eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puńsk › "Dostawa opału do placówek oświatowych oraz pozostałych jednostek podległych Gminy Puńsk na 2019 rok"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-18

Ogłoszenie nr 500302114-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.

Urząd Gminy w Puńsku: "Dostawa opału do placówek oświatowych oraz pozostałych jednostek podległych Gminy Puńsk na 2019 rok"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 647888-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Szkoła Podstawowa z Polskim i Litewskim Językiem Nauczania w Puńsku ul. 11 Marca 16, 16 - 515 Puńsk, Daiva Wołyniec, tel. 875161082
2. Szkoła Podstawowa w Widugierach Widugiery 1, 16- 515 Puńsk, Daiva Wołyniec, tel. 875161082
3. Dom Kultury Litewskiej w Puńsku ul. 11 Marca 17, 16-515 Puńsk, Daiva Wołyniec, tel. 875161082
4. Urząd Gminy Puńsk ul. A. Mickiewicza 23, 16-515 Puńsk, Daiva Wołyniec, tel. 875161082


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Puńsku, Krajowy numer identyfikacyjny 53958400000, ul. ul. Mickiewicza 23, 16515 Puńsk, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 875 161 082, e-mail ug_punsk@poczta.onet.eu, faks 875 161 048.
Adres strony internetowej (url): www.ugpunsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa opału do placówek oświatowych oraz pozostałych jednostek podległych Gminy Puńsk na 2019 rok"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału stałego (węgla), paliwa ekologicznego (pellet) i oleju opałowego lekkiego w 2019 roku do placówek oświatowych oraz pozostałych jednostek podległych Gminy Puńsk w tym: - załadunek; - transport; - wyładunek. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części (zadania): Zadanie nr 1 Zadanie obejmuje dostawę węgla kamiennego w ilości ok. 400 ton, asortyment kostka - gatunek I węgiel kamienny o wartości kalorycznej 25.000 - 27.000 KJ/kg: Gmina Puńsk - 150 ton; Szkoła Podstawowa z Polskim i Litewskim Językiem Nauczania w Puńsku - 250 ton. Zadanie nr 2 Zadanie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego w ilości ok. 28.000 litrów: Dom Kultury Litewskiej w Puńsku - 20.000 litrów; Szkoła Podstawowa w Widugierach - 8.000 litrów. Zadanie nr 3 Zadanie obejmuje dostawę pelletu w ilości ok. 150 ton, klasa DIN PLUS pellet o wartości kalorycznej 17.500 - 20.000 KJ/kg: Dom Kultury Litewskiej w Puńsk (Świetlica w Smolanach) - 100 ton; Gminny Ośrodek Zdrowia w Puńsku (Gminy Puńsk) - 50 ton. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport, wyładunek do miejsca przeznaczenia (ust. 1) lub zatankowanie oleju opałowego lekkiego w miejscu przeznaczenia. 3. Wykonawca zapewnia środek transportu dostosowany do rodzaju opału i wielkości dostawy. 4. Dostawy będą się odbywały sukcesywnie w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie zleceń Zamawiającego/Odbiorcy (punktu odbioru), określających rodzaj opału, wielkość i miejsce dostawy. Zamówienie może być złożone telefoniczne bądź wysłane poczta elektroniczną. Zależności od zapotrzebowania, możliwe będą dostawy łączone, ale częściej pojedyncze do każdego punktu odbioru. 5. Określone w ust. 1 wielkości dostaw mają charakter prognozy. Zmniejszenie bądź zwiększenie ilości dostarczanego na podstawie zleceń opału w granicach określonych w niniejszej SIWZ nie pociąga dla Zamawiającego (Odbiorcy/Płatnika) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie zamówioną i pobraną ilość opału. 6. Zamawiający wymaga, aby rozliczenie za realizację przedmiotu zamówienia następowało na podstawie faktur VAT wystawionych w następujący sposób: NABYWCA: Gmina Puńsk ul. A. Mickiewicza 23 16-515 Puńsk NIP: 844-21-45-774 ODBIORCA: Nazwa i adres jednostki podległej. Faktury na Dom Kultury Litewskiej w Puńsku wystawiać w następujący sposób: NABYWCA/ODBIORCA: Dom Kultury Litewskiej w Puńsku ul. 11 Marca 17 16- 515 Puńsk NIP 844-18-09-404

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09111000-0


Dodatkowe kody CPV: 09135100-5, 09111400-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie obejmuje dostawę węgla kamiennego w ilości ok. 400 ton, asortyment kostka - gatunek I węgiel kamienny o wartości kalorycznej 25.000 - 27.000 KJ/kg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 188000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dameta Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: alicja.lewandowska@dametapolska.pl
Adres pocztowy: ul. M. Konopnickiej 2A
Kod pocztowy: 11-200
Miejscowość: Bartoszyce
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 204416.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 204416.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244524.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie obejmuje dostawę oleju opałowego lekkiego w ilości ok. 28.000 litrów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98560.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTO-MYJNIA Hurtowa i Detaliczna Sprzedaż Paliw Płynnych i Gazowych Adam Kozłowski
Email wykonawcy: auto_myjnia@onet.eu
Adres pocztowy: Aleje Lipowe 1D
Kod pocztowy: 19-400
Miejscowość: Olecko
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 113400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie obejmuje dostawę pelletu w ilości ok. 150 ton, klasa DIN PLUS pellet o wartości kalorycznej 17.500 - 20.000 KJ/kg

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania uzasadnione jest faktem, że cena ze złożonej oferty dotyczącej Zadania nr 3 (dostawy paliwa ekologicznego - pelletu) przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Na realizację zamówienia Zadania nr 3 Zamawiający przeznaczył kwotę 112.500,00 zł netto, natomiast kwota ze złożonej oferty wynosi 134.250,00 zł netto.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.