eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup środków trwałych stanowiących wyposażenie laboratorium badawczego dla Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-26

Ogłoszenie nr 500281677-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.

Instytut Obróbki Plastycznej: Zakup środków trwałych stanowiących wyposażenie laboratorium badawczego dla Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Innowacyjne stanowisko do gazodynamicznego natryskiwania warstw na zimno z proszków metalicznych i ceramicznych w Instytucie Obróbki Plastycznej."

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631766-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Obróbki Plastycznej, Krajowy numer identyfikacyjny 00003240200000, ul. Jana Pawła II 14, 61-139 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 657 05 55 wew. 550, e-mail rafal.kozlowski@inop.poznan.pl, inop@inop.poznan.pl, faks 61 657 07 21.
Adres strony internetowej (url): http://www.inop.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup środków trwałych stanowiących wyposażenie laboratorium badawczego dla Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

03_18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup środków trwałych stanowiących wyposażenie laboratorium badawczego w ramach projektu pt. "Innowacyjne stanowisko do gazodynamicznego natryskiwania warstw na zimno z proszków metalicznych i ceramicznych w Instytucie Obróbki Plastycznej." Projekt jest realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Priorytet 1, Działanie 1.2. współfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 3 (Wzór umowy) oraz w załącznikach: nr 5 Specyfikacja techniczna - Urządzenie do natryskiwania proszków ceramicznych i metalicznych (cz. 1), nr 6 Specyfikacja techniczna - Komora rękawicowa (cz. 2), nr 7 Specyfikacja techniczna - Komora do mieszania proszków (cz.3), nr 8 Specyfikacja techniczna - Urządzenie do grzania indukcyjnego (cz.4) do niniejszej SIWZ. Oferowane urządzenia muszą: - ściśle odpowiadać wymogom określonym w załącznikach nr 3 i nr 5 - 8 do SIWZ, - być fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń, nieobciążony prawami osób trzecich.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa urządzenia do natryskiwania proszków ceramicznych i metalicznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 ), Zamawiający - Instytut Obróbki Plastycznej w Poznaniu informuje, że unieważnia część nr 1 postępowania na zakup środków trwałych stanowiących wyposażenie laboratorium badawczego dla Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający - stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 123 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100). W postępowaniu na część nr 1 złożono 1 ofertę o następującej cenie: - oferta nr 1: Biuro Techniczno-Handlowe Conweld S.C. Marek Michalski, Adam Michalski, adres: ul. T. Jabłońskiego 95, 41-808 Zabrze, z ceną: 135 669,00 zł brutto. Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację pierwszej części zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. W związku z powyższym zamawiający unieważnił pierwszą część postępowania.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa komory rękawicowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015 r., poz. 2164 ), Zamawiający - Instytut Obróbki Plastycznej w Poznaniu informuje, że unieważnia część nr 2 postępowania na zakup środków trwałych stanowiących wyposażenie laboratorium badawczego dla Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający - stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 141 000,00 zł brutto (słownie: sto czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100). W postępowaniu na część nr 2 złożono 1 ofertę o następującej cenie: - oferta nr 1: Cheminst Polska Aleksander Prychidny, adres: Szczodre ul. Trzebnicka 7A, 55-095 Mirków, z ceną: 146 001,00 zł brutto. Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację drugiej części zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. W związku z powyższym zamawiający unieważnił drugą część postępowania.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa komory do mieszania proszków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający odrzuca ofertę złożoną przez Tomasova Lea s.r.o., adres: Na Okrouhliku 1781, 53003 Pardubice, Republika Czeska w części III z uwagi na niezgodność treści oferty z treścią SIWZ: Zgodnie z treścią SIWZ rozdział 13 pkt 7, Zamawiający wymagał aby Wykonawcy zagraniczni, którzy na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązani do uiszczenia podatku VAT w Polsce, zobowiązani są do podania ceny za wykonanie zamówienia w PLN bez podatku VAT (netto). Zamawiający do przedstawionej w ofercie ceny netto doliczy kwotę podatku VAT, którą miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami i tak wyliczoną cenę przyjmuje do porównania z cenami innych ofert. Oferta złożona przez wykonawcę zawiera cenę w CHF. Zamawiający nie jest zatem w stanie wyliczyć ceny do porównania z cenami innych ofert. Powyższe okoliczności skutkują odrzuceniem oferty Wykonawcy we wskazanym zakresie. Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający - Instytut Obróbki Plastycznej w Poznaniu informuje, że unieważnia część nr 3 postępowania na zakup środków trwałych stanowiących wyposażenie laboratorium badawczego dla Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu w części nr 3 w wymaganym terminie, tj. do dnia 19.10.2018r. wpłynęła jedna oferta od następującego Wykonawcy: Tomasova Lea s.r.o., adres: Na Okrouhliku 1781, 53003 Pardubice, Republika Czeska, jednakże oferta ta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp (uzasadniania odrzucenia ofert zamieszczono powyżej), dlatego postanowiono jak wyżej.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa urządzenia do grzania indukcyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dominik Janicki
Email wykonawcy: biuro@inducta.pl
Adres pocztowy: ul. Jeżewska 7
Kod pocztowy: 63-810
Miejscowość: Borek Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39975
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39975
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39975
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.