eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont ogrodzenia i nawierzchni dróg wewnętrznych w Przedszkolu Nr 292 przy Walecznych 4/6 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-26

Ogłoszenie nr 500282679-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe: Remont ogrodzenia i nawierzchni dróg wewnętrznych w Przedszkolu Nr 292 przy Walecznych 4/6 w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619117-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe, Krajowy numer identyfikacyjny 015259640-00073, ul. ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435509, e-mail ppl.wzp@um.warszawa.pl, faks 22 4435552.
Adres strony internetowej (url): www.pragapld.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont ogrodzenia i nawierzchni dróg wewnętrznych w Przedszkolu Nr 292 przy Walecznych 4/6 w Warszawie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-VI-ZP/95/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia i nawierzchni dróg wewnętrznych w Przedszkolu Nr 292 przy ul. Walecznych 4/6 w Warszawie. 1.Realizacja remontu. 1.1.Realizacja zadania wymaga wykonania następujących prac wg Kodu Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 45262300-4 Roboty betonowe 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę; roboty ziemne 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 2. Roboty rozbiórkowe i ziemne 2.1. Elementy stalowe Zdemontowane ogrodzenie należy przekazać Dyrektorowi przedszkola. Żadnych elementów nie przewiduje się do ponownego wbudowania. Ilość: ogrodzenie z siatki plecionej - 149,00 mb bramy z profili stalowych o szerokości 350 cm - 1 szt. bramy o szerokości 190 cm - 1 szt 2.2. Rozbiórka podmurówki Należy usunąć wszystkie elementy bet. i wywieźć z terenu budowy gruz. Żadnych elementów nie przewiduje się do pozostawienia. Ilość: podmurówka - 8,52 m³ 2.3. Rozebranie nawierzchni z płyt bet. 35x35x5cm - 255,00 m² 2.4 Rozebranie nawierzchni z płyt bet. 50x50x7cm - 10,00 m² 2.5. Rozebranie krawężników betonowych - 115,00 mb 3. Wznoszenie ogrodzeń 3.1 Nowe ogrodzenie (stal ocynkowana ogniowo), łącznie z furtkami i bramą należy zamontować w miejscu istniejącego. Łączna długość ogrodzenia - 149 mb (+ 1 bramy + 1 furtka): o Słupki o wys. 230 cm - ca. 55 szt. a) profil zamknięty 60x60x3 mm (stal ocynkowana ogniowo) o Panele o wym. 168cm x 284cm - ca. 50 szt. a) rama z profili stalowych 60x40x3 mm ocynkowana ogniowo o wys. 1,68m i szer. 2,84m, stężona profilami stalowymi 30x20x3mm. Rozstaw słupków 60x60x3mm wynosi w osi 300 cm. o Brama a) - 188cm x 350cm - rozwierna dwuskrzydłowa - 1 szt., rama z profili stalowych 60x40x3 mm ocynkowana ogniowo, stężona profilami stalowymi 30x20x3mm (co 110mm), zawiasy regulowane M20, rygiel. Rozstaw słupków 60x60x3mm wynosi w osi 350 cm o Furtka - 188x116cm - 1 szt. a) skrzydło furtki z zamkiem, klamką i kompletem kluczy - rama z profili stalowych 60x40x3 mm ocynkowana ogniowo, stężona profilami stalowymi 30x20x3mm, zawiasy regulowane M20. Rozstaw słupków 60x60x3mm wynosi w osi 116 cm. 4. Roboty betonowe 4.1 Stopy fundamentowe 4.1.1. Formowanie masy betonowej: szalunki systemowe, deskowanie tradycyjne lub otwory wykonane wiertnicą. 4.1.2. Górne płaszczyzny: zatarte na gładko. 4.1.3. Do betonowania należy użyć betonu towarowego: np. plastycznego C12/15 (B15) W4 lub C16/20 (B20) W4. W warunkach zimowych należy stosować beton z domieszkami. 4.1.4. Stopy fundamentowe o wymiarach 35x35x100 cm (lub min. Ø 35cm) 4.2 Ławy bet. pod obrzeża z oporem 20x30 cm 5. Podmurówka 5.1 Prefabrykaty zbrojone o wysokości 20cm lub 30cm (np. 280x20x6mm) + łączniki prefabrykowane 6. Roboty nawierzchniowe 6.1. Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV o głębokości 20 cm - 255,00 m² 6.2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - 255,00 m² 6.3. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku w korycie - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 255,00 m² 6.4. Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej z mechanicznym zagęszczeniem o gr 6cm - 255,00 m² 6.5. Wykonanie ławy pod obrzeża betonowe z oporem - 5,40 m³ 6.6. Montaż obrzeży betonowych np. 6x20x100cm na podsypce cementowo- piaskowej - 90,00 mb 6.7. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej bet. o gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej - 255,00 m² Szczegółowy zakres robót i obowiązków został określony w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 9, 10 i 11 do SIWZ, w skład której wchodzą: a) przedmiar robót, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm) Zamawiający: 1. wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: a) co najmniej 2 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666.), Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty: rozbiórkowe, ziemne, brukarskie, ślusarskie i spawalnicze. Szczegółowe wymogi określa § 5 wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1


Dodatkowe kody CPV: 45342000-6, 56262300-4, 45111200-0, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 176487.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Piotr Zakrzewski
Email wykonawcy: Pzak32@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej2/26
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 187000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 187000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 241440.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.