eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hel › Nadbudowa prawego skrzydła szpitala na potrzeby rehabilitacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-09

Ogłoszenie nr 500269057-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.

115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ: Nadbudowa prawego skrzydła szpitala na potrzeby rehabilitacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637074-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 19006639400000, ul. ul. Boczna 10, 84-150 Hel, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 904 260, e-mail przetargi@szpitalhel.pl, faks 58 690 41 99.
Adres strony internetowej (url): www.portal.szpitalhel.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadbudowa prawego skrzydła szpitala na potrzeby rehabilitacji

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

10/PM/2018/RB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z nadbudową prawego skrzydła 115 Szpitala Wojskowego w Helu na potrzeby rehabilitacji. Prace obejmują: nadbudowę prawego skrzydła szpitala o dwie kondygnacje, dobudowę klatki schodowej wraz z windą, przebudowę istniejącego prawego skrzydła szpitala. 2. Zamawiający wymaga aby zakres zaawansowania inwestycji do dnia 06.12.2018 r. był wykonany w wysokości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto. Zaawansowanie inwestycji obejmuje prace budowlane oraz zakupy niezbędne do realizacji całości inwestycji. Realizacja zamówienia w 2019 r. i 2020 r. uzależniona jest od otrzymania środków finansowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiar robót określony przez Zamawiającego na potrzeby obliczenia ceny oferty należy traktować jako element pomocniczy. Podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 5. Gdziekolwiek występują odwołania do polskich norm, aprobat technicznych, itp., dopuszczalne jest stosowanie rozwiązań równoważnych. 6. Zastosowane materiały i urządzenia mogą być wbudowane po akceptacji wniosków materiałowych przez branżowych inspektorów nadzoru i zatwierdzonych przez Zamawiającego wraz z załączonymi dokumentami odniesienia. 7. W stolarce drzwiowej przeciwpożarowej należy zastosować systemowe samozamykacze z regulowaną siłą zamykania zapewniającą odpowiednią siłę docisku drzwi w wypadku pożaru. 8. Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w wymiarze nie krótszym niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45200000-9, 45310000-3, 45314000-1, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3785775.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA BUDOWLANA Ireneusz Gajewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świerkowa 6
Kod pocztowy: 81-198
Miejscowość: Mosty
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6268000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6268000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6268000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.