eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r. w podziale na 5 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500308890-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Zarząd Lokali Miejskich: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r. w podziale na 5 części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 646706-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Lokali Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000, ul. Al. Tadeusza Kościuszki 47, 90514 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 652 96 70, e-mail zlm@zlm.lodz.pl, faks 42 652 77 24.
Adres strony internetowej (url): www.zlm.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r. w podziale na 5 części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.26.1.335.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie kompleksowej usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r., w podziale na 5 części: NR Części Adres POWIERZCHNIA obiektów [m2] System alarmowy 1 ul. Wielkopolska 53 - RON 1 256,93 tak ul. Sędziowska 16 - RON 2 319,08 tak ul. Przemysłowa 7 - RON 3 317,67 tak 2 ul. Lubelska 9/11 - RON 4 1147,40 brak (dozór fizyczny) ul. Paderewskiego 47 - RON 5 i RON 7 669,75 tak ul. Ciasna 19a - RON 6 447,00 tak 3 Pl. Barlickiego 11 - RON 8 363,61 brak (dozór fizyczny) ul. Wapienna 15 - RON 9 348,64 brak (dozór fizyczny) ul. Radwańska 31 - RON 10 222,93 tak 4 ul. Piotrkowska 86 - RON 11 586,52 tak ul. Piotrkowska 238 - RON 12 462,83 tak 5 ul. Pomorska 115B - RON 13 279,13 tak ul. Wilcza 6 i 7 - RON 14 406,61 tak ul. Dębowskiego 8 - RON 15 336,95 tak ul. Ketlinga 23 17,30 brak RAZEM: 6 182,35 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu czystości w budynkach stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2019 r. Wykaz obiektów wraz z określeniem powierzchni objętej niniejszym zamówieniem zawarto w załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawca będzie świadczył usługi przy zastosowaniu własnego sprzętu (odkurzacze, mechaniczne urządzenia czyszczące ciągi komunikacyjne, schody i inne powierzchnie) i przy użyciu własnych środków czystości spełniających normy sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadających atesty PZH. Stosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą być odpowiedniej jakości, skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, bezpieczne dla każdej zmywalnej powierzchni, rozkładalne, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco - myjące. Środki czystości powinny cechować się najwyższą jakością (nie gorszą niż środki typu DOMESTOS, AJAX, CILIT, PRONTO). Zamawiający będzie miał prawo do bieżącej kontroli używanych środków. Wykonawca zapewni: środki utrzymania czystości i pielęgnacji powierzchni podłóg i mebli, worki foliowe na śmieci, środki dezynfekujące, zapachowe, środki czystości toalet, papier toaletowy biały i ręczniki papierowe koloru białego, mydło w płynie lub w kosce (w przypadku braku dozowników),płyn do mycia naczyń w pomieszczeniach socjalnych, środki do prania wykładzin i tapicerki, środki do mycia okien. Usługi będą świadczone we wszystkie dni robocze, poza godzinami pracy ZLM tj. poniedziałek, środa, czwartek, piątek - po godzinie 1615 ,wtorek - po godzinie 1715 (z wyjątkiem ul. Ketlinga 23 - dwa razy w tygodniu). Zamawiający dopuszcza wykonywanie usług także w dni wolne od pracy po otrzymaniu uprzedniej zgody Zamawiającego. Do wykonywania usług Wykonawca zapewni odpowiednią ilość osób sprzątających ale nie mniej niż wskazanych w pkt. 7.2.3. ppkt 2) lit a) oraz 2 osoby do kontaktu z Zamawiającego oraz nadzorowania ich prawidłowego wykonania (pełniącą funkcję stałego Koordynatora). Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą, po codziennym sprzątaniu, do załączania systemu alarmowego oraz posiadania umiejętności jego obsługi. W przypadku nie załączenia alarmu, w razie kradzieży lub włamania Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia strat wynikających z zaistniałego zdarzenia. Pracownicy Wykonawcy realizujący usługę będą również zobowiązani do wyłączania świateł, zamykania okien, zwracania uwagi na pozostawione nie wyłączone po zakończeniu pracy odbiorniki energii elektrycznej. Zamawiający na czas obowiązywania niniejszej umowy zapewni pracownikom Wykonawcy miejsce z przeznaczeniem do przebrania się, przechowywanie sprzętu i środków czystości koniecznych do wykonania prac będących przedmiotem niniejszej umowy. W trakcie realizacji usługi Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w związku z jej wykonaniem. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony został w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje podpisanie na każdą z części zamówienia umowę na świadczenie usługi sprzątania (projekt umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu (na zasadach określonych w projekcie umowy i opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem stawki oferowanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym) oraz odrębnej umowy o zachowaniu poufności (projekt umowy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ). Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej wszystkich siedzib Zamawiającego celem zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Wizja lokalna posłuży do określenia ilości pracowników potrzebnych do wykonania zamówienia w każdym obiekcie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90910000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 335/1/2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39679.39
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEGA BŁYSK GROUP Mariusz Pawlak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piotrkowska 99
Kod pocztowy: 90-425
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51443.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51443.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 91279.83
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 335/2/2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 100528.26
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "BA-ZA-ZAPART I SYN Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kunickiego 9
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 87332.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87332.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183803.70
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: 335/3/2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41521.99
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEGA BŁYSK GROUP Mariusz Pawlak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piotrkowska 99
Kod pocztowy: 90-425
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53832.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53832.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97726.99
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: 335/4/2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46591.14
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "BA-ZA-ZAPART I SYN Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kunickiego 9
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44132.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44132.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86425.26
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: 335/5/2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46175.56
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEGA BŁYSK GROUP Mariusz Pawlak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piotrkowska 99
Kod pocztowy: 90-425
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64471.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64471.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104074.68
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.