eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa aparatu RTG (nr rej. DA/36/2005)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-28

POZYCJA 50677

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa aparatu RTG (nr rej. DA/36/2005) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny nr 4, im. Wiktora Degi AM w Poznaniu SPZOZ, do kontaktów: Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych - mgr inż. Bożena Grybionko, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, tel. 061 8310331, fax 061 8310242, 8334421, e-mail: sk4@sk4.am.poznan.pl, www.sk4.am.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny nr 4, im. Wiktora Degi Akademii Medycznej w Poznaniu SPZOZ, Kierownik Sekcji Zamówień Publ - mgr inż. Bożena Grybionko, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, tel. 061 8310242, fax 061 8310242, e-mail: zam_publ@sk4.am.poznan.pl, www.sk4.am.poznan.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny nr 4, im. Wiktora Degi Akademii Medycznej w Poznaniu SPZOZ, Kierownik Sekcji Zamówień Publ. - mgr inż. Bożena Grybionko, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, tel. 061 8310242, fax 061 8310242, e-mail: zam_publpoznan.pl, www.sk4.am.poznan.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny nr 4, im. Wiktora Degi Akademii Medycznej w Poznaniu SPZOZ, Kierownik Sekcji Zamówień Publ.- mgr inż. Bożena Grybionko, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, tel. 061 8310242, fax 061 8310242, e-mail: zam_publpoznan.pl, www.sk4.am.poznan.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatu RTG (nr rej. DA/36/2005). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: - Aparat rentgenowski wyposażony w: stół do zdjęć kostnych, statyw do zdjęć odległościowych, generator wysokiej częstotliwości, automatykę ekspozycji, programy anatomiczne, miernik dawki ekspozycyjnej, lampę rtg z mocowaniem sufitowym (CPV 33.11.10.00), - Czytnik kaset radiologii cyfrowej CR wraz ze stacjami technika i radiologa, pracującymi w sieci szpitalnej oraz zintegrowanymi z programem Eskulap 2000 (CPV 33.12.40.00), - Kamery do suchego wydruku zdjęć rtg (dwuformatowe) - 2 szt. (CPV 33.12.40.00), - Wywoływarka automatyczna do klisz rtg (CPV 33.12.40.00), - System zarządzania diagnostyką obrazową zintegrowany z systemem szpitalnym Eskulap 2000, wyposażony w urządzenia do archiwizacji i dystrybucji obrazów w obrębie szpitala (serwer, pamięć masowa, oprogramowanie) (CPV 33.12.40.00). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Oryginalny kod CPV: 33.12.40.00 - Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.40.00 - Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę, instalację oraz uruchomienie aparatu rentgenowskiego z urządzeniami towarzyszącymi i systemem zarządzania diagnostyką obrazową. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 25.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 20 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność w okresie do 30 dni, licząc od dnia odbioru technicznego i wystawienia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum) w rozumieniu art.23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych pod warunkiem, że wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej: - określenie nazwy postępowania o zamówienie publiczne, nadanej przez zamawiającego, - wskazanie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz zakresu ich czynności w realizacji zamówienia. - wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być oryginalny i podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwych rejestrach lub wpisach do ewidencji działalności gospodarczej. 2) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 p.z.p. 3) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych wymagania tam zawarte muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty, w miejscu danych wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie z wyraźnym wskazaniem wykonawcy będącego ich reprezentantem. 5) Wniosek i załączniki do wniosku muszą być podpisane przez upoważnionego pełnomocnika wykonawcy, występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. np. konsorcjum). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku kiedy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, zamawiający będzie żądał w ofercie określenia tej części i złożenia oświadczenia o odpowiedzialności wykonawcy za prace wykonane przez podwykonawcę. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dokumenty w poniższej formie i zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale III.2.1.1), III.2.1.2), i III.2.1.3) niniejszego ogłoszenia. 3. Wykonali z należytą starannością minimum 1 zamówienie polegające na dostawie wraz z instalacją aparatu rtg. 4. Wykonali z należytą starannością minimum 1 zamówienie polegające na instalacji systemu zarządzania diagnostyką obrazową. Forma składanych dokumentów : - Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych "za zgodność z oryginałem" przez osobę uprawnioną / upoważnioną do reprezentacji wykonawcy. Oświadczenie "za zgodność z oryginałem" winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkie pozostałe dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. - Dokumenty muszą być aktualne, czyli powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wskazane jest aby wniosek w swej treści zawierał ilość stron i tytuły wszystkich składanych załączników. Wymagane dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zawierający: - dokładne dane wykonawcy ((W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi zawierać dane wszystkich wykonawców, zgodnie z opisem zawartym w punkcie III.1.3 niniejszego ogłoszenia). - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - p.z.p. (W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). - W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z odpisu Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ewentualnie zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy, należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, podpisany przez osobę/osoby do tego umocowane, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ewentualnie zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. ( UWAGA ! Spółka cywilna oraz konsorcjum jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winny ustanowić pełnomocnika i zastosować się do opisu zawartego w punkcie III.1.3 niniejszego ogłoszenia). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (dotyczy: osób fizycznych, wspólników w przypadku spółki jawnej, partnerów lub członków zarządu w przypadku spółki partnerskiej, komplementariuszy w przypadku spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, urzędujących członków organu zarządzającego w przypadku osób prawnych). (W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). (W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 6) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Uwaga obcokrajowcy ! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 2, 4 i 5 rozdziału III.2.1.1.) niniejszego ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 2, 3, 4 i 5 rozdziału III.2.1.1. ) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty : W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli w opinii bankowej będzie potwierdzenie, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 300 000 tys. PLN. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU : Najwyższa ilość środków finansowych lub zdolności kredytowej ze wszystkich wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty : Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest załączenie dokumentów wystawionych przez odbiorców wymienionych w wykazie i potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (np. protokół odbioru lub list referencyjny). Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się udokumentowanym zrealizowaniem co najmniej 1 dostawy wraz z instalacją aparatu rtg oraz co najmniej 1 usługi instalacji systemu zarządzania diagnostyką obrazową. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU : 1) Najwyższa ilość potwierdzonych dostaw wraz z instalacją aparatu rtg. ze wszystkich wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - 50 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej. 2) Najwyższa ilość potwierdzonych usług instalacji systemu zarządzania diagnostyką obrazową ze wszystkich wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - 50 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Na podstawie art. 49 ust.4 oraz art. 52 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wybór procedury przyspieszonej jest związany z koniecznością udzielenia zamówienia i rozliczenia się do dnia 30.11.2005r z dotacji otrzymanej z Ministerstwa Zdrowia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 60% 2. Ocena techniczna - 30% 3. Okres gwarancji - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DA/36/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 07.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.