eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2018/2019 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-31

Ogłoszenie nr 500261546-N-2018 z dnia 31-10-2018 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu: USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2018/2019 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632150-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142223000000, ul. ul. Wyszyńskiego 23, 49300 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 113 840, e-mail przetargi@zdpbrzeg.pl, faks 774 113 845.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdpbrzeg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2018/2019 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

T.242.15.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych przy odśnieżaniu i usuwaniu śliskości na drogach powiatu brzeskiego z podziałem na 2 zadania (2 części) z materiałów powierzonych przez Zamawiającego. Zadanie nr 1 - obejmuje wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gmin: Brzeg, Skarbimierz, Lubsza, zgodnie załączonym wykazem dróg wg I, II, III kolejności zimowego utrzymania dróg (ulic). Zadanie nr 2 - obejmuje wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gmin: Olszanka, Lewin Brzeski, Grodków, zgodnie załączonym wykazem dróg wg I, II, III kolejności zimowego utrzymania dróg (ulic). Drogi objęte zamówieniem winny być utrzymywane przez cały sezon zimowy 2018/2019 wg trzech kolejności i standardów odśnieżania i zwalczania śliskości opracowanych przez Zamawiającego i stanowiące załączniki do siwz. Zakres usług (ilość) podana w formularzach cenowych na poszczególne zadania została określona na podstawie przewidywanych potrzeb w okresie sezonu 2018/2019 zimowego utrzymania dróg. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia cen złożonych ofert, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty do określenia orientacyjnej wartości umowy i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Zakres do wykonania usług będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji w terenie. Zlecanie wykonania usług podwykonawcom. 1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w ofercie na każde zadanie firm podwykonawców. Zamawiający żąda, by przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w te usługi. 3. Za wszelkie szkody na rzecz osób trzecich powstałe na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania prac związanych z zimowym utrzymania dróg powiatowych ponosi Wykonawca. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. Obowiązki i zadania Wykonawcy. Wykonawca każdego zadania przez cały okres ważności umowy gwarantuje oddanie do dyspozycji Zamawiającego w celu wykonania usług zimowego utrzymania dróg ilość środków sprzętowo-transportowych zgodną z ilością zadeklarowaną w ofercie na każde zadanie odrębnie. Wykonawca winien przez cały okres zimowy utrzymywać sprzęt w stanie sprawnym poprzez wykonywanie napraw i obsług technicznych. Koszty napraw i obsług technicznych ponosi Wykonawca i wchodzą one w cenę jednostkową podaną w formularzu cenowym i w ofercie na każde zadanie odrębnie. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu. System monitorowania pracy sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i min. 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów. System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie Zamawiającego. Płatność będzie realizowana na podstawie miesięcznego zestawienia ilości godzin pracy i minut efektywnej pracy sprzętu wykonanej na rzecz Zamawiającego. W miesięcznym zestawieniu pracy sprzętu czas efektywnej pracy poniżej 15 minut należy przyjmować bez zaokrąglenia, powyżej 15 minut należy zaokrąglić do 0,5 godz. W raportach pracy sprzętu czas pracy sprzętu należy przyjmować bez zaokrąglenia w godzinach i minutach. Poprzez efektywną pracę jednostek sprzętowych rozumie się monitorowany czas przejazdu pojazdu po drogach powiatowych (ulicach) poprzez posypywanie mieszanką piaskowo-solną i odśnieżanie, łącznie z dojazdem do miejsca świadczenia usługi i powrotem do bazy. Dyżur na terenie bazy w oczekiwaniu na dyspozycje obejmuje czas dyżuru na bazie będący różnicą łącznego czasu pracy i pracy efektywnej. Program powinien umożliwiać: - sporządzanie raportów określających czas pracy tych pojazdów - sporządzanie raportów zawierających nazwy dróg (ulic) powiatowych na których była realizowana usługa zimowego utrzymania dróg. Dla obsługi każdego zadania Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału stosowanego do zwalczania śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna). Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną do prawidłowego przebiegu akcji zimowej. Wykonawca każdego zadania oddaje do dyspozycji Zamawiającemu w celu wykonania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg środki sprzętowo-transportowe wraz z operatorem (kierowcą) posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia środków sprzętowo- transportowych z materiałami pędnymi i mieszanką piaskowo-solną wraz z obsługą wyposażoną w odzież ochronną zimową i posiłki regeneracyjne w miejscu określonym przez Zamawiającego nie później niż 0,5-1,5 godz. - zgodnie ze złożoną z ofertą od otrzymania wezwania. Wezwanie może być pisemne, ustne lub telefoniczne. Wykonawca każdego zadania w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych realizować będzie usługi przez 24 godziny na dobę, a jest zobowiązany zapewnić łączność telefoniczną z operatorem (kierowcą). Wykonawca każdego zadania zabezpieczy odpowiednie pomieszczenia socjalne dla dyżurnych, kierowców i operatorów środków sprzętowo-transportowych wezwanych do realizacji usług (w tym dyżurów) związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz przeprowadzi szkolenie dla operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie techniki obsługi mechanizmów jednostek sprzętowych i transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg oraz BHP. Wykonawca każdego zadania zapewni realizację usług poprzez wyznaczenie dwóch osób pełniących funkcję koordynatora pracy nośników i sprzętu odpowiedzialnej za prawidłowe prowadzenie robót zimowego utrzymania dróg objętych niniejszym zamówieniem. Do obowiązków osoby odpowiedzialnej za ZUD z ramienia Wykonawcy należy: a/ zapewnienie podstawienia i rozpoczęcia pracy sprzętu w ciągu 1,5 - 0,5 godz. - zgodnie ze złożoną z ofertą od wezwania przez Zamawiającego, b/ kontrola pracy sprzętu i nośników, c/ w przypadku awarii sprzętu podstawienie zastępczego sprzętu z zamontowanymi urządzeniami technicznymi o takich samych parametrach technicznych i ilością zadeklarowaną w umowie, d/ uzgadniania z Zamawiającym zmian lub przerw w pracy przy robotach zimowego utrzymania, e/ opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu pracy sprzętu i samochodów z podaniem typu samochodu lub sprzętu, nr rejestracyjnego samochodu, nazwiska kierowcy i adresu i nr telefonu zainstalowanego na samochodzie, f/ rozliczanie finansowe wynajętego sprzętu i nośników zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w siwz. Wykonawca każdego zadania będzie wystawiać faktury raz w miesiącu za usługi wykonania przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości na drogach powiatowych w terminie do 30 każdego miesiąca. Usługa będzie zamawiana sukcesywnie do wysokości środków finansowych posiadanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu. Obowiązki Zamawiającego. W przypadku wystąpienia potrzeby, Zamawiający przeprowadzi szkolenie dla operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie realizacji usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Ze strony Zamawiającego do wezwania Wykonawcy do podstawienia środków sprzętowo-transportowych upoważniony jest Z-ca Kierownika i Dyżurny Zarządu Dróg Powiatowych. Usługa będzie kontrolowana przez Zastępcę Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych i Dyżurnego Zarządu Dróg Powiatowych. Kontrola będzie przeprowadzana na bieżąco poprzez ocenę stanu przejezdności dróg. Zamawiający nie odbierze i nie zapłaci za wadliwe, źle wykonane zlecenie. Ilość godzin pracy dyżuru jednostek sprzętowo-transportowych przy wykonywaniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz ilości wysypanego na drogę materiału będą potwierdzane przez Dyżurnego Zarządu Dróg Powiatowych na kartach pracy sprzętu (raportach). Oryginały dokumentów potwierdzających ilość godzin pracy i dyżurów wraz z dokumentami stanowiącymi wydruk z monitoringu wskazujące trasę i czas przejazdu oraz z dokumentem potwierdzającym rozchód soli drogowej i piasku przy realizacji usług będą podstawą do wystawienia faktury na każde zadanie odrębnie. Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne kwoty w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Wynagrodzenie ustala się według cen jednostkowych za 1 godz. pracy sprzętu i dyżury. Ceny podane w formularzu cenowym i w ofercie nie ulegną zmianie w trakcie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gmin: Brzeg, Skarbimierz, Lubsza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 253431.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Oławska 26a
Kod pocztowy: 49-300
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 293122.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 293122.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 293122.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Gmin: Olszanka, Lewin Brzeski, Grodków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 340403.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PrzedsiębiorstwoRobót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Oławska 26a
Kod pocztowy: 49-300
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 394416
Oferta z najniższą ceną/kosztem 394416
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 394416
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.