eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości na obiekcie Pływalni Miejskiej w Wolsztynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-15

Ogłoszenie nr 500272736-N-2018 z dnia 15-11-2018 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Wolsztynie: Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości na obiekcie Pływalni Miejskiej w Wolsztynie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633056-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Wolsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 30096866600000, ul. ul. Komorowska 2, 64200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 068 347 43 60, e-mail plywalnia@wolsztyn.pl, faks 068 347 12 15.
Adres strony internetowej (url): www.plywalnia.wolsztyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości na obiekcie Pływalni Miejskiej w Wolsztynie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MOSiR.241.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń krytej pływalni przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Wolsztynie o łącznej powierzchni użytkowej pomieszczeń ogółem: ok. 1.800 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: całodzienne czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych, wycieranie kurzu z parapetów, dezynfekcję ścian, podłóg i przybasenia, sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco w papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie. Obiekt krytej pływalni ze względu na specyfikę usług sprzątania został podzielony na następujące strefy:1.Hala basenowa łącznie ze zjeżdżalnią -strefa 0;2.Pomieszczenie odnowy biologicznej, solaria - strefa 1; 3.Natryski, toalety ogólnodostępne , pozostałe toalety - strefa 2;4.Przebieralnie, salka fitness, pomieszczenie masażysty - strefa 3;5.Wejścia łącznie ze schodami zewnętrznymi, hall główny, recepcja, klatka schodowa, biura z zapleczem socjalnym, szatnia odzieży wierzchniej - strefa 4;6.Hala podbasenia - strefa 5. STREFA 0 - środki chemiczne kwaśne i zasadowe: RANT-linia wody, brodziki, obrzeża basenu SND- kratki przelewowe, korytka ściekowe (maszyna ciśnieniowa-dezynfekcja), maszyna czyszcząca wyłącznie do strefy 0. Mycie i dezynfekcja rynienek przelewowych i kratek zabezpieczających przeprowadzana jest 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) na III zmianie.STREFA 1 - środki kwaśne i zasadowe, system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, mycie i dezynfekcja powierzchni pionowych i poziomych.STREFA 2 - środki kwaśne i zasadowe, system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, wytwornica piany do mycia i dezynfekcji powierzchni pionowych.STREFA 3 - system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, środki dezynfekujące, mycie ręczne szafek wewnątrz i zewnątrz.STREFA 4 - zestaw dwu wiaderkowy, system szmatek, maszyna czyszcząca.STREFA 5 - zestaw dwu wiaderkowy, system szmatek, maszyna czyszcząca. UWAGA: każda strefa sprzątana jest za pomocą osobnych mopów i maszyn. Ponadto mycie okien łącznie ze szklaną fasadą na całym obiekcie pływalni - 4 razy w roku - tj. 4 razy w roku 2019 oraz 4 razy w roku 2020. Powierzchnia okien wynosi ok. 190 m2. Wszystkie osoby świadczące usługi sprzątania dla Zamawiającego, ze strony Wykonawcy lub Podwykonawcy, łącznie z osobami na zastępstwo, muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 7 osób, które będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, przez cały okres realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 606504.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CLAR SYSTEM S.A.
Email wykonawcy: przetargi@clarsystem.pl
Adres pocztowy: ul. Janickiego 20B
Kod pocztowy: 60-542
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 745999.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 745999.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 832324.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.