eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Przebudowa instalacji deszczowni na szkółce leśnej Łaziszki na dz. Nr 260/213 AM-2, obręb ewidencyjny Dębina jednostka ewidencyjna Jelcz-Laskowice-obszar wiejski.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-23

Ogłoszenie nr 500280622-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława: Przebudowa instalacji deszczowni na szkółce leśnej Łaziszki na dz. Nr 260/213 AM-2, obręb ewidencyjny Dębina jednostka ewidencyjna Jelcz-Laskowice-obszar wiejski.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622118-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława, Krajowy numer identyfikacyjny 93102416100000, ul. Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 303 97 14, 71 303 97 26, e-mail joanna.kaczmarek@wroclaw.lasy.gov.pl, olawa@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 713 036 724.
Adres strony internetowej (url): http://www.olawa.wroclaw.lasy.gov.pl/; https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olawa/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa instalacji deszczowni na szkółce leśnej Łaziszki na dz. Nr 260/213 AM-2, obręb ewidencyjny Dębina jednostka ewidencyjna Jelcz-Laskowice-obszar wiejski.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.27030.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: "Przebudowa instalacji deszczowni na szkółce leśnej Łaziszki na dz. nr 260/213 AM-2, obręb ewidencyjny Dębina jednostka ewidencyjna Jelcz - Laskowice - obszar wiejski" Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o: o przedmiar robót- stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ o projekt budowlany- stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ o projekt wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załącznik nr 13 do SIWZ Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45000000 - 7 - Roboty budowlane 45332000 - 3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45232120 - 9 - Roboty nawadniające 45300000 - 0 - Roboty instalacyjne w budynkach 72260000 - 5 - Usługi w zakresie oprogramowania Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Rozbiórkę budynku pompowni oraz demontaż sieci rurociągów 2. Wykonanie budynku pompowni w technologii prefabrykowanej 3. Wyposażenie pompowni w urządzenia do nawadniania 4. Przebudowę studni do poboru wody ze zbiornika retencyjnego 5. Wykonanie sieci rurociągów wraz ze studniami i elektrozaworami 6. Wykonanie systemu automatycznego sterowania nawodnieniami z możliwością ochrony przeciwprzymrozkowej 7. Wykonanie sieci linii kablowych zasilających system nawadniania 8. Dostarczenie sprzętu oraz oprogramowania do sterowania nawadnianiem Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1. Zorganizowanie na swój koszt placu budowy wraz z istniejącą infrastrukturą oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2. Zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.) 6. Naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 7. Pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 8. Pokrycie kosztów ewentualnych prac archeologicznych, 9. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 10. zgłoszenie zakończenia robót lub uzyskanie pozwolenia na użytkownie, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek zgłoszenia lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań dla właścicieli posesji za szkody spowodowane przez Wykonawcę powstałe podczas przebudowy. Obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami (zarządcami) posesji, gruntów, w przedmiocie wejścia z robotami na teren osób trzecich, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, spoczywa każdorazowo na Wykonawcy. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty protokolarnego przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: 1. Ochrony znajdującego się na nim mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, 2. Zagospodarowania ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 992, 1000, 1479, 1544, 1564, 1592); 3. Zabezpieczenia pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców, 4. Nadzoru nad przestrzeganiem przepisów i norm bhp, 5. Ustalania i utrzymywania porządku, 6. Odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, 7. Dostarczenia ocen, certyfikatów, atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w opracowanej dokumentacji obejmującej m.in.: 1. Projekt budowlany, 2. Projekt wykonawczy, 3. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 4. Przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45332000-3, 45232120-9, 45300000-0, 72260000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 646477.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AGRO ARANŻACJE CENTRUM USŁUG TERENOWYCH
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. POLNA 59
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: TORUŃ
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 646477.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 600035.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 796646.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.