To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-05
Ogłoszenie nr 500290516-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej: Rozbudowa i przebudowa wejścia głównego do budynku Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637296-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 135300000,
ul. Pl. M. Curie-Skłodowskiej
5,
20031
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 375 965, e-mail
zampubl@umcs.lublin.pl, faks
815 375 965.
Adres strony internetowej (url): www.umcs.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa wejścia głównego do budynku Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego - etap I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/101-2018/DOP-p
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa wejścia głównego do budynku Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego - etap I. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na urządzenia na okres min. 24-miecięcy. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, na placu budowy, tj.: 1) roboty budowlane rozbiórkowe i demontażowe, 2) roboty budowlane w zakresie wykopów pod stopy fundamentowe, 3) roboty budowlane w zakresie konstrukcji żelbetowych, 4) roboty budowlane w zakresie zbrojenia, 5) roboty budowlane w zakresie belek i podciągów, 6) roboty budowlane w zakresie elewacji, 7) roboty budowlane w zakresie obróbek blacharskich, 8) roboty budowlane w zakresie pokrycia dachowego, 9) roboty budowlane w zakresie malowania elewacji, 10) roboty budowlane w zakresie chodników z płyt betonowych, 11) roboty budowlane w zakresie stopni schodowych, 12) roboty budowlane w zakresie palisad betonowych, 13) roboty budowlane w zakresie balustrad, 14) roboty budowlane w zakresie odwodnienia, 15) roboty budowlane w zakresie przeniesienia złącza kablowego, 16) roboty budowlane w zakresie wewnętrznych linii zasilających, 17) roboty budowlane w zakresie instalacji oświetleniowych, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy i kierownika robót. Zamawiający, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawierać następujące informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracę oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowę o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli na miejscu w zakresie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanego zaświadczenia ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, użytych do realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45111200-0, 45450000-6, 45232130-2, 45431000-7, 45231400-2, 45262311-4, 45320000-6, 45442100-8, 45262520-2, 45432100-5, 45421000-4, 45410000-4, 45421110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
187101.80
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Andrzej Wróbel Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
274857.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup skanera RTG do prześwietlania bagaży na potrzeby Oddziału Celnego- Drogowego w Dorohusku w ramach projektu Nr 101078894 "Wzmocnienie zdolności operacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego
- Dostawa odczynników dla potrzeb Pracowni Patomorfologii
- Dostawa gazów medycznych w butlach na potrzeby COZL.
- Dostawa asortymentu medycznego stosowanego w Klinice Chirurgii Ogólnej, Gastroenterologicznej i Nowotworów Układu Pokarmowego
- Dostawa podzespołów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.