eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez Wykonawcę na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do każdego miejsca w kraju i za granicą przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). Znak sprawy ZP/1/2014.



Ogłoszenie z dnia 2014-03-10

Starachowice: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez Wykonawcę na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do każdego miejsca w kraju i za granicą przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). Znak sprawy ZP/1/2014.
Numer ogłoszenia: 50181 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www-pup-starachowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez Wykonawcę na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do każdego miejsca w kraju i za granicą przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). Znak sprawy ZP/1/2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez Wykonawcę na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do każdego miejsca w kraju i za granicą przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). Znak sprawy ZP/1/2014. 2. Zasady wykonywania usług, a także odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego ich wykonania określone są w: a) ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529), b) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 roku w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003r., Nr 183 poz. 1795 z późn. zm.), c) rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545). d) rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1468). 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według wspólnego słownika zamówień CPV: - 64110000-0 usługi pocztowe, - 64112000-4 usługi pocztowe dotyczące listów, - 64113000-1 usługi pocztowe dotyczące paczek. 4. Ilekroć w niniejszym SIWZ jest mowa o przesyłkach pocztowych należy przez to rozumieć: a) ekonomiczne i priorytetowe przesyłki listowe nierejestrowane tj. przesyłki bez pokwitowania, b) ekonomiczne i priorytetowe przesyłki listowe rejestrowane tj. przesyłki nadane za pokwitowaniem (pokwitowanie odbioru), c) paczki pocztowe, d) przesyłki kurierskie. Przesyłki pocztowe zwane są dalej także przesyłkami. 5. Realizacja usług pocztowych, o których mowa w ust. 1-4, odbywać się będzie po przygotowaniu przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz sporządzeniu zestawienia ilościowego nadanych przesyłek nierejestrowanych oraz rejestrowanych. Wzory zestawień Strony ustalą przed zawarciem umowy. 6. Zestawienia ilościowe, o których mowa w pkt 5, sporządzane będą w dwóch egzemplarzach, z przeznaczeniem: oryginał dla Wykonawcy, kopia dla Zamawiającego. Zamawiający umieszczać będzie na przesyłkach w sposób czytelny i trwały informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, określając jednocześnie rodzaj oraz znak opłaty. 7. Wykonawca jest zobowiązany do doręczania przesyłek pocztowych do adresatów bez ubytku i uszkodzenia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przesyłek pocztowych do siedziby Zamawiającego - Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76 pok. 210, 27-200 Starachowice od poniedziałku do piątku z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 09:30 do 13:00. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przesyłek objętych przedmiotem zamówienia z siedziby Zamawiającego - Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76 pok. 210, 27-200 Starachowice od poniedziałku do piątku z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 12:00 do 13:00 i nadawania ich w dniu odbioru od Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do samodzielnego dostarczania przesyłek objętych przedmiotem zamówienia do placówki Wykonawcy w Starachowicach mieszczącej się w dogodnej lokalizacji dla Zamawiającego w celu ich nadania od poniedziałku do piątku z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach minimum od 11:00 do 15:30. 11. Wykonawca w miejscowościach: Brody, Mirzec, Pawłów, Wąchock musi dysponować po minimum jednej placówce służącej do odbioru przesyłek awizowanych czynnej minimum 6 godzin dziennie od poniedziałku do piątku z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy, oraz przynajmniej czterema placówkami służącymi do odbioru przesyłek awizowanych w miejscowości Starachowice położonymi w różnych częściach miasta czynnymi minimum 7 godzin dziennie od poniedziałku do piątku z pominięciem dni wolnych od pracy. 12. Zamówienie będzie realizowane od dnia 01-05-2014 do dnia 30-04-2015 r. 13. Wykonawca zapewni doręczanie przesyłek pocztowych nadanych przez Zamawiającego na całym terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami. 14. Przedmiot zamówienia obejmuje także zwrot Zamawiającemu niedoręczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. Po upływie terminu odbioru przesyłka (w przypadku jej nieodebrania przez adresata) zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania. W przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym obowiązywać będą zasady określone w przepisach międzynarodowych. 15. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowanie przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę (także drugie awizo) stosownie do przepisów: - Kodeksu podstępowania administracyjnego (Rozdział VII).- Dz. U. z 2013 r., poz. 267 - Kodeksu postepowania karnego - Dz. U. z 1997 r., Nr 89, poz. 555 z późn. zm. - Kodeksu postępowania cywilnego - tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 101. - Prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi - Dz.U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm. Zamawiający zwraca uwagę, że część przesyłek, będzie nadawana w trybie art. 57 §5 k.p.a. , art. 165 § 2 k.p.c., art. 83 §3 ustawy Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, art. 124 k.p.k. czyli za pośrednictwem operatora wyznaczonego. 16. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. Do biegu terminu nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy. 17. W przypadku utraty, ubytku, uszkodzenia przesyłki bądź niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu należne odszkodowanie i inne roszczenia, zgodnie z przepisami rozdziału 8 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). 18. Wykonawca musi posiadać w całym okresie wykonywania zamówienia umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot zamówienia. W tym okresie Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu do okazania w/w umowę ubezpieczenia na każde jego żądanie. 19. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. 20. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji, z zastrzeżeniem, że w przypadku przesyłek w obrocie zagranicznym stosuje się przepisy danego kraju. 21. Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczone do powszechnych usług pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 roku w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545). 22. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek. Nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Zamawiający dopuszcza stosowanie opakowań Wykonawcy dla przesyłek kurierskich. 23. Zamawiający będzie korzystał z własnych druków zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) przy wysyłce korespondencji. 24. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może skorzystać przy wysyłce korespondencji z druków zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do siedziby Zamawiającego bezpłatne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO). 25. W przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć oraz nanieść adnotację z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia. 26. Uiszczanie przez Zamawiającego opłat za nadane przesyłki pocztowe oraz ich ewentualne zwroty będzie następowało z dołu. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłce oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą. 27. Podstawą rozliczeń finansowych będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane oraz ewentualnie zwrócone do Zamawiającego w okresie jednego miesiąca, stwierdzone na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. 28. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt udostępnić Zamawiającemu pieczęcie do znakowania właściwej opłaty przesyłek lub inne urządzenie, które umożliwi oznakowanie opłaty przesyłek. 29. Dane o planowanej ilości przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zawiera szczegółowy formularz kalkulacji cenowej stanowiący załącznik nr 1 oferty. Podane na formularzu cenowym ilości mają charakter szacunkowy, stanowią element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy szacunkowa ilość przesyłek/zwrotów (określonych w Załączniku nr 1 do oferty) nie zostaną w pełni wykorzystane do terminu zakończenia umowy. 30. Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczone jako iloczyn ilości usług realizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłat określonych w formularzu cenowym. Liczba ta będzie potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 31. Ceny jednostkowe brutto podane przez Wykonawcę w formularzu szczegółowej kalkulacji cenowej (załącznik nr 1 do oferty) będą niezmienne w całym okresie trwania umowy. Mając na względzie przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian tych cen pod warunkiem zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez przywołaną wyżej ustawę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529) oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie załączonego do oferty dokumentu oraz oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na spełnienie powyższego warunku ma obowiązek złożenia wykazu wykonanych/ wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegających na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na załączniku nr 2 do SIWZ oraz załączy do wykazu poświadczenia mające na celu potwierdzenie należytego wykonania/ wykonywania usług. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że wykonał/wykonuje z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie wykonanie jednej usługi na rzecz jednego podmiotu/Zamawiającego w ramach jednego kontraktu (umowy, zlecenia) trwającego minimum 12 miesięcy. Jeżeli kontrakt jest aktualnie wykonywany (niezakończony) to jego zrealizowana część musi dotyczyć minimum 12 miesięcy (np. od grudnia 2012 r., do grudnia 2013 r.). W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w toczącym się postępowaniu. Ponadto ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie załączonego do oferty wykazu, dokumentu oraz oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże w oświadczeniu o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ, że w miejscowościach: Brody, Mirzec, Pawłów, Wąchock dysponuje po minimum jednej placówce służącej do odbioru przesyłek awizowanych czynnej 6 godzin dziennie od poniedziałku do piątku z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy minimum, oraz przynajmniej czterema placówkami służącymi do odbioru przesyłek awizowanych w miejscowości Starachowice położonymi w różnych częściach miasta czynnymi minimum 7 godzin dziennie od poniedziałku do piątku z pominięciem dni wolnych od pracy. W wykazie należy wpisać dokładne adresy wymienionych placówek oraz godziny ich urzędowania. Ponadto spełnienie tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ, oraz na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Poświadczenie mające na celu potwierdzenie należytego wykonania/wykonywania usługi pocztowej w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w toczącym się postępowaniu Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także w ofercie oświadczenie tych podmiotów o nie podleganiu wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych według załącznika nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tworzący konsorcjum, muszą łącznie spełnić warunki w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonych działalności lub czynności, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjału ekonomicznego i finansowego (art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych). Oświadczenie na załączniku nr 1 do SIWZ - składa wyłącznie lider w imieniu konsorcjum. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych złoży oświadczenie - załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie tworzących konsorcjum - każdy z członków tego konsorcjum ma obowiązek na podstawie art. 26 ust 2d ustawy prawo zamówień publicznych złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie dołączonej do oferty listy lub informacji zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której projekt stanowi załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji. 2. W umowie zawarte zostaną zapisy dotyczące wzorów zestawień przesyłek pocztowych, treść obowiązujących nadruków na przesyłkach o uiszczanej opłacie, wskazanie dokładnych adresów placówek. 3. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4. Na podstawie art. 144 ust. l ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: a) godzin dostarczania i nadawania przesyłek, jeżeli będą one wynikać ze zmian w strukturze Zamawiającego. b) zmiany adresów placówek służących do odbioru przesyłek awizowanych pod warunkiem, że nowe miejsce placówki wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie c) godzin otwarcia placówek służących do odbioru przesyłek awizowanych określonych w umowie z zastrzeżeniem pkt. 11 sekcji III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia określającym czas działania placówki. d) zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych, e) w przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi pocztowe, w czasie trwania umowy, Zamawiający zastosuje obowiązujący podatek VAT, przy założeniu, iż ceny jednostkowe netto wskazane w formularzu szczegółowej kalkulacji cenowej nie ulegną zmianie. Mając na względzie przepisy ustawy Prawo pocztowe Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany tych cen pod warunkiem zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sposób dopuszczony przez przywołaną wyżej ustawę. f) w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców umowa zostanie uzupełniona o zapisy dotyczące podwykonawców, 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian cen pod warunkiem zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez ustawę z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pup-starachowice.pl Zakładka zamówienia publiczne..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, w pokoju 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. - Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.03.2014 r. o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 208. Otwarcie ofert jest jawne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.