eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Administrowanie cmentarzami komunalnymi będącymi własnością miasta Tychy położonymi w Tychach przy ul. Cmentarnej i Barwnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Tychy: Administrowanie cmentarzami komunalnymi będącymi własnością miasta Tychy położonymi w Tychach przy ul. Cmentarnej i Barwnej
Numer ogłoszenia: 504922 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie cmentarzami komunalnymi będącymi własnością miasta Tychy położonymi w Tychach przy ul. Cmentarnej i Barwnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na administrowaniu cmentarzami komunalnymi będącymi własnością Miasta Tychy położonymi w Tychach: - przy ul. Barwnej, - przy ul. Cmentarnej. Przejęcie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, stanowiącego załącznik do niniejszej umowy. 2. Zleceniodawca przekazuje Zleceniobiorcy dokumentację dotyczącą administrowanego zasobu i dokumentację związaną z funkcjonowaniem cmentarzy wymaganą prawem w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszej umowy. 3. Zleceniodawca działając na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, upoważnia niniejszym Zleceniobiorcę do wystawiania faktur, faktur korygujących i duplikatów w jego imieniu i na jego rachunek oraz do prowadzenia ewidencji obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas rejestrujących dotyczących opłaty cmentarnej według cen określonych w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Tychy nr 0050/251/13 z dnia 22 października 2013r. 4. Zleceniodawca udzieli pełnomocnictwa rodzajowego osobie wskazanej przez Zleceniobiorcę, która to osoba umocowana będzie do dokonania w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy akceptacji, na zasadach i w sposób określony w systemie wykorzystywanym u Zleceniobiorcy, faktur VAT, faktur korygujących i duplikatów faktur oraz do prowadzenia ewidencji obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas rejestrujących. Pełnomocnictwo stanowi Załącznik Nr 1 do Umowy. Do obowiązków Zleceniobiorcy należy: 1. pobieranie opłat cmentarnych według cen określonych w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Tychy nr 0050/251/13 z dnia 22 października 2013r., 2. prowadzenia ewidencji pobranych opłat, 3. wystawianie faktur, faktur korygujących i duplikatów, a także prowadzenie ewidencji obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas rejestrujących zgodnie z Ustawą z dnia 1 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Ustawa) i obowiązującymi przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 4. Zleceniobiorca poinformuje drugą stronę w trybie natychmiastowym w przypadku wykreślenia go z rejestru jako podatnika VAT czynnego lub o zbyciu przedsiębiorstwa. 5. W wystawionych przez Zleceniobiorcę fakturach oraz dowodach prowadzenia ewidencji obrotu na podstawie umowy Zleceniobiorca zamieści informacje, iż Zleceniobiorca dokonał tej czynności w imieniu i na rachunek Zleceniodawcy tj. podatnika wskazanego w fakturze jako sprzedawca; Tychy - Miasto na prawach powiatu, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, NIP 646-00-13-450 6. ustalenia miejsc, terminów i warunków pogrzebów, prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi, 7. prowadzenie i zabezpieczenie sporządzanych dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim, 8. przedkładanie raportów miesięcznych, dotyczących wykonywanej usługi, 9. prowadzenie ksiąg cmentarnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 01 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz.U. z 2001r. Nr.90 poz. 1013 z późn. zm.) oraz innych dokumentów wynikających z przepisów, 10. organizowanie zasad dotyczących korzystania z przedmiotu umowy w tym zwłaszcza związanych z umiejscowieniem, kopaniem i murowaniem grobów oraz wynikających z tego tytułu odpłatności. Zleceniobiorca przekazuje opłaty cmentarne, o których mowa w § 2 pkt. 1) na rachunek bankowy Gminy Miasta Tychy Nr 76 1020 2528 0000 0102 0267 5163, w terminie do 3-go dnia po zakończeniu każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Zleceniobiorca przekaże Zleceniodawcy faktury wraz z zestawieniem w formie rejestru sprzedaży w celach ewidencji księgowej, dotyczące ilości zebranych środków pieniężnych za poszczególne rodzaje opłat dla każdego cmentarza odrębnie, oraz elektroniczny wyciąg wystawionych faktur zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ, w terminie do 7-go dnia następnego miesiąca po upływie miesiąca. Zleceniodawca zobowiązuje się każdorazowo informować na piśmie Zleceniobiorcę o zmianach stawek opłat..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie/wykonywanie minimum 1 usługi (będącej przedmiotem jednej umowy) polegającej na administrowaniu lub zarządzaniu cmentarzami komunalnymi zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przez okres minimum 6 miesięcy zrealizował wymaganą usługę na kwotę min. 30 000,00 zł brutto - załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywanie należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie - od 1 stycznia 2014 r. (lub od dnia podpisania umowy w przypadku jej zawarcia po tej dacie) do dnia 31 grudnia 2014 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.