To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-14
Ogłoszenie nr 500299841-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.
NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o.: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636103-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 8044587200000,
ul. ul. Nadodrzańska
6,
69100
Słubice, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
95 758 20 71 wew.305, e-mail
zamowienia@szpitalslubice.pl, faks
95 750 14 12.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalslubice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/N/17/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku przez okres 12 miesięcy dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. z podziałem na 21 części (pakietów). Część nr 1 - Pakiet nr 1 - czujniki do pomiaru ciśnienia, klamry do mocowania przetworników Część nr 2 - Pakiet nr 2 - jednorazowe ściereczki oraz szczoteczki do zębów Część nr 3 - Pakiet nr 3 - ciśnieniomierze, stetoskopy, mankiety, inne Część nr 4 - Pakiet nr 4 - kołnierze ortopedyczne Część nr 5 - Pakiet nr 5 - łączniki oraz końcówki do odsysania pola operacyjnego Część nr 6 - Pakiet nr 6 - sprzęt do poradni endoskopowej Część nr 7 - Pakiet nr 7 - elektrody do pomiaru pH-metrii, płyny kalibracyjne do elektrod Część nr 8 - Pakiet nr 8 - worki stomijne i urostomijne Część nr 9 - Pakiet nr 9 - jednorazowy mini zestaw akcesorii do laparoskopii Część nr 10 - Pakiet nr 10 - olej do konserwacji napędów ortopedycznych, klipsy do klipsownicy Część nr 11 - Pakiet nr 11 - pościel jednorazowego użytku Część nr 12 - Pakiet nr 12 - elektrody, induktory dożylne, zestawy do cewnikowania tętnic Część nr 13 - Pakiet nr 13 - kołdry grzewcze Część nr 14 - Pakiet nr 14 - wanny wielorazowe Część nr 15 - Pakiet nr 15 - jednorazowe rurki krtaniowe LT-D Część nr 16 - Pakiet nr 16 - kleszczyki i pętla jednorazowego użytku Część nr 17 - Pakiet nr 17 - jednorazowe higieniczne materiały ginekologiczne Część nr 18 - Pakiet nr 18 - miękkie kołnierze ortopedyczne z pianki Część nr 19 - Pakiet nr 19 - elektrody do urządzenia Niccomo Część nr 20 - Pakiet nr 20 - akcesoria jednorazowego użytku do artroskopii Część nr 21 - Pakiet nr 21 - akcesoria do aparatury medycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 do SIWZ (załącznik nr 1 do oferty) - załącznik jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV: 35125100-7, 33196000-0, 33141730-6, 33141700-7, 33169000-2, 33168000-5, 31711140-6, 33141600-6, 33141620-2, 33171000-9, 33141411-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część nr 1 - Pakiet nr 1 - czujniki do pomiaru ciśnienia, klamry do mocowania przetworników |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3650.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Edwards Lifesciences Poland Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6588.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr 2 - Pakiet nr 2 - jednorazowe ściereczki oraz szczoteczki do zębów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 2, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 2 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr 3 - Pakiet nr 3 - ciśnieniomierze, stetoskopy, mankiety, inne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części 3, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 3 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część nr 4 - Pakiet nr 4 - kołnierze ortopedyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części 4, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 4 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - łączniki oraz końcówki do odsysania pola operacyjnego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części 5, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 5 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część nr 6 - Pakiet nr 6 - sprzęt do poradni endoskopowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21606.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27725.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część nr 7 - Pakiet nr 7 - elektrody do pomiaru pH-metrii, płyny kalibracyjne do elektrod |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 7, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 7 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część nr 8 - Pakiet nr 8 - worki stomijne i urostomijne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 8, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 8 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część nr 9 - Pakiet nr 9 - jednorazowy mini zestaw akcesorii do laparoskopii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mölnlycke Health Care Polska Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9687.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część nr 10 - Pakiet nr 10 - olej do konserwacji napędów ortopedycznych, klipsy do klipsownicy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 10 w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 10 została złożona tylko jedna oferta - Aesculap Chifa Sp. z o. o. (cena oferty - 13.685,76 zł brutto). Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w zakresie części nr 10 przeznaczył 4.350,24 zł. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa zatem kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 9.335,52 zł. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część nr 11 - Pakiet nr 11 - pościel jednorazowego użytku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3763.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Część nr 12 - Pakiet nr 12 - elektrody, induktory dożylne, zestawy do cewnikowania tętnic |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 12, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 12 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Część nr 13 - Pakiet nr 13 - kołdry grzewcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Creatus Marta Chromicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4104.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Część nr 14 - Pakiet nr 14 - wanny wielorazowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 14, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 14 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Nazwa: Część nr 15 - Pakiet nr 15 - jednorazowe rurki krtaniowe LT-D |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5750.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EUMed Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5346.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: MEDITECH X-RAY Sp. z o. o. ul. Wirowska 6 62-052 Komorniki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4600.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDITECH X-RAY Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3382.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Część nr 17 - Pakiet nr 17 - jednorazowe higieniczne materiały ginekologiczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o. o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3661.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Część nr 18 - Pakiet nr 18 - miękkie kołnierze ortopedyczne z pianki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 18, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 18 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Część nr 19 - Pakiet nr 19 - elektrody do urządzenia Niccomo |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 19, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 19 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Część nr 20 - Pakiet nr 20 - akcesoria jednorazowego użytku do artroskopii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
93370.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
87948.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Część nr 21 - Pakiet nr 21 - akcesoria do aparatury medycznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 21, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 21 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Dostawa elektrod na potrzeby COZL
- Dostawa wyrobów medycznych (pinceta bipolarna, kabel wielorazowy, elektroda monopolarna, czyściki do elektrod, uchwyty, filtry itd.) dla Szpitala w Konstancinie-Jeziornie, przy ul. Wierzejewskiego 12.
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP13/A/8/2024
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- DOSTAWA AKCESORIÓW ENDOSKOPOWYCH I PROTEZ DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.