eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośniewice › Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-31

Ogłoszenie nr 500262454-N-2018 z dnia 31-10-2018 r.

Zakład Usług Komunalnych sp. z o.o.: Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617576-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Usług Komunalnych sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 10038084400000, ul. ul. Paderewskiego 3, 99340 Krośniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-24 252 33 60, e-mail mzgkimkrosniewice@neostrada.pl, faks 0-24 252 33 60.
Adres strony internetowej (url): www.zuk-krosniewice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości ok. 102.000 litrów o parametrach nie gorszych niż PN-EN 590+A1:2017-06. Olej napędowy powinien być dostarczany w zależności od temperatury otoczenia (okresu) odpowiednio: letni, przejściowy oraz zimowy. W przypadku prognozowania bardzo niskich temperatur Zamawiający będzie żądał dostawy oleju napędowego dla klas klimatu arktycznego o temperaturze zablokowania zimnego filtra (CFPP) nie wyższej niż (-25oC). 2. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie transportem samochodowym Wykonawcy wyposażonym w przepływomierz zainstalowany na cysternie, posiadający ważną legalizację, na składowisko odpadów w miejscowości Franki, Gm. Krośniewice. Zamawiający przewiduje, że w każdym miesiącu w okresie realizacji zamówienia zakupi ok.8500 litrów oleju napędowego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości oleju napędowego niż to określono w SIWZ i umowie z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W sytuacji takiej Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. 4. Dostarczany olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz. 1680). 5. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do realizacji zamówienia w ciągu dwóch dni od momentu złożenia zamówienia za pomocą listu, faksu lub telefonicznie. 6. Przy każdorazowej dostawie, Wykonawca powinien przedstawić świadectwo jakości paliwa. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie nie przyjęciem dostawy oraz karami wynikającymi z nieterminowych dostaw. 7. Zamawiający ma prawo żądać okazania świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której będzie dokonywany rozładunek oleju napędowego. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady oleju napędowego zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. 9. Wykonawca zobowiązany będzie przy ustalaniu ceny każdorazowej dostawy do stosowania marży/rabatu* określonej w złotych w stosunku do ceny 1 litra oleju napędowego nabywanej od hurtowego dostawcy, ustalonej w ofercie na dzień 17.09.2018 r., oraz gwarancji jej niezmienności przez cały okres trwania umowy. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zbiorczego wykazu cen hurtowych oleju napędowego na dzień zakupu paliwa. Wykaz cen stanowić będzie integralny załącznik do comiesięcznej faktury. 11. Realizacja dostaw oleju napędowego za pomocą cystern samochodowych będzie odbywać się sukcesywnie na zamówienie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia w ilościach jednorazowych ok. 4 250 litrów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 418812
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MKAJ SKORUPA Sp. z o.o
Email wykonawcy: mkajskorupa@mkajskorupa.pl
Adres pocztowy: ul. Traktorowa 109
Kod pocztowy: 91-203
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 486784.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 486784.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 495567.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.