Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-10
Przemyśl: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Przemyślu ,
w budynku przy ul. Konarskiego 6 oraz wykonywanie drobnych usług konserwacyjnych .
Numer ogłoszenia: 501408 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , ul. Mickiewicza 14, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 6783697.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl@sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Przemyślu , w budynku przy ul. Konarskiego 6 oraz wykonywanie drobnych usług konserwacyjnych ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania-łączna powierzchnia do sprzątania ul. Mickiewicza 14 wynosi 1.939,50 m2- w tym pow. piwnic 398,60 m2- ilość okien do mycia 104 oraz trzy przeszklone bramy wejściowe. W budynku przy ul. Konarskiego 6 pomieszczenia archiwum o powierzchni 219,57 m2. Wykonanie usługi obejmuje : 1-Codzienne od poniedziałku do piątku sprzątanie: sal rozpraw - 390,30 m2-, pomieszczeń biurowych - 599,00 m2 - , socjalnych i gospodarczych - 17,70 m2-, sanitarnych - 36,20 m2-, korytarzy - 331,10 m2- oraz traktów komunikacyjnych - 166,60 m2-, po godzinach urzędowania sądu poprzez: a. zmywanie powierzchni podłóg i odkurzanie dywanów , b.przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli , aparatów telefonicznych, parapetów , c.opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych , d.mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych, e.uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych i papieru toaletowego - 8 sanitariatów, f.utrzymanie czystości i porządku w otoczeniu budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu tj. utrzymywanie w należytym porządku podwórza, parkingu oraz przyległego do budynku i posesji chodnika 2.Okresowe sprzątanie : a.mycie drzwi i kaloryferów - raz w miesiącu , b.mycie okien - co najmniej cztery razy w roku , c.czyszczenie i konserwacja ram okiennych 2 x w roku - preparatem dostarczonym przez Zamawiającego, d.mycie przeszklonych bram wejściowych - wg potrzeb, e.mycie kloszy kinkietów i żyrandoli - dwa razy w roku, f.konserwacja podłóg marmurowych-291,30 m2 i z marmoleum - 549,90m2 dwa razy w roku , g.pranie dywanów - ok. 48,0 m2 - co najmniej raz w roku , h.mycie glazury w sanitariatach -co najmniej raz w miesiącu , i.czyszczenie balustrad klatki schodowej - wg potrzeb , j.mycie krat okiennych w piwnicach wraz z czyszczeniem powierzchni między kratą a oknem - wg potrzeb, k.czyszczenie 1 raz w roku kostki brukowej na wewnętrznym podwórzu, l.raz w tygodniu sprzątanie pomieszczeń piwnic, m.zamiatanie i zmywanie powierzchni podłóg w piwnicach, n.opróżnianie koszy na śmieci w piwnicach - wg potrzeb , o.sprzątanie w obecności pracownika Sądu Rejonowego w Przemyślu pomieszczeń archiwum - 1 raz w tygodniu , p. czyszczenie , omiatanie powierzchni narożnych - np. kątów raz w miesiącu. q.utrzymanie czystości i porządku w otoczeniu budynku tj. podwórza- 426,00 m2, parkingu- 714,50 m2 i chodnika 182,00 m2,. r.w okresie zimowym odśnieżanie podwórza, chodnika i parkingu odśnieżarką, która będzie stanowiła własność Zamawiającego -paliwo do odśnieżarki dostarczy Zamawiający. s. w okresie jesiennym usuwanie liści przy użyciu odkurzacza do liści który będzie stanowić własność Zamawiającego -paliwo i worki na liście dostarczy Zamawiający. 3.usuwaniu usterek i przeprowadzaniu prac konserwacyjnych w obiekcie - Sąd Rejonowy w Przemyślu, wymienionych poniżej: a.doraźny przegląd oświetlenia budynku Zamawiającego wraz z wymianą niesprawnych świetlówek, żarówek oraz kloszy, b.wykonywanie drobnych napraw sprzętu elektro-mechanicznego, np. czajników, wentylatorów, lampek itp., c.doraźne usuwanie wykrytych usterek dotyczących instalacji hydraulicznych, w tym m.in. wymiana kompletnej armatury wypływowej i ceramicznej, wymiana uszczelniaczy w armaturze wypływowej, udrażnianie instalacji przepływowych, itp. d.drobne naprawie mebli i krzeseł, e.wymiana zamków w szafach, biurkach i drzwiach wejściowych f.konserwacja zamków i zawiasów, g.pomoc w pracach transportowych -np. przy likwidacji akt, przy przemieszczaniu mebli i sprzętu, itp. h.pielęgnacja zieleni: koszenie trawy -około 5 arów, podlewanie, pielenie, nawożenie roślin -krzewów i drzewek - około 3 ary. Kosiarka będzie stanowić własność Zamawiającego, a paliwo do niej również dostarczy Zamawiający. Nawożenie roślin odbywać się będzie materiałem Zamawiającego. i.w razie konieczności odpowietrzanie grzejników co, j.pozostałe drobne prace konserwatorskie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie sprzątania budynków użyteczności publicznej a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu , jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej trzy wykonane tego typu usługi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł., potwierdzony referencjami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie lub kopia świadectwa kwalifikacyjnego potwierdzające, iż osoba , która będzie wykonywała czynności wymienione w rozdz. III ust.3 pkt.3 lit. a i b będzie posiadała świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi dla następujących urządzeń , instalacji i sieci : instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1KV .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowana polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 100.000,00zł.Spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie przedstawienie opłaconej polisy na kwote ubezpieczenia nie mniej niż 100.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy , ul. Mickiewicza 14 , 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:30, miejsce: Sąd Rejonowy , ul. Mickiewicza 14 , 37-700 Przemyśl , pokój nr 206..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- "Zabezpieczenie zabytkowego przyziemia w budynku b. klasztoru oo. Dominikanów w Przemyślu" w ramach Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków....
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO ZK W PRZEMYŚLU I OZ W MEDYCE
- Prace remontowo - konserwatorskie związane z rekonstrukcją cmentarza wojennego w Chałupkach Bełwińskich
- Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie Porządku - usługi sprzątania świadczone w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- Usługa sprzątania pomieszczeń w Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów / 2024
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy oraz Oddziałach OIP w Grudziądzu i Włocławku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.