To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-16
Ogłoszenie nr 500248527-N-2018 z dnia 16-10-2018 r.
Gmina Miasto Pszów: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji pn. "Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą - ul. Niepodległości, ul. Bohaterów Westerplatte w Pszowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614234-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Pszów, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Pszowska
534,
44370
Pszów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 455 88 76, e-mail
urzad@pszow.pl, faks
032 455 86 36.
Adres strony internetowej (url): www.pszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji pn. "Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą - ul. Niepodległości, ul. Bohaterów Westerplatte w Pszowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGK.271.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji pn. "Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą - ul. Niepodległości, ul. Bohaterów Westerplatte w Pszowie" w ramach projektu "Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową kanalizacji w Aglomeracji Pszów", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. 2. Do obowiązków Inspektora Nadzoru, zamiennie określającego Wykonawcę, należy w szczególności: 1) pełnienie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, czynności nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, lub też poprzez dysponowanie osobą takie uprawnienia posiadającą, 2) dokonanie co najmniej jednej wizyty w tygodniu na placu budowy, 3) składanie pisemnych raportów miesięcznych o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od projektów budowlano-wykonawczych, w terminie do 7-go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, 4) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, 5) przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu raportu z realizacji inwestycji (ostatni raport miesięczny), w terminie 7 dni od daty zgłoszenia zakończenia budowy ostatniego fragmentu robót podlegających nadzorowi, 6) prowadzenie rozliczeń rzeczowo-finansowych inwestycji w zakresie wymaganym przez instytucje finansujące oraz rozliczenie końcowe inwestycji, 7) doradztwo Zamawiającemu w przypadku wystąpienia utrudnień lub sporów w trakcie realizacji inwestycji. 3. Zadaniem Inspektora Nadzoru jest sprawowanie efektywnego nadzoru nad realizacją projektu zapewniającego prawidłowe wykonanie wszystkich zadań objętych Umową i uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych, finansowych, przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska w trakcie budowy. 4. Po zakończeniu realizacji zamówienia, Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji oraz nadzoru nad pracami realizowanymi w ramach gwarancji. 5. Szczegółowe obowiązki Inspektora Nadzoru określa Załącznik nr 1 do Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ pn. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22674.09
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inwestycyjne "ARGO" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13530.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
- Nadzór inwestorski w ramach projektu: "Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance"
- Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Modernizacja dróg powiatowych o numerach: 1974N Linowo - Przerośl, 1790N Rudzie - granica powiatu, 1892N Dubeninki w kierunku msc. Cisówek"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.