eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie nad Osą › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 950.000,00 PLN nasfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 850.000 zł. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 100.000,00 zł

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500308825-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Urząd Gminy: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 950.000,00 PLN na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 850.000 zł. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 100.000,00 zł

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 658938-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 54245100000, ul. 1, 86341 Świecie nad Osą, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 564 661 613, e-mail gmina@swiecienadosa.lo.pl, faks 564 661 621.
Adres strony internetowej (url): www.swiecienadosa.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 950.000,00 PLN na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 850.000 zł. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 100.000,00 zł

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FB.271.Kredyt.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 950.000,00 PLN na: - sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 850.000,00 zł, - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 100.000,00 zł. Karencja w spłacie kredytu od dnia podpisania umowy kredytowej do dnia 30 marca 2020 r. Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową. Spłata kapitału z tytułu zaciągniętego kredytu będzie realizowana w okresie od 31 marca 2020 r. do 31 grudnia 2031 r. Kredytobiorca dokona spłaty kredytu w 48 ratach kwartalnych zgodnie z harmonogramem spłat wyszczególnionym w pkt. XVI ust. 9 płatnych w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, począwszy od 31 marca 2020 r. Oprocentowanie kredytu zmienne w okresach miesięcznych i jest sumą stawki WIBOR dla 3 miesięcznych depozytów międzybankowych i marży Banku. Stawka bazowa WIBOR 3M Banku obowiązująca w danym miesiącu jest równa średniej arytmetycznej stawek WIBOR 3M dla depozytów 3 miesięcznych ze wszystkich dni poprzedniego miesiąca. Od kwoty wykorzystanego kredytu odsetki płatne w miesięcznych okresach obrachunkowych z dołu, w ostatnim dniu roboczym kończącym każdy okres obrachunkowy. Odsetki za ostatni okres obrachunkowy płatne w terminie spłaty ostatniej raty. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, po uprzednim pisemnym powiadomieniu Banku, które zostanie doręczone za pośrednictwem poczty lub faksem nie później niż na 7 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. Odsetki naliczane będą od faktycznego zadłużenia w przypadku wcześniejszych spłat rat kredytu lub do dnia spłaty kredytu w przypadku całkowitej spłaty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 322601.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spóldzielczy w Łasinie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Odrodzenia Polski 5
Kod pocztowy: 86-320
Miejscowość: Łasin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 250623.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 250623.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 250623.24
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.