eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Przemyślu , w budynku przy ul. Konarskiego 6 oraz wykonywanie drobnych usług konserwacyjnych. pleksowe utrzymanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-10

Przemyśl: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Przemyślu , w budynku przy ul. Konarskiego 6 oraz wykonywanie drobnych usług konserwacyjnych. pleksowe utrzymanie
Numer ogłoszenia: 15424 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 501408 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Mickiewicza 14, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 6783697, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Przemyślu , w budynku przy ul. Konarskiego 6 oraz wykonywanie drobnych usług konserwacyjnych. pleksowe utrzymanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Przemyślu , w budynku przy ul. Konarskiego 6 oraz wykonywanie drobnych usług konserwacyjnych . 2.Łączna powierzchnia do sprzątania ul. Mickiewicza 14 wynosi 1.939,50 m2( w tym pow. piwnic 398,60 m2) ilość okien do mycia 104 oraz trzy przeszklone bramy wejściowe. W budynku przy ul. Konarskiego 6 pomieszczenia archiwum o powierzchni 219,57 m2. 3.Wykonanie usługi obejmuje : 1)Codzienne (od poniedziałku do piątku) sprzątanie: sal rozpraw ( 390,30 m2), pomieszczeń biurowych ( 599,00 m2 ) , socjalnych i gospodarczych ( 17,70 m2), sanitarnych ( 36,20 m2), korytarzy ( 331,10 m2) oraz traktów komunikacyjnych ( 166,60 m2), po godzinach urzędowania sądu poprzez: a) zmywanie powierzchni podłóg i odkurzanie dywanów , b)przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli , aparatów telefonicznych, parapetów , c)opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych , d)mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych, e)uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych i papieru toaletowego ( 8 sanitariatów), f)utrzymanie czystości i porządku w otoczeniu budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu tj. utrzymywanie w należytym porządku podwórza, parkingu oraz przyległego do budynku i posesji chodnika 2)Okresowe sprzątanie : a)mycie drzwi i kaloryferów - ( raz w miesiącu ), b)mycie okien - ( co najmniej cztery razy w roku ), c)czyszczenie i konserwacja ram okiennych 2 x w roku ( preparatem dostarczonym przez Zamawiającego) d)mycie przeszklonych bram wejściowych ( wg potrzeb), e)mycie kloszy kinkietów i żyrandoli ( dwa razy w roku ), f)konserwacja podłóg marmurowych-291,30 m2 i z marmoleum - 549,90m2 ( dwa razy w roku ) g)pranie dywanów - ok. 48,0 m2 ( co najmniej raz w roku ), h)mycie glazury w sanitariatach (co najmniej raz w miesiącu ), i)czyszczenie balustrad klatki schodowej ( wg potrzeb ), j)mycie krat okiennych w piwnicach wraz z czyszczeniem powierzchni między kratą a oknem ( wg potrzeb), k)czyszczenie 1 raz w roku kostki brukowej na wewnętrznym podwórzu, l)raz w tygodniu sprzątanie pomieszczeń piwnic, m)zamiatanie i zmywanie powierzchni podłóg w piwnicach, n)opróżnianie koszy na śmieci w piwnicach ( wg potrzeb ), o)sprzątanie w obecności pracownika Sądu Rejonowego w Przemyślu pomieszczeń archiwum ( 1 raz w tygodniu ), p) czyszczenie , omiatanie powierzchni narożnych ( np. kątów) raz w mieiącu. q)utrzymanie czystości i porządku w otoczeniu budynku tj. podwórza- 426,00 m2, parkingu- 714,50 m2 i chodnika 182,00 m2, r)w okresie zimowym odśnieżanie podwórza, chodnika i parkingu odśnieżarką, która będzie stanowiła własność Zamawiającego (paliwo do odśnieżarki dostarczy Zamawiający). s) w okresie jesiennym usuwanie liści przy użyciu odkurzacza do liści który będzie stanowić własność Zamawiającego (paliwo i worki na liście dostarczy Zamawiający). 3)usuwaniu usterek i przeprowadzaniu prac konserwacyjnych w obiekcie - Sąd Rejonowy w Przemyślu, wymienionych poniżej: a)doraźny przegląd oświetlenia budynku Zamawiającego wraz z wymianą niesprawnych świetlówek, żarówek oraz kloszy, b)wykonywanie drobnych napraw sprzętu elektro-mechanicznego, np. czajników, wentylatorów, lampek itp., c)doraźne usuwanie wykrytych usterek dotyczących instalacji hydraulicznych, w tym m.in. wymiana kompletnej armatury wypływowej i ceramicznej, wymiana uszczelniaczy w armaturze wypływowej, udrażnianie instalacji przepływowych, itp. d)drobne naprawie mebli i krzeseł, e)wymiana zamków w szafach, biurkach i drzwiach wejściowych f)konserwacja zamków i zawiasów, g)pomoc w pracach transportowych (np. przy likwidacji akt, przy przemieszczaniu mebli i sprzętu, itp.) h)pielęgnacja zieleni: koszenie trawy (około 5 arów), podlewanie, pielenie, nawożenie roślin (krzewów i drzewek - około 3 ary). Kosiarka będzie stanowić własność Zamawiającego, a paliwo do niej również dostarczy Zamawiający. Nawożenie roślin odbywać się będzie materiałem Zamawiającego. i)w razie konieczności odpowietrzanie grzejników co, j)pozostałe drobne prace konserwatorskie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe ROKA , Zakład Pracy Chronionej , mgr Andrzej Ireneusz Kantorski, ul. Polna 14, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82146,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56419,78

  • Oferta z najniższą ceną: 4735,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75084,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.