To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-17
Ogłoszenie nr 500250448-N-2018 z dnia 17-10-2018 r.
Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła: Kampania zwiększająca zasięg działania centrum dietetycznego online (CDO) przez rekrutację nowych pacjentów oraz promująca treści edukacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej oraz kreacja i produkcja materiałów komunikacyjnych, zakup mediów, wysyłka newslettera, badanie skuteczności kampanii, działania w mediach społecznościowych FB
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603418-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500202227-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła, Krajowy numer identyfikacyjny 28847800000,
ul. ul. Powsińska
,
02903
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 509 767, e-mail
jsedzik@izz.waw.pl, faks
228 421 103.
Adres strony internetowej (url): www.izz.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka badawcza
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania zwiększająca zasięg działania centrum dietetycznego online (CDO) przez rekrutację nowych pacjentów oraz promująca treści edukacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej oraz kreacja i produkcja materiałów komunikacyjnych, zakup mediów, wysyłka newslettera, badanie skuteczności kampanii, działania w mediach społecznościowych FB
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZZ/NPZ/2/ZP/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: 1. Kreacja i produkcja kampanii promującej Centrum Dietetyczne Online (CDO) 2. Kreacja i produkcja kampanii promującej treści edukacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej (NCEŻ) dostępne na stronie www.ncez.pl 3. Przygotowanie kampanii edukacyjnej promującej narzędzia edukacyjne NCEŻ - aplikacje mobilne Zdrowa Mama i Zdrowice 4. Przygotowanie (kreacja, produkcja) i wysyłka do bazy IŻŻ czterech newsletterów (treści merytoryczne zostaną przekazane przez IŻŻ) 5. Przygotowanie propozycji działań mediowych (zgodnych z przedstawioną specyfikacją) i zakup mediów dla każdej kampanii (w tym kalendarz realizacji) 6. Zaprojektowanie i produkcja innych materiałów komunikacyjnych kampanii, w tym dwa składane roll´upy - CDO, ulotki informacyjne CDO 7. Przeprowadzenie badań efektywności dwóch elementów składowych kampanii: 1) promocja Centrum Dietetycznego Online oraz 2) promocja treści edukacyjnych NCEŻ 8. Przygotowanie raportu całościowego wykonania kampanii (podsumowanie strategii komunikacji, zrealizowanych działań, raport mediowy podsumowujący wszystkie kampanie).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79341400-0
Dodatkowe kody CPV: 79340000-9, 79342200-5, 79320000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
894999.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rajczyk Włodzimierz Bringmore Advertising
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1100848.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Odcinek 17 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę drogi rowerowej na odcinku od ronda JP2. do parkingu w m. Stegna w ciągu drogi wojewódzkiej nr 501
- Usługa w zakresie promocji związana z produkcją gadżetów dla WRS-u
- Realizacja kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej 20-lecia Polski w Unii Europejskiej.
- Odcinek nr 16 - poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - Kartuzy polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.