eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Gdańsk: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2
Numer ogłoszenia: 504060 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 454024 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku, ul. Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3464346, faks 58 3464123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku, zwanych dalej produktami, wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ (Formularz cenowy) lub równoważnych. 2. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż jakość dostarczonych produktów nie odpowiada właściwym wymogom jakościowym dla artykułów biurowych i papierniczych bądź wymaganiom określonym w formularzu cenowym, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien produkt oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na produkt pełnowartościowy bez zmiany ceny. Wymiana winna nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego o ujawnionej wadzie. 3. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty, licząc od dnia potwierdzonego przez Zamawiającego odbioru danej partii materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego. 4. Wykonawca ponosi koszty transportu, wniesienia do siedziby Zamawiającego, koszty ubezpieczenia oraz opakowania towaru na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 5. Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do wymiany uszkodzonych, wadliwych produktów na nowe, wolne od wad niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie 14 dni (słownie czternaście dni) od chwili zgłoszenia. 6. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie produktów (załącznik nr 4 do SIWZ). Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. 7. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianych produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach jakościowych, technologicznych oraz stopniu zużywania nie gorszych niż podane w załączniku nr 4 do SIWZ. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy. 8. Szczegółowy opis dotyczący sposobu wykonania zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. 9. Dostawy będą realizowane każdorazowo w ilości określonej pisemnym wnioskiem Zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania przez Wykonawcę zamówienia w asortymencie i cenach określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ do pomieszczenia w Trzecim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.92.30 - Koperty 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADOS Wiesław Mićko, ul. Pilotów 3, 80-460 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137693,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78549,34

  • Oferta z najniższą ceną: 78549,34 / Oferta z najwyższą ceną: 78549,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.