eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drohiczyn › Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pt. Sukces w dorosłym życiu dzięki dodatkowym zajęciom w szkole.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Drohiczyn: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pt. Sukces w dorosłym życiu dzięki dodatkowym zajęciom w szkole.
Numer ogłoszenia: 504950 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 457484 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drohiczyn, ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, tel. 085 6557135, faks 085 655 70 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pt. Sukces w dorosłym życiu dzięki dodatkowym zajęciom w szkole..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. Sukces w dorosłym życiu dzięki dodatkowym zajęciom w szkole. 1.Pomoce dydaktyczne należy dostarczyć na adresy wskazanych szkół w dzień roboczy w godzinach od 8.00-14.00 w obecności Zamawiającego: a)Zespół Szkół w Drohiczynie, ul. Warszawska 51, 17-312 Drohiczyn, b)Szkoła Podstawowa im. Ks. Ignacego Kłopotowskiego w Miłkowicach Jankach, Miłkowice Janki 12, 17-312 Drohiczyn, c)Szkoła Podstawowa w Ostrożanach, Ostrożany 16, 17-312 Drohiczyn, d)Szkoła Podstawowa w Śledzianowie, Śledzianów 2, 17-312 Drohiczyn. 2.O terminie dostawy należy powiadomić telefonicznie zamawiającego 2 dni wcześniej, koszt transportu przedmiotu zamówienia ponosi wykonawca. 3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, z zachowaniem szczególnej staranności, nowy oraz kompletny przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku, wniesienia, montażu i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach w budynku szkoły. 4.Szczegółowy opis oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określone są w Załączniku nr 6 do SIWZ. 5.Wszystkie objęte przedmiotem zamówienia materiały muszą być fabrycznie nowe tzn, że żadna ich część lub całość nie może być wcześniej używana, oraz winny być dopuszczone do użytkowania przez dzieci. Wszystkie objęte przedmiotem zamówienia pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikat EN 71. Zastosowanie w niniejszej SIWZ nazewnictwo i wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisem przedstawionym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6.Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry określają wymagane minimalne parametry techniczne lub standardy jakościowe. Oferowane przez dostawców wyroby musza odpowiadać minimum cechom i parametrom określonym w zakresie rzeczowym zamówienia lub cechom i parametrom im równoważnym, posiadać minimum określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. 7.Wszystkie zaoferowane towary musza być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz musza spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych. 8.Wszystkie towary musza posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały w stosunku, do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu lub deklaracji producenta/wykonawcy na zgodność z PN, maja być odpowiednio w nie zaopatrzone. 9.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu. 10.Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne wraz z osprzętem do szkół uczestniczących w projekcie oraz zamontuje je w pomieszczeniach wskazanych przez dyrektora. W celu sprawdzenia zgodności dostarczonego sprzętu i oprogramowania z oferta oraz poprawności działania urządzeń i instalacji oprogramowania. Wykonawca przeprowadzi pierwsza prezentacje w obecności Zamawiającego (dotyczy sprzętu elektronicznego). 11.Wraz z pomocami dydaktycznymi Wykonawca zobowiązuje się wydąć Zamawiającemu wszelkie dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania (instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji), gwarancje, licencje i atesty. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części: Część I. Pomoce dydaktyczne Część II. Sprzęt teleinformatyczny i audiowizualny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pomoce dydaktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódż, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47154,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50867,28

  • Oferta z najniższą ceną: 50867,28 / Oferta z najwyższą ceną: 58422,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzęt teleinformatyczny i audiowizualny.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podlaskie Centrum Techniki Biurowej i Medialnej BIFAX Sp. z o.o., ul. Konstytucji 3 Maja 32, 15-776 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10162,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11727,40

  • Oferta z najniższą ceną: 11727,40 / Oferta z najwyższą ceną: 24365,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.