eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup i dostawę urządzeń biurowych wielofunkcyjnych (wysoko wydajne faxy - 40 sztuk wraz z tonerami na min. 30.000 kopii dla każdego urządzenia), fabrycznie nowe, nie regenerowane, zapewniające ciągłość gwarancji udzielonej przez producenta na sprzęt



Ogłoszenie z dnia 2005-09-26

POZYCJA 50190

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup i dostawę urządzeń biurowych wielofunkcyjnych (wysoko wydajne faxy - 40 sztuk wraz z tonerami na min. 30.000 kopii dla każdego urządzenia), fabrycznie nowe, nie regenerowane, zapewniające ciągłość gwarancji udzielonej przez producenta na sprzęt

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Rynku Rolnego, do kontaktów: Budner, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6617763, fax 022 6617535, www.arr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawę urządzeń biurowych wielofunkcyjnych (wysoko wydajne faxy - 40 sztuk wraz z tonerami na min. 30.000 kopii dla każdego urządzenia), fabrycznie nowe, nie regenerowane, zapewniające ciągłość gwarancji udzielonej przez producenta na sprzęt. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne (fax, skaner, drukarka, kopiarka) 40 sztuk. Toner na min. 30.000 kopii dla każdego urządzenia (przy 5% zadruku), fabrycznie nowe, nie regenerowane, zapewniające ciągłość gwarancji udzielonej przez producenta na sprzęt Parametry urządzenia Język drukarki PCL5e Maksymalny rozmiar papieru A4 Słuchawka telefoniczna TAK Drukowanie raportu wysyłanych dokumentów TAK Drukowanie raportu odebranych dokumentów TAK Pojemność kaset na papier min. 500 arkuszy Pojemność podajnika dokumentów min. 70 arkuszy Szybkie wybieranie min. 90 numerów Metoda drukowania Druk laserowy Duplex TAK Prędkość modemu 33.6 kbps Czas transmisji max. 3 sekundy Pamięć dokumentów min. 40 MB Moduł pamięci drukarki min. 128 MB Prędkość drukowania min. 15 stron na minutę Czas skanowania max. 2 sekundy (200 x 100 dpi) Rozdzielczość skanowania min. 200 x 100 dpi System operacyjny Windows NT/2000/XP Karta sieciowa Internet Fax Tak Sieć LAN (Ethernet 10Base-T/100Base-TX) Protokoły transmisji Min. TCP/IP, POP3, SMTP, IP-Fax: TCP, UDP/IP Format załącznika e-mail PDF, JPEG Oprogramowanie Tak (bez limitu stanowisk) Podtrzymanie pamięci min. 12 godzin Wyświetlacz w języku polskim Tak Instrukcja w języku polskim Tak. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Centrali Agencji Rynku Rolnego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.83.63.00 - Urządzenia wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4 000,00 zł, zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 5% ceny brutto podanej w ofercie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1. nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w której stwierdza się, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, d) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności), 2. posiadający uprawnienia do wykonywania działalności obejmującej przedmiot zamówienia, (Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu formularz oświadczenia zawarty w SIWZ). 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą następujących dokumentów: a) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i pkt 1 ppkt b), c), d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt a) i pkt 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa w pkt 3 musi być przedstawiony w formie oryginału; dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 muszą być przedstawione w formie oryginałów labo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; dokumenty wymienione w pkt 4 w formie oryginałów lub poświadczonych notarialnie za zgodność z oryginałami kopii labo sporządzonych przez notariusza odpisów lub wyciągów z dokumentów, lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałami przez organy wydające dane dokumenty.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.11.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.11.2005, godzina 12:15, siedziba Centrali Agencji Rynku Rolnego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.