To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-10
Ogłoszenie nr 500243936-N-2018 z dnia 10-10-2018 r.
Zielonogórski Ośrodek Kultury: Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Przebudowa Archiwum w Starym Kisielinie na potrzeby Zielonogórskiego Ośrodka Kultury", z podziałem na części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Planowana inwestycja będzie realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582413-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zielonogórski Ośrodek Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 28282000000,
ul. Festiwalowa
3,
65-520
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
684 511 005, e-mail
zok@zok.com.pl, faks
684 511 003.
Adres strony internetowej (url): http://zok.com.pl/biuletyn-informacji-publicznej/przetargi/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Przebudowa Archiwum w Starym Kisielinie na potrzeby Zielonogórskiego Ośrodka Kultury", z podziałem na części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZOK.207SK.11.07.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do remontowanej filii Zielonogórskiego Ośrodka Kultury w Starym Kisielinie 1. Zamówienie jest podzielone na części. Część I Dostawa mebli wraz z wyposażeniem AGD Hol: Lp. Przedmiot Ilość 1. Szatnia: lada, wieszaki na ubrania w obudowie imitującej zabytkową szafę 1 kpl. 2. Sofy stylizowane 2 szt. Sala widowiskowa: Lp. Przedmiot Ilość 1. Krzesła tapicerowane z możliwością sztaplowania 130 szt. Sale klubowe: Lp. Przedmiot Ilość 1. Stoły okrągłe z możliwością rozkładania 3 szt. 2. Stoły kwadratowe rozkładane 4 szt. 3. Krzesła tapicerowane 30 szt. Biblioteka Lp. Przedmiot Ilość 1. Regały 1 kpl. 2. Stoły 4 szt. 3. Krzesła 4 szt. 4. Lada biblioteczna 1 szt. 5. Biurko komputerowe 5 szt. 6. Zestaw dla dzieci stolik 1 szt. plus krzesła 4 szt. 1 kpl. 7. Fotel ergonomiczny obrotowy 6 szt. 8. Stojak na prasę 1 szt. 9. Kosz na śmieci 4 szt. 10. Stół kuchenny 1 szt. 11. Krzesła kuchenne 4 szt. 12. Rolety okienne wewnętrzne 1 kpl. Kuchnia Lp. Przedmiot Ilość 1. Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym 1 szt. 2. Kuchenka mikrofalowa 1 szt. 3. Czajnik elektryczny 5 szt. 4. Serwis kawowy na 12 osób 1 kpl. 5. Lodówka 1 szt. 6. Okap kominowy 1 szt. 7. Zlewozmywak dwukomorowy 1 szt. 8. Zlewozmywak jednokomorowy 1 szt. 9. Szafki kuchenne dolne 8,1 mb, szafki kuchenne górne 2,6 mb 1 kpl. 10. Stół kuchenny 1 szt. 11. Krzesła kuchenne 4 szt. 12. Rolety okienne wewnętrzne 2 szt. Zmywalnia Lp. Przedmiot Ilość 1. Stół ze zlewem 1 kpl. 2. Bateria prysznicowa do stołów 1 szt. 3. Zmywarka podblatowa 1 szt. Pokoje administracyjne: Lp. Przedmiot Ilość 1. Stół 2 szt. 2. Kontener 2 szt. 3. Fotel biurowy obrotowy na kółkach 1 szt. 4. Krzesło konferencyjne 4 szt. 5. Regał zamykany 2 szt. 6. Wieszak stojący 2 szt. 7. Stolik okrągły 1 szt. 8. Rolety okienne wewnętrzne 2 szt. Pomieszczenia stowarzyszeń: Lp. Przedmiot Ilość 1. Stół 3 szt. 2. Gabloty przeszklone 2 szt. 3. Krzesło konferencyjne 9 szt. 4. Regał zamykany 1 szt. 5. Wieszak stojący 2 szt. 6. Szafa na ubrania 1 szt. 7. Rolety okienne wewnętrzne 2 szt. Szatnia: Lp. Przedmiot Ilość 1. Ławki 3 szt. 2. Wieszak ścienny 5 szt. 3. Regał z półkami zamykanymi na klucz 2 szt. 4. Wieszak stojący na kółkach 2 szt. 5. Rolety okienne wewnętrzne 1 szt. Oranżeria Lp. Przedmiot Ilość 1. Komplet ogrodowy 1 kpl. Część II Dostawa sprzętu specjalistycznego oświetleniowego i nagłośnieniowego o Kolumny głośniowe frontowe o trójdrożnym podziale pasma składające się z: 2 szt aktywnych górno - szerokopasmowych z użyciem 15 calowego przetwornika, o mocy minimum 1000W, z wbudowanym procesorem DSP, 2 szt aktywnych niskotonowych z użyciem minimum 15 calowego przetwornika, o mocy minimum 1000W, z wbudowanym procesorem DSP, o Kolumny odsłuchowe - monitory: 2 szt aktywnych, z użyciem minimum 12 calowego przetwornika, o mocy minimum 600W, z wbudowanym procesorem DSP, o Konsoleta akustyczna posiadająca minimum 12 wejść, 6 wyść w tym L/R i 4 aux pre/post, z wbudowanym procesorem FX, o 6 szt. mikrofonów dynamicznych w tym 2 sztuki bezprzewodowe pracujące w paśmie 600 - 700 MHz o 6 szt. statywów mikrofonowych o 4 szt. symetryzatorów (d-box) o Okablowanie mobilne, pozwalające dowolnie konfigurować powyższe urządzenia o Konsoleta oświetleniowa, posiadająca minimum 250 obwodów DMX, 48 wyjść analogowych o 16 szt. reflektorów LED opartych na 3W ledach RGB 3in1 o mocy minimum 24W każdy Spliter DMX o 6 szt. led bar opartych na 3W ledach RGB 3in1 o mocy minimum 24W każdy o 2 szt ramp aluminiowych tri lub qudro zbudowanych z 50 mm rur o szerokości odpowiadającej szerokości sceny. o Ekran elektryczny kasetonowy, posiadający w podstawie 3m szerokości. o Projektor multimedialny, posiadający minimum 3500 Ansi/Lumen i kontrast 10000:1 z uchwytem sufitowym i okablowaniem HDMI i VGA Część III Dostawa ścianek ekspozycyjnych i kurtyny Lp. Przedmiot Ilość 1. Ścianki ekspozycyjne wystawowe 4 modułowe 2 szt. po 4 moduły 2. Kurtyna z materiału scenicznego 1 kpl. Część IV Dostawa sprzętu komputerowego - 6 sztuk zestawów komputerowych PC z monitorem i klawiaturą z dostępem do internetu do Biblioteki - Tablica interaktywna - Drukarka kolorowa laserowa ze skanerem i kopiarką, - Telewizor LCD 47cali, - Odtwarzacz do płyt CD/DVD ze wzmacniaczem i kolumnami, - Manualny ekran projekcyjny, - Projektor, - Komputer stacjonarny PC z monitorem i klawiaturą (zestaw komputerowy) do pokoju administracyjnego. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać standardy techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu - zał. nr 5 do SIWZ. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ. 4. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia. 5. Jeśli w opisach występują: normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30237200-0, 32320000-2, 32322000-6, 32342300-0, 32342400-6, 38652100-1, 38653400-0, 39100000-3, 39112000-0, 39113000-7, 39121000-6, 39130000-2, 39141000-0, 39141300-5, 39143310-2, 39150000-8, 39220000-0, 39515100-0, 45421143-8, 51310000-8, 72265000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I Dostawa mebli wraz z wyposażeniem AGD |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
141886.18
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PERSSON Meble Biurowe Maciej Narkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
174520.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu specjalistycznego oświetleniowego i nagłośnieniowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa ścianek ekspozycyjnych i kurtyny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia dodatkowego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia pomieszczenia kuchennego w Gminnym Klubie Seniora w Trzcianie i Dziennym Domu Pomocy w Bratkowicach
- Zakup sprzętu komputerowego
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.