego i zagospodarowania terenu przy ul. Postępu 17 D w Warszawie .
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
- Budowa drogi w miejscowości Wałdówko oraz relacji Komierowo - Mała Klonia
- "Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej" - II Postępowanie
- Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg powiatowych w PZD Starogard Gdański w sezonach zimowych 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.