eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przetarg nieograniczony na dostawę rękawic medycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-01-12



Ogłoszenie nr 504013-N-2018 z dnia 2018-01-12 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie: Przetarg nieograniczony na dostawę rękawic medycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 510022366, ul. Al. Wojska Polskiego  37 , 10-228  Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48 (89) 5398240, e-mail przetargi@poliklinika.net, faks +48 (89)5269156.
Adres strony internetowej (URL): www.poliklinika.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.poliklinika.net


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.poliklinika.net


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę rękawic medycznych
Numer referencyjny: ZPZ-01/01/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz parametrów technicznych i załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. PAKIET NR 1 Rękawice sterylne chirurgiczne - szpital 1.Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne, bezpudrowe, Wielkość zamówienia : 7 200 par. 2.Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne, pudrowane, Wielkość zamówienia: 20 500 par PAKIET NR 2 Rękawice sterylne chirurgiczne na Blok Operacyjny 1. Rękawice chirurgiczne, sterylne, bezpudrowe Wielkość zamówienia : 7 500 par. 2.Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne, pudrowane, Wielkość zamówienia: 6 000 par PAKIET NR 3 Rękawice sterylne, ortopedyczne - na Blok Operacyjny 1. Rękawice chirurgiczne, ortopedyczne, sterylne, bezpudrowe, lateksowe Wielkość zamówienia : 4 000 par. PAKIET NR 4 Rękawice sterylne chirurgiczne na Blok Operacyjny - antyalergiczne 1. Rękawice chirurgiczne, półsyntetyczne: lateksowo-nitrylowe, trójwarstwowe, sterylne Wielkość zamówienia: 500 par 2. Rękawice syntetyczne neoprenowe lub polizoperenowe przeznaczone dla osób uczulonych bezpudrowe, sterylne Wielkość zamówienia: 40 par PAKIET NR 5 : Rękawice sterylne do pracowni leków cytostatycznych 1. Rękawice chirurgiczne neoprenowe do pracy z lekami cytostatycznymi; Wielkość zamówienia: 4 800 par. PAKIET NR 6 : Rękawice foliowe sterylne 1. Rękawice foliowe sterylne Wielkość zamówienia: 5 000 szt. PAKIET NR 7: Rękawice diagnostyczne, niesterylne - lateksowe i winylowe 1. Rękawice diagnostyczne, lateksowe, niesterylne, bezpudrowe, Wielkość zamówienia: 1300 000 szt. 2.Rękawice diagnostyczne, winylowe, bezpudrowe Wielkość zamówienia: 260 000 szt. PAKIET NR 8: Rękawice diagnostyczne, niesterylne, nitrylowe z długim mankietem 1. Rękawice diagnostyczne nitrylowe z długim mankietem, do procedur wysokiego ryzyka Wielkość zamówienia: 30 000 szt. PAKIET NR 9: Rękawice diagnostyczne, niesterylne, nitrylowe ze zrolowanym mankietem 1. Rękawice diagnostyczne, niesterylne, bezpudrowe, ze zrolowanym mankietem Wielkość zamówienia: 840 000 szt. PAKIET NR 10 : Rękawice lateksowe przeznaczone dla procedur wysokiego ryzyka (ratownictwo medyczne) 1. Rękawice lateksowe, bezpudrowe, niejałowe, przeznaczone do procedur wysokiego ryzyka Wielkość zamówienia: 1 000 szt. PAKIET NR 11 : Rękawice niesterylne foliowe 1. Rękawice niesterylne foliowe Wielkość zamówienia: 20 000 szt.

II.5) Główny kod CPV: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: - nie wcześniej niż od 12.04.2018r. do 31.12.2018r. - dotyczy pakietu nr 8 i 9, od dnia jej zawarcia do 31.12.2018r. - dotyczy pozostałych pakietów

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie - wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru na załączniku nr 8 do SIWZ.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: 1.) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o której mowa w pkt 1.) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w postępowaniu, w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego złoży: 1). Oświadczenie, że oferowane produkty będące wyrobami medycznymi są dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie RP oraz są oznaczone znakiem CE zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010 nr 107 poz. 679); 2). Dokument opisowy dotyczący zaoferowanego produktu (np.: katalog, ulotka informacyjna). 3). Dokumenty potwierdzające zgodność z normami wymienionymi w formularzu parametrów technicznych i użytkowych, tj. A. Pakiet nr 1 poz. 1 i 2 - Zgodność z normami: PN EN 455 - 1, - 2, - 3; EN-374-3; EN 388, ASTM F 1671, EN 420; B. Pakiet nr 2 poz. 1 i 2 - zgodność z normami: PN EN 455 - 1, - 2, - 3, odporny na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F 1671), odporny na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN-374-3, poziom jakości zgodny z normą EN 420, EN 388, certyfikat: dla środka ochrony osobistej kategorii III; C. Pakiet nr 3 - zgodność z normami: PN EN 455 - 1, - 2, - 3, odporny na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F 1671, poziom jakości zgodny z normą EN 420, EN 388, odporny na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN-374-3, certyfikat dla środka ochrony osobistej kategorii III, dokument potwierdzający odporność na przenikanie cementu kostnego; D. Pakiet nr 4 poz. 1 i 2 - zgodność z normami: PN EN 455 - 1, - 2, - 3, odporny na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F 167, odporny na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN-374-3, poziom jakości zgodny z normą EN 420, EN 388, certyfikat dla środka ochrony osobistej kategorii III; E. Pakiet nr 5 - Zgodność z normą EN 455 - 1,2,3,4 , badania jednostki akredytowanej na przenikanie wirusów oraz odporne na przenikanie związków chemicznych wg EN 374 oraz leków cytostatycznych wg EN 374 i/lub ASTMD 6978; F. Pakiet nr 6 - Zgodność z normą EN 455; G. Pakiet nr 7 poz. 1 - Zgodność z normami: PN EN 455 - 1, - 2, - 3. Zgodność z normami: EN 374-cz. 2 i 3 z poziomami ochrony, EN 420 oznakowane jako wyrób medyczny Klasy I i środek ochrony indywidualnej Kategorii III. Zgodność z normami: zgodnie z ASTM F 1671), substancji chemicznych zgodnie z EN-374-3; H. Pakiet nr 7 poz. 2 - Zgodność z normami: PN EN 455 - 1, - 2, - 3. Zgodność z normą: EN 420 oznakowane jako wyrób medyczny Klasy I i środek ochrony indywidualnej Kategorii I. Zgodność z normami z ASTM F 1671 substancji chemicznych zgodnie z EN-374 - 3; I. Pakiet nr 8 - Zgodność z normami: PN EN 455 - 1, - 2, - 3; EN 374-cz.2 i 3 z poziomami ochrony; EN 420; ASTM F 1671, na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3-3 oznakowane jako wyrób medyczny Klasy I i środek ochrony indywidualnej Kategorii III. Informacja o przenikalności cytostatyków oraz informacja o barierowości dla alkoholi stosowanych w dezynfekcji. J. Pakiet nr 9 - Zgodność z normami: PN EN 455 - 1, - 2, - 3; EN 374-cz.2 i 3 z poziomami ochrony, EN 420; oznakowane jako wyrób medyczny Klasy I i środek ochrony indywidualnej Kategorii III. Zgodność z normami: ASTM F 1671, na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3-3, Informacja o przenikalności cytostatyków oraz informacja o barierowości dla alkoholi stosowanych w dezynfekcji. K. Pakiet nr 10 - Zgodne z normami: PN EN 455 - 1, - 2, - 3.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dokumenty, które należy złożyć w przypadku zaoferowania parametrów punktowanych, potwierdzające zgodność z normami lub wymaganymi parametrami wymienionymi w formularzu parametrów technicznych i użytkowych, tj. A. Pakiet nr 2 poz. 1 - raporty z wynikami badań na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN-374-3; B. Pakiet nr 2 poz. 2 - raporty z wynikami badań jednostki niezależnej na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN-374-3; C. Pakiet nr 3 - dokument producenta potwierdzający odporność na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F 1671; - raport z wynikami badań z jednostki niezależnej potwierdzających odporność na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN-374-3; - wyniki badań potwierdzające odporność produktu na przenikanie cementu kostnego D. Pakiet nr 4 poz. 1 i 2 - potwierdzenie producenta odporności produktu na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F 1671; - raporty z wynikami badań z jednostki niezależnej potwierdzającej odporność na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN-374-3 E. Pakiet nr 7 poz. 2 - dokument potwierdzający Zgodność z normą: EN 374-cz.2 i 3 z poziomami ochrony

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Określa SIWZ - wzór umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-22, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 1 Rękawice sterylne chirurgiczne - szpital 1.Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne, bezpudrowe, Wielkość zamówienia : 7 200 par 2.Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne, pudrowane, Wielkość zamówienia: 20 500 par
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ocena techniczna40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji umowy - od dnia jej zawarcia do 31.12.2018r.


Część nr: 2Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 2 Rękawice sterylne chirurgiczne na Blok Operacyjny 1. Rękawice chirurgiczne, sterylne, bezpudrowe Wielkość zamówienia : 7 500 par. 2.Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne, pudrowane, Wielkość zamówienia: 6 000 par
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ocena teczhniczna40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji umowy - od dnia jej zawarcia do 31.12.2018r


Część nr: 3Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 3 Rękawice sterylne, ortopedyczne - na Blok Operacyjny 1. Rękawice chirurgiczne, ortopedyczne, sterylne, bezpudrowe, lateksowe Wielkość zamówienia : 4 000 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ocena techniczna40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji umowy - od dnia jej zawarcia do 31.12.2018r


Część nr: 4Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 4 Rękawice sterylne chirurgiczne na Blok Operacyjny - antyalergiczne 1. Rękawice chirurgiczne, półsyntetyczne: lateksowo-nitrylowe, trójwarstwowe, sterylne Wielkość zamówienia: 500 par 2. Rękawice syntetyczne neoprenowe lub polizoperenowe przeznaczone dla osób uczulonych bezpudrowe, sterylne Wielkość zamówienia: 40 par
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ocena teczhniczna40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji umowy - od dnia jej zawarcia do 31.12.2018r


Część nr: 5Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 5 : Rękawice sterylne do pracowni leków cytostatycznych 1. Rękawice chirurgiczne neoprenowe do pracy z lekami cytostatycznymi; Wielkość zamówienia: 4 800 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ocena techniczna40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji umowy - od dnia jej zawarcia do 31.12.2018r


Część nr: 6Nazwa: Pakiet nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 6 : Rękawice foliowe sterylne 1. Rękawice foliowe sterylne Wielkość zamówienia: 5 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji umowy - od dnia jej zawarcia do 31.12.2018r


Część nr: 7Nazwa: Pakiet nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 7: Rękawice diagnostyczne, niesterylne - lateksowe i winylowe 1. Rękawice diagnostyczne, lateksowe, niesterylne, bezpudrowe, Wielkość zamówienia: 1300 000 szt. 2.Rękawice diagnostyczne, winylowe, bezpudrowe Wielkość zamówienia: 260 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ocena teczninczna40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji umowy - od dnia jej zawarcia do 31.12.2018r


Część nr: 8Nazwa: Pakiet nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 8: Rękawice diagnostyczne, niesterylne, nitrylowe z długim mankietem 1. Rękawice diagnostyczne nitrylowe z długim mankietem, do procedur wysokiego ryzyka Wielkość zamówienia: 30 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ocena teczniczna40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji umowy - nie wcześniej niż od 12.04.2018 - 31.12.2018r.


Część nr: 9Nazwa: Pakiet nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 9: Rękawice diagnostyczne, niesterylne, nitrylowe ze zrolowanym mankietem 1. Rękawice diagnostyczne, niesterylne, bezpudrowe, ze zrolowanym mankietem Wielkość zamówienia: 840 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Ocena teczniczna40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji - nie wcześniej niż od 12.04.2018 - 31.12.2018r.


Część nr: 10Nazwa: Pakiet nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 10 : Rękawice lateksowe przeznaczone dla procedur wysokiego ryzyka (ratownictwo medyczne) 1. Rękawice lateksowe, bezpudrowe, niejałowe, przeznaczone do procedur wysokiego ryzyka Wielkość zamówienia: 1 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji umowy - od dnia jej zawarcia do 31.12.2018r.


Część nr: 11Nazwa: Pakiet nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PAKIET NR 11 : Rękawice niesterylne foliowe 1. Rękawice niesterylne foliowe Wielkość zamówienia: 20 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji 20,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji umowy - od dnia jej zawarcia do 31.12.2018r.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.