eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułów › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 342 100,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-21

Ogłoszenie nr 500305719-N-2018 z dnia 21-12-2018 r.

Gmina Sułów: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 342 100,00 zł

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 653384-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 653384-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sułów, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Sułów 63, 22448 Sułów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 826 202, e-mail ug@sulow.pl, faks 846 826 227.
Adres strony internetowej (url): bip.sulow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 342 100,00 zł

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RR.271.31.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5 342 100,00 zł." Opis przedmiotu zamówienia: Zaciągnięty kredyt zostanie przeznaczony na sfinansowanie wkładu własnego w projektach realizowanych ze środków zewnętrznych oraz zadań własnych realizowanych inwestycji. 2. Warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia: 1) Kredyt będzie zaciągnięty w transzach wg potrzeb Kredytobiorcy, jednak nie później niż do 31 grudnia 2018r. Zamawiający przewiduje możliwość niezaciągania całej kwoty kredytu (tylko do wysokości potrzeb). 2)Kredyt winien być przekazany na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w terminie zgodnym z pkt. 2 formularza ofertowego. 3)Spłata kapitału kredytu w 64 ratach kwartalnych do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31grudnia każdego roku, w latach 2019-2034 4). Okres kredytowania: 15 lat, 5). Spłata kredytu nastąpi wg zestawienia, w tym: - 2019- 20 000,00 zł w czterech równych ratach po 5 000,00 zł - 2020- 120 000,00 zł w czterech równych ratach po 30 000,00 zł - 2021- 605 000,00 zł w czterech równych ratach po 151 250,00 zł - 2022- 605 000,00 zł w czterech równych ratach po 151 250,00 zł - 2023- 585 000,00 zł w czterech równych ratach po 146 250,00 zł - 2024- 555 000,00 zł w czterech równych ratach po 138 750,00 zł - 2025- 710 000,00 zł w czterech równych ratach po 177 500,00 zł - 2026- 710 000,00 zł w czterech równych ratach po 177 500,00 zł - 2027- 670 000,00 zł w czterech równych ratach po 167 500,00 zł - 2028- 242 100,00 zł w czterech równych ratach po 60 525,00 zł - 2029- 220 000,00 zł w czterech równych ratach po 55 000,00 zł - 2030- 220 000,00 zł w czterech równych ratach po 55 000,00 zł - 2031- 20 000,00 zł w czterech równych ratach po 5 000,00 zł - 2032- 20 000,00 zł w czterech równych ratach po 5 000,00 zł - 2033- 20 000,00 zł w czterech równych ratach po 5 000,00 zł - 2034- 20 000,00 zł w czterech równych ratach po 5 000,00 zł 6). Spłata odsetek miesięczna, począwszy od 2019 r. 7). Zamawiający nie przewiduje możliwości poddania się egzekucji w trybie art. 777 kodeksu postępowania cywilnego 8). Szczegółowe warunki Zamawiającego do przedmiotu zamówienia ustalone są w Załączniku Nr 5, które będą załącznikiem SIWZ i stanowią ISTOTNE DLA ZAMAWIAJĄCEGO - KREDYTOBIORCY POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY JAKO WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA. 9). Zamawiający zastrzega sobie okres karencji w spłacie kapitału do 31.03.2019 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 858841.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Szczebrzeszynie
Email wykonawcy: centrala@bsszczebrzeszyn.pl
Adres pocztowy: pl. T. Kościuszki
Kod pocztowy: 22-460
Miejscowość: Szczebrzeszyn
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 739559.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 739559.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 998575.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.